,, Słodkie życie "

Popatrzcie jak ludzie, się zmieniają.

Są tacy, którzy biorą narkotyki.

Są tacy, którzy sięgają po alkohol.

Tylko dlatego, żeby umrzeć.

Dlaczego?

Jedna osoba mi powiedziała, że życie nie ma sensu.

Druga zaś, że wielu ludzi cierpi.

A jeszcze inna, że w życiu nic się nie udaje.

Popatrzcie z innej strony ludzie nie szukają miłości, szczęścia, szukają bogactwa.

Bóg dał nam wszystko takie piękne:

- Lasy, które kryją w sobie tajemnicy.

- Miejsca np. Jeziora, morza czy inne małe źródła przypominają nam miłe chwile, które drugi raz zaznać się nie da.

- Łąki gdy patrzysz na te niebo i słońce, które grzeje niektórzy ludzie mówią, że to ich uspokaja że mogą czuć się wolni.

Siedząc w ciszy i płacząc.

- Drugiego człowieka, który może nam dać tyle szczęścia i ciepła.

- Miłość pierwsze zakochanie wszyscy to napewno mieli lub będą mieć, czasem nie udaje się ale zazwyczaj ona pozostaje w sercach nie na jeden dzień tylko na kilka lat.

Nie możemy zapomnieć o tym co w życiu daje nam tyle radości, i uczuć.

- Rodzice są tacy dobrzy chcą dla ciebie jak najlepiej zdążają, się wyjątki nie zaprzeczam.

Życie jest cudowne a te wszystkie miasta, które są tak cudne nie można powiedzieć słowami nie da, się tego opisać.

Góry, które czasem mam coś szepczą.

Życie, jest jedne trzeba z niego korzystać nie zabijać, sie ani nie robić żadnych głupstw przez, które możemy żałować.

Życie to cząstka nas nic co ludzkie nie, jest nam obce.

A zwierzęta, które są tak dobrze nastawieni dla nas jak je oswoimy np. Gryzonie małe czy pies najlepszy przyjaciel człowieka.

Czas tak szybko idzie nie zatrzymuje, się powinniśmy korzystać jak najlepiej z niego.

Mamy marzenia, które czasem wydają, się nie do zrealizowania.

Ale i tak stają, się kolorowe nigdy bez barwne.

A tęczą, która widnieje czasem na niebie, jest przykładem że świat nie jest wcale taki najgorszy.

Pokazuje nam kolory, które budują naszą wyobraźnię.

Choć zdarza nam, się płakać i wątpić w siebie podniesiemy ,się i będziemy walczyć.

Jesteśmy w stanie głowa do góry.

Jeżeli, będziemy się poddawać to wszyscy będą ciebie wytykać palcami i mówić a ta to, jest słaba.

Psychicznie jak i fizycznie.

Nikt nie chce, żeby ktoś tak o nim źle mówił.

Dlatego wstajemy nigdy nie upadamy.

I nawet, gdy jest ciężko przypominamy sobie słowa najbliższych i próbujemy.

Zawsze, jest człowiek, który chce ci pomóc np. Mama, chłopak, przyjaciel/przyjaciółka.

Bywają też ci źli od takich trzeba trzymać, się z daleka.

Wyżądzajac komuś krzywdę pamiętajcie karma wraca.

I osobą czuję, się jeszcze gorzej.

Czuję , się winna i zdaje sobie sprawę, że nikt za nim nie będzie bo popełnił błąd.

Dlatego w życiu,jest sprawiedliwość uwierzcie.

Jeżeli nie w tym świecie to w niebie napewno.

Bóg wie wszystko to on nas stworzył zna nasze myśli , zna nasze słabości.

Bez waszej wiedzy dodaje wam siłę, i wiarę na przetrwanie.

Życie jest słodkie kiedy, będziemy chcieli mieć takie.

Jeżeli chcecie przeciwne to, będziecie mieli gorzkie.

Nawet nie zdajecie sobie sprawę jaka krzywdę Wyżądzacie Bogu gdy widzi jak chcesz sobie odebrać życie.

Oddajcie swoją duszę diabłu.

I nawet kiedy nie chcecie oddać a z innego powodu Np. Macie dość bo przeżyliście dużo to zdajcie sobie sprawę, że źle robicie.

Jeszcze zdążycie zobaczyć córkę czy syna, wnuków, może nawet pra wnuków.

Możemy dużo osiągnąć z małą nadzieją.

Z dużą nadzieją możemy zdobyć cel waszego życia.

To na co pracowaliście tyle lat.

Nie pojedzie na marne wystarczy odrobiny wiary i nadzieji.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania