&

&

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Stoner Bart 12.09.2017
    Walają się wszędzie, nie da się wiele zrobić, chyba że tytoń zdelegalizować
  • Szudracz 12.09.2017
    Stoner Wiesz co mnie najbardziej dziwi, widok petów obok kosza do śmieci.
  • Stoner Bart 12.09.2017
    Szudracz byłem kiedyś w stajni, jako wolontariusz pomagałem w czymś tam z kuzynem. Spytałem się go w pewnym momencie czemu konie żyją na własnych odchodach, jak one tak mogą. Odpowiedział mi że ludzie też żyją na własnym gównie i z czasem z przykrością uświadamiam sobie o co mu chodziło
  • Szudracz 12.09.2017
    Stoner Z hodowlą zwierząt jest według mnie tak, że jeżeli podlegają opiece ludzi, to nie mają wyboru zadbać o czystość w swoim obrębie. Nie są w stanie na zamkniętych powierzchniach gdzie nie jest regularnie oczyszczone nie stać na własnych odchodach. Pewnie kuzyn po części miał rację z tymi gownami, ale nie wiem czy chodziło mu o śmieci czy coś jeszcze innego. W każdym razie dzieki za podzielenie się ze mną spostrzeżeniami. :)
  • To słowo w drugim zdaniu "niuplając", to ma tak być? Pierwsze słyszę, to błąd, czy jakaś gwara?

    Ogulnie tekst fajny, przez pryzmat ślimaczego palacza, pokazałaś szerszy problem. Bardzo ciekawe podejście.
  • Szudracz 12.09.2017
    Maurycy "niuplając" jest poprawnie. :) Język domowy. :) Ta historyjka oparta jest na faktach, ja często pochylam się nisko nad ziemią. Szukając tematów do zdjęć, trafiam na różne sytuację. :) Dzięki i pozdrawiam. :)
  • Szudracz spoko tylko byłem ciekawy. A co to znaczy na nasz, to słowo? Z kontekstu nie jestem pewny. Jeśli możesz zdradzić oczywiście :) a masz moją piątkę :)
  • Szudracz 12.09.2017
    Maurycy Niuplanie jest takim rodzajem przeżywania. Np. Dzieci żują rękawy, ślimaki mają brak zębów i z tym mi się kojarzą. :) Dzięki za piątke. :)
  • Szudracz dzięki za info :)
  • Pasja 12.09.2017
    No i wśród ślimaków są palacze. Pety to ozdobniki naszych chodników, ulic i placów. Ja ponad cztery lata temu rzuciłam ten nałóg jednym stanowczy ruchem. Z dnia na dzień. Pozdrawiam 5)
  • Szudracz 12.09.2017
    pasja Nigdy nie paliłam nałogowo. Widzę, że sprzątają ulice i chodniki, ale nie są w stanie wybierać tych poetów. Silna wola, to podstawą do uwolnienia się od wszelkich nałogów. Cieszę się, że udało Ci się to rzucić. :) Dzięki za odwiedziny. :)
  • Jo-anka 12.09.2017
    Zawsze kiedy patrzę na walające się pety, kiedy czuję smród a klatce, kiedy patrzę na ludzi palących, cieszę się ogromnie, że już od 12 lat jestem wolna od tego świństwa ;) Pozdrawiam ;)
  • Szudracz 12.09.2017
    Jo-anka Byłam biernym palaczem przez połowę życia. Cieszę się razem z Tobą, że nie musimy palić. Dziękuję i pozdrowienia. :)
  • Pan Buczybór 12.09.2017
    Ta, fajna refleksja. Tak trochę nie na serio; pastisz - mym zdaniem. Dobry tekst, parę błędów, nic więcej. Pozdro.
  • Szudracz 13.09.2017
    Panie Dzięki, błędy doprowadzą mnie do obłędu. ;)
  • Violet 12.09.2017
    Wcale bym się nie zdziwiła, gdyby jeszcze wśród ślimaczków byli alkoholicy ;) Całkiem zgrabna refleksja. 4
    Pozdrawiam.
  • Szudracz 13.09.2017
    Violet Ślimaki piją piwo. Może napiszę o ślimaczych pijakach.;) Dzięki
  • Dekaos Dondi 13.09.2017
    Urocza niuplająca opowieść, płynnie jak zwykle napisana. Aż Cię nie poznaję. Mój Wujek był biernym palaczem, bo moja Ciotka nie niuplała tylko w przerwie,, gdy zapałała drugiego. Ciekawie jakby to brzmiało w liczbie mnogiej --- niuplałajowie- to raczej Indianie
    Niuplałajki - dziewczęta z Niuplandii. Inwazja niuplaków - to jakiś horror. Nawet puenta jest. Pozdrawiam.****
  • Szudracz 13.09.2017
    Dekaos Aż normalnie stworzyłeś całą kolonię Niuplaków - Dzięki za modyfikację niuplania. :)
  • Canulas 13.09.2017
    Sam pomysł, to wyżyny wręcz. Naprawdę nietuzinkowe. Szkoda, że się tak nagle urywa. Poczucie, że tekst powinien być dłuższy - silne.
  • Szudracz 13.09.2017
    Canulas Wiem, że z długością tekstu szału nie ma, ale to miała być tylko taka wzmianka. :) Dzięki i może kiedyś uda mi się napisać, coś wystarczająco długiego. :)
  • Dekaos Dondi 13.09.2017
    O tuż to - że silne!
  • Szudracz 13.09.2017
    Dekaos :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania