Sierpień

Sierpień to najpiękniejszy miesiąc w Moskwie. Niebo jest błękitne, słońce jest ciepłe, a powietrze jest świeże. Ludzie spacerują po ulicach, parkach i placach, ciesząc się życiem. Wszędzie słychać śmiech, rozmowy i muzykę. Wszędzie widać kolory, kwiaty i uśmiechy. Wszędzie czuć zapachy, smaki i dotyk.

 

Sierpień to także najważniejszy miesiąc dla Anny i Igora. To wtedy się poznali, zakochali i pobrali. To wtedy zdecydowali się na wspólne życie, mieszkanie i dziecko. To wtedy zaczęli realizować swoje marzenia, plany i cele. To wtedy byli najszczęśliwsi, najbliżsi i najpiękniejsi.

 

Anna i Igor to typowi Moskwianie. Ona jest nauczycielką w szkole podstawowej, on jest programistą w dużej firmie. Ona lubi czytać książki, on lubi grać w gry. Ona jest spokojna i cicha, on jest żywy i głośny. Ona jest blondynką o niebieskich oczach, on jest brunetem o zielonych oczach. Ona jest drobna i szczupła, on jest wysoki i umięśniony. Ona jest Rosjanką, on jest Tatarem.

 

Anna i Igor kochają się bardzo i szanują się nawzajem. Nie mają żadnych tajemnic, kłamstw ani zdrad. Nie mają żadnych konfliktów, kłótni ani pretensji. Nie mają żadnych problemów, trudności ani zmartwień. Mają tylko siebie, swoją córkę Zoję i swojego psa Szarika.

 

Anna i Igor żyją skromnie, ale szczęśliwie. Nie są bogaci, ale nie są też biedni. Nie są sławni, ale nie są też anonimowi. Nie są wyjątkowi, ale nie są też zwyczajni. Są po prostu sobą i Rosjanami.

 

Sierpień to miesiąc, w którym Anna i Igor obchodzą swoją rocznicę ślubu. Zawsze wtedy wyjeżdżają na weekend do jakiegoś ciekawego miejsca. Raz byli nad morzem, raz w górach, raz w lesie, raz w mieście. Zawsze się dobrze bawili, odpoczywali i odkrywali coś nowego. Zawsze wracali zadowoleni, odświeżeni i zakochani.

 

Tym razem postanowili pojechać do Petersburga. To było ich wspólne marzenie, bo nigdy tam nie byli. Chcieli zobaczyć słynne zabytki, muzea i galerie. Chcieli poczuć atmosferę, historię i kulturę. Chcieli zasmakować kuchni, piwa i wódki. Chcieli przeżyć przygodę, romans i niespodziankę.

 

Zarezerwowali bilety na pociąg, hotel w centrum i wycieczkę po mieście. Spakowali walizki, zostawili Zoję u babci i Szarika u sąsiada. Pojechali na dworzec, wsiedli do wagonu i zajęli swoje miejsca. Byli podekscytowani, ciekawi i szczęśliwi. Byli gotowi na sierpień.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania