¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Tjeri 20.05.2020
    Pikne.
    I mądre.
  • Szpilka 20.05.2020
    Tjeri, dzięki ?
  • befana_di_campi 20.05.2020
    Aha!

    Serdecznie :)
  • LeeaThorelli 20.05.2020
    Chyba najlepszy jaki napisałaś, oczywiście według mnie. Bardzo przemawia do mnie klimat i tematyka. Akurat słuchałam piosenki, która świetnie wpasowała się w wiersz. :) Zasłużona piątka, już dawno nic mi się tak nie podobało, a jakimś koneserem poezji nie jestem. :)
  • Szpilka 20.05.2020
    Leea, czasem mi wychodzi na filozoficzną nutkę, dzięki ?
  • Liv12365 20.05.2020
    Trupy trupom, popioły popiołom :))
    Eh, prawdziwa poetka - gratki :)
  • Szpilka 20.05.2020
    Liv, oj, jaki piękny komplement, dzięki ?
  • JamCi 20.05.2020
    Łapa cała ode mnie a koment mogę tylko powtórzyć po Tjeri. Nic lepszego nie wymyślę. Brawo.
  • Szpilka 21.05.2020
    JamCi, dziękuję za słówko ?
  • DEMONul1234 20.05.2020
    Bardzo dobrze napisane. 5, bo 6 niestety nie ma :(
  • Szpilka 21.05.2020
    Demonul

    Dzięki ?
  • Dekaos Dondi 20.05.2020
    Szpilko→Ładnie rzeknę, ale zdaniem mym, dalsza droga jest i już:))→Zwiędłe kwiaty zakwitną, ale... różnie:)
    Fajna forma i rym rzecz jasna↔Pozdrawiam:)→5
  • Szpilka 21.05.2020
    Dekaos

    Pewnie jest, wystarczy rozejrzeć się na boki, dzięki ?
  • Pasja 21.05.2020
    Zamknęłaś wszystko w skale i już wyjść się nie da poza. Jednak pewnie można ją rozkruszyć i zacząć od nowa. Jednak pokłócone z ideologią niektóre strofy mogą wzbudzić niezrozumienie.

    Pozdrawiam
  • Szpilka 21.05.2020
    Pasjo, dla kogoś, kto o Biblii nie słyszał, wszystko będzie niezrozumiałe, skała to nawiązanie do charekteru, a mirra do pewnego zdarzenia, znanego wszystkim wierzącym. Niemniej dziękuję za przybycie, analiza wprawdzie niecelna, ale bytność ważna, też pozdrawiam ?
  • Anonim 21.05.2020
    Szpilarynko,
    otóż można różnie rozumieć ostatni wers. Ja, jako wierzący, ale nie próbujący wszystkich zbawić, widzę to po swojemu.
    Dla mnie twardość skały, czyli opoki, jak to było napisane, (zresztą pietro = piotr = skała ) albo pochodzi z nienawiści, albo z miłości, albo z wiary, albo z braku pewnych psychicznych cech, o którym nie chcę mówić - tak wiem z psychologii. Innych możliwości nie widzę.
    I poza nienawiścią, to zgadzam się z tym określeniem "sprawiedliwi". Dla nich mirra, a dla nienawidzących kadzidło ;)

    Podobał sie wiersz.

    Pozdrawiam.
  • Szpilka 22.05.2020
    Antoni, pewnie mi w podświadomości utkwiła ta skała i stąd w wierszu. Teraz już z rzadka podczytuję komentarze na pewnym forum, gdzie od lat ksiądz katolicki okłada się z innowiercami, on właśnie stale i niezmiennie przypomina o kościele wybudowanym na skale - Piotrze. Czasem na tym forum śmiesznie, a czasem strasznie, aczkolwiek podziwiam tego księdza za upór w krzewieniu wiary katolickiej ?

    A ja nie wiem, czy jestem wierząca, chyba wątpiąca, zwątpiłam nie w sens wiary, ale w człowieka. Tylu tę wiarę deklaruje, a tak niewielu żyje podług jej nakazów.

    Dziękuję za słówko i też pozdrawiam ?
  • Piotrek P. 1988 28.05.2020
    Inspirujące, zaskakujące, naturalistyczne, trochę zakręcone, zabawne. 5, pozdrawiam :-D
  • Szpilka 30.05.2020
    Piotrek, dziękuję za odwiedziny ?
  • Julius M. Woods 20.07.2020
    Chciałbym zmienić obecną ocenę tego wiersza (czyli 3.8) na równe 5, bo według mnie na tyle zasługuje, ale niestety nie mogę, bo głosować można tylko raz, dałem ci 5, więc trochę się podwyższyło :-)

    Pozdrowionka z małej, ale własnej biblioteczki Juliusa ;-)
  • Szpilka 21.07.2020
    Julius, to miło z Twojej strony, ale tu oceny nie mają wymiernego znaczenia, ot, pewien złośnik dokazuje na portalu i pałki stawia ?

    Dziękuję ?
  • Julius M. Woods 21.07.2020
    Szpilka, proszę bardzo :-)
    Myślę, że takich złośników jest niestety o wiele więcej ?
  • Szpilka 23.07.2020
    Julius M. Woods

    Ano są, pozostaje uśmiechnąć się pod nosem i bawić się dalej z tymi, co chcą, i potrafią ?
  • Julius M. Woods 23.07.2020
    Szpilka doookładnie :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania