Siła woli

Ciągnie cię za rękę z łóżka, na siłę otwiera oczy i przeciera ze snu.

Czołgając cię razem z kołdra ściąga piżamę. Walczysz ale na nic starania pozostania w łóżku.

Dławisz się kawą a ona nadal wlewa ci ją prosto w gardło. Nie patrzy na nic, wszystko ma gdzieś, ważne że ona jest syta i cała.

Nakarmiona, zadowolona, uśmiech namalowany, wprost sztuką jest się tak uśmiechać.

Nie zauważysz a już masz nałożony płaszcz i kierujesz się do wyjścia. Ręce ci się trzęsą gdy wkładasz klucz w drzwi.

Na siłę popychasz nogę o nogę. Ciągniesz je wręcz po ziemi. Ona tuż za tobą, pilnuję każdy twój krok, każdy gest, wszystko musi być jak zwykle. Nie wolno ci się sprzeciwić, krok w tył jest niemożliwy, karalny.

Na siłę chwiejesz głową to w prawo to w lewo.

Nie stać cię na odrobinę energii, na ruch w swoją stronę.

Podaj rękę tchórzowi a ona strzeli ci w ryj.

Cholera, tak trudno jest żyć. Módl się do Boga o łaskę gdy umrzesz, o przymknięcie oka na twój stan.

On bowiem dał ci dar, dał ci serce i mechanizm życia- duszę.

Siłę woli by cię pchała, prowadziła w walce.

Odmawiasz?

 

 

sawIS FJ

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Rasia 11.02.2016
    "Walczysz ale na nic starania pozostania w łóżku." - przecinek po "walczysz"
    "Dławisz się kawą a ona nadal wlewa" - po "kawą"
    "ważne że ona jest syta i cała." - po "ważne"
    "Ręce ci się trzęsą gdy wkładasz " - po "trzęsą"
    "Ona tuż za tobą, pilnuję każdy twój krok, " - pilnuje* kogo czego? Każdego twojego kroku, każdego gestu*
    "Podaj rękę tchórzowi a ona strzeli ci w ryj." - przecinek przed "a"
    "Módl się do Boga o łaskę gdy umrzesz" po "łaskę"
    "życia-" - spacja
    "Siłę woli by cię pchała" - przecinek po "woli"
    Bardzo ciekawie zakończyłaś, tak jakbyś łapała czytelnika za rękę, nawiązywała z nim kontakt. Sam pomysł też całkiem niezły, szkoda tylko tych przecinków, ale nad wszystkim można popracować :) Zostawiam taką czwóreczkę z małym minusem :)
  • BezimiennaOna 12.02.2016
    Dziękuję bardzo :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania