xxx

xxx

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (170)

  • Canulas 19.07.2019
    Bardzo ciekawie napisany tekst. Podoba mi się. Coś ma.
  • dyrdymały 19.07.2019
    dzinks, a co ma? literki, no to wiem
  • Canulas 19.07.2019
    dyrdymały, jak masz chęć, możesz obadać portalowy tutorial do zapisu dialogów, bo coś tam można wyprostować w tej kwestii, ale ogólnie takst bardzo ciekawie napisany.
  • dyrdymały 19.07.2019
    Canulas Obadam później, wykuję na blaszkę. Popraw mi teraz :)
  • Canulas 19.07.2019
    dyrdymały, zostałeś przeze mnie oceniony jako zdolny do rozpracowania tego zagadnienia samodzielnie
  • Nachszon 19.07.2019
    Słabe. Udało Ci się osiągnąć, to co niemal nieosiągalne. Wysoki poziom nudy przy niewielkiej ilości słów. Zakończenie takie sobie. Tanio liryczne. No, ale jak Puszczyk jest Twoim wzorcem to nie dziwne. Chciałeś stworzyć klimat przez morski krajobraz, ale nie ma żadnego klimatu. Faktycznie dyrdymały. Jedynki nie dam, bo mimo wszystko za mało, ale trzy to wszystko na co mnie stać.
  • dyrdymały 19.07.2019
    Wywalili moją odpowiedź. Było w niej że się gówno znasz na pisaniu geniusiu.
  • puszczyk 20.07.2019
    Dostojewski, puszczyk to nie napis na dropsach, więc sobie nickiem gęby nie wycieraj.
    Nick mi się pobrudzi.
  • puszczyk 20.07.2019
    dyrdymały Twój koment u mnie też.
    A to ponoć taki wolny portal...
  • Nuncjusz 20.07.2019
    Admin nie lubi bluzgów i wbrew pozorom, czasami zagląda na Opowi
  • puszczyk 20.07.2019
    Nuncjusz Tam nie było bluzgów.
    A kto bluzga z górnej półki i komenty są, to mogę bez problemu służyć przykładami.
  • Nuncjusz 20.07.2019
    puszczyk widziałem ten usunięty post dyrdymała i tam roiło się od przekleństw różnej maści :) Sam świętym nie jestem, ale nawet mnie to ruszyło i widocznie nie tylko mnie
    Dziwne, że admin za to nie dał mu bana, więc jest bardzo pobłażliwy
  • Nuncjusz 20.07.2019
    To, że jakieś bluzgi się zachowały, świadczy tylko o jednym, że admin tu nie zagląda non stop z palcem na czerwonym guziczku, ale nie znaczy też, że nie zagląda tu wcale
    Sam już byłem kilka razy przez niego upominany i były kasowane moje posty, więc nikt tu nie jest nietykalny
  • dyrdymały 20.07.2019
    puszczyk Dokładnie. Napisałem, żeby ten.. pan Dostojewski (hihi dobre, Fiodor się chyba w grobie przekręca, że takiemu ch... ajajaj nie można. Że takiemu komuś daje się jego nazwisko. Jak można jemu, to tak samo muczącej krowie, bo poziom wypowiedzi reprezentują ten sam). Ale dobra. Napisałem, żeby ten "Dostojewski" wbił sobie szpilę w brzuch bo pęknie od tej pompatyczności. I to też wywalili! Obserwuję od dawna opowi i powiem tak. Jakby Canulas nie bryndzlował się jego "dziełami" i nie opryskał spermą nieuzasadnionego zachwytu nad nim portalu, to nikt by nawet na te gówienka pana "Dostojowskiego" nie spojrzał.
    Super Puszczyk z tym brudzeniem nicka, jesteś zajebisty, widać ostrze ciętej inteligencji. Super. Skopać ch... ajaj nie można:))))) Tak trzymaj!
  • Canulas 20.07.2019
    dyrdymały, proponuję Ci paziu, żebyś się ode mnie radośnie odpierdolił. Co ty na to?
  • akwamen 20.07.2019
    dyrdymały paczajta go, jaki mundry zza monitora hi, hi, pobluzgać i paczeć z boczka tyle odwagi co u puchacza hi, hi jeden obserwator, a drugi awanturnik , oba trolle hi, hi
  • dyrdymały 20.07.2019
    Canulas Stwierdziłem tylko fakt, a ty jesteś częścią składową tego faktu. Faktów też nie wolno stwierdzać na tym portalu??? Miensem już nie rzucam. Nie napisałem jaki jesteś, o co moglbys sie czepic, ale co zrobiles i co z tego wyniklo, a o to nie mozesz miec pretensji. Wot co.
  • puszczyk 20.07.2019
    Nuncjusz Tam była niezbyt pochlebna ocena portalu, ale radośnie by tu było, gdyby wycinane były słowa "ściek", czy "gówno", kiedy pozostają chuje, kurwy, wypierdalenie itp.
  • Nuncjusz 20.07.2019
    puszczyk no nie zrobiłem svreena , więc nie mam dowodu. Ale było tego sporo. Nieważne, ja się stąd wymeldowywuję
    Baj ;)
  • puszczyk 20.07.2019
    Nuncjusz Najwięcej jest tu akurat tego, co własnie wymieniłem.
    I bez najmniejszego problemu można wskazać dowody.
    Widocznie jest tu selektywna ocena pod nick, a nie pod stopień okurwienia i chamstwa użytkownika.
    Keine problem. Czyj cyrk, ten dobiera małpy.
  • Canulas 20.07.2019
    dyrdymały, no i gites. Nie jestem tu żadną personą, by za moim zdaniem szły tłumy. Mój gust, to moja broszka.
  • Ritha 20.07.2019
    Nun ja zdazylam zrobic screena ;)
  • Ritha 20.07.2019
    dyrdymaly do Nachszona, cyt. " Pierdol sie geniusiu, zakomplelsiony pojebie, sam chuja umiesz pisac"

    :))))
  • Ritha 20.07.2019
    No wiec nie wiem czy to pod bluzgi podchodzi, oceńcie, screena mam :3
  • dyrdymały 20.07.2019
    Ritha No może, a co nie mogę mieć własnego zdania i wyrazić go w sposób mocno ekspresyjny zgodny z nastrojem duszy mojej? Wk...wia mnie ten nadęty buc i tyle. Przywala się do wszystkich jakby rozumy zeżarł. Zresztą nie chce mi się już o nim gadać. End
  • Nuncjusz 20.07.2019
    No ale to nie było ocena portalu tylko autora :)
    dobra, w sumie mnie to wali, ale po co kogo wybielać na siłę?
  • Nuncjusz 20.07.2019
    Znaczy się, innego użytkownika, pardą :)
  • puszczyk 20.07.2019
    Nuncjusz Mylisz się, nie wybielam.
    Wskazuję rażącą dysproporcję pomiędzy wpisami stricte chamskimi i skurwysyńskimi, które są i egzystują tu radośnie, a niezbyt elegancką oceną portalu, niemniej bez owego skurwysyństwa, która zostaje wycięta, bo...?
  • Canulas 20.07.2019
    Ja tak w miarę neutralnie zapytam o jedno: utyskiwaniem na portal, na wszystko. Na ludzi, na jakość. No na bardzo wiele aspektów. To jeśli środowisko jest tak niegościnne, czemu służy męka przebywania w nim?
  • Nuncjusz 20.07.2019
    puszczyk chyba rozmawiamy o dwóch całkowicie różnych historiach. Serio, nie mam już ochoty ciągnąć tej przepychanki, zwłaszcza teraz, jak dowód moge mieć w każdej chwili. Odpuszczam i poddaję się. Wygrałeś :)
  • puszczyk 20.07.2019
    Canulas Can, nie mów, że wszystko Ci się tutaj podoba.
    I sposób jak ludzie piszą i niektóre osoby.
    Jeśli Ty nie piszesz o tym otwarcie, to odmawiasz innym do tego prawa?
    Nie wolno?
  • puszczyk 20.07.2019
    Nuncjusz Nie pisałem w celu wygrywania czegokolwiek. Raczej w celu, aby wykazać, że potrafimy normalnie rozmawiać mimo diametralnie różnych ostaw i ocen.
    To pozytywne doświadczenie.
    Przyjemnego wypoczynku.
  • Ritha 20.07.2019
    Mam rozne screeny tak w ogóle ;) Gdyby ktoś chcial dowodów, w kazdej chwili moge zmienic awatar, zaden problem :)
  • Canulas 20.07.2019
    puszczyk, nie wszystko, ale nie utyskuję na każdym kroku. Jestem tu, znaczy pewne rzeczy akceptuję. Nie udaję, że jestem lepszy, bo wiem, że nie jestem. Znaczy, wiesz, to nie atak w Twoją mańkę. Ot, jest to dla mnie niezbyt spójne. Znaczy, mam mniej więcej pogląd na to, jakie mechanizmy mogą Tobą kierować, ale nie mam czasu na tak długi komentarz.
    Poza tym mój stosunek jest chwilowo neutralny. (taka poł-wyjebka). A skoro tak, nie czuję napinki, by cisnąć tu udawaną erudycją i coś udowadniać.
    Czasem mam wrażenie, że mysi włos Ci brakuje, żeby się tu dobrze zaklimatyzować, a potem "bam" - pryska.
    Nie wiem, święty nie jestem, więc nie będę Cię umoralniał. Se rób co chcesz.
  • pkropka 19.07.2019
    Witaj Dyrdymały.
    Mam mieszane uczucia. Z jednej strony zapis ładny, ale przez to zupełnie nie pasuje łopata wyłożona w połowie.
    "– To on! – Krzyknęli obydwoje jednocześnie. – To on wypija morze!" - dokładnie to mnie wybiło z klimatu, bo nietrudno było się domyślić co kombinujesz.
    Chyba po prostu minęłam się z Twoim tekstem. Bywa i tak.
  • dyrdymały 20.07.2019
    Dzięki racja
  • piliery 19.07.2019
    Przyjąłem niemal wszystko ok. Człowiek pijący morze - fantastyczny pomysł. Ale ten samolot...
  • dyrdymały 20.07.2019
    dzięki też racja
  • Aisak 20.07.2019
    Jest w tym tekście pewna magia, bo tekst z pogranicza baśni.
    Tylko brakuje wisienki na torcie, bo tort niedokończony.
  • Aisak 20.07.2019
    Odwołuję powyższy komentarz.
  • Aisak 20.07.2019
    Coraz gorsze typy tu schodzą, klony klonów, żeby wesprzeć piszczyka i yetti.
    Buractwo.
  • dyrdymały 20.07.2019
    Wal się. Sama jesteś buraczanym klonem.
  • Aisak 20.07.2019
    dyrdymały w kącie stały
    i psioczyły i gadały
    Ku i chu i pi latały
    dyrdymały dyrdy mały

    no a później płakusiały
    i do mamy poleciały
    że go dzieci obesrały
    dyrdymały dyrdy mały

    Aisak, 20.07.2019, 20:19
  • betti 20.07.2019
    Pani Kasiu - piękny, grafomański rym. Gratuluję!
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Świetna poezja! :)))
  • puszczyk 20.07.2019
    betti Patentex działa tylko 20 minut :)))
    Zaraz jej wena przejdzie.
  • dyrdymały 20.07.2019
    betti Przyłączam się do gratulacji:)
  • betti 20.07.2019
    puszczyk a od czego to?
  • puszczyk 20.07.2019
    Nie przejmuj się, bo to moja fanka :)
    A-sika, zamiast relanium połknęłaś patentex oval.
    Toczysz pianę i zablokowałaś ruchomość neuronów.
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk, jesteś dla mnie za stary, za drętwy, i za bardzo cuchniesz krematorium.

    Nie, nie jestem twoją fanką i nie stoję za firanką.
  • puszczyk 20.07.2019
    Fakt, nie chcę cię bo masz krosty i mylisz leki :)))
  • Aisak 20.07.2019
    Tylko na czole, mogę zakryć grzywką.
    Nie przesadzaj.
    Poza tym, to ja ciebie nie chcę.
    Nekrofilia mnie nie kręci.
  • puszczyk 20.07.2019
    Nie przesadzam.
    To przypadłość, kiedy krosty z mózgu rzucają się gwałtownie na twarz.
    Tak się dzieje np. przy syfilsie.
    Więc choćby dlatego też mnie nie kręcisz :)
  • Aisak 20.07.2019
    oj, piszczyk, piszczyk...
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Och, a-sika, a-sika... :)
  • Nachszon 20.07.2019
    Kiedy dawałem Ci trzy gwiazdki czułem, że opowiadanie wykłada się dokładnie w dwóch miejscach (5-2=3), ale nie umiałem namierzyć tych punktów. Pkropka i piliery rzucili lotkami i trafili w dziesiątki. Informacja podana explicite, że facet wypija morze i wrak samolotu to punkty nie złe, ale nieprawidłowe. Te dwa elementy powinny być, ale nie na poziomie fenomenu opowiadania, a jako niewidoczny silnik, engine. Wiem, że czasem jest trudno zrezygnować z niektórych pomysłów, ale w tym przypadku mamy sytuację jak z poświęceniem hetmana na szachownicy. Gracz niejednokrotnie mając wygraną pozycję przegrywa, bo nie bierze pod uwagę utraty hetmana za darmo (pozornie), co spowodowałoby mata na przykład w pięciu kolejnych ruchach. Tutaj takim hetmanem i powiedzmy wieżą są właśnie te dwa punkty. Skoro piszesz, że oczy chlusnęły słoną wodą, to dla inteligentnego czytelnika jest oczywiste, że to on wypił morze. Z samolotu możesz zrobić jakiś punkt, w który się wpatruje Nieznajomy.
    Aisak rzuciła lotką również w dziesiątkę. Trochę mam wrażenie, że opowiadanie miało być rozbudowane i trochę o czym innym, ale gdzieś skręciło.
  • dyrdymały 20.07.2019
    Ale się wymądrzyłeś pajacu. Napisałeś to, co ja zrobiłem już wcześniej, zawsze tak robisz frajerze? Dobrze wiesz, że tam już nie ma ani wraku ani informacji wprost o pitej wodzie, a teraz piszesz że to niby ty wymyśliłeś. To na tym polega na twoja mądrość? Buahahaha. Ale się wreszcie ośmieszyłeś pajacu. Czarno na białym.
  • Nachszon 20.07.2019
    dyrdymały Sprytny jesteś, wyrafinowany i bezwzględny. Muszę przyznać, że szybkość wdrożenia poprawki po komentarzu jest imponująca, co świadczy o niezłej sprawności literackiej. Jeżeli jednak szlachetne umiejętności będziesz wykorzystywał w ten sposób (na przykład do mydlenia ludziom oczu), skończysz w szambie topiąc się we własnym kale, jak niektórzy tutaj. Szkoda Cię człowieku. Co do tekstu. Nie przygniata, nie wymiata ale teraz jest OK. Śpij dobrze, chociaż nie wiem, czy to możliwe.
  • dyrdymały 20.07.2019
    Nachszon To ty mydlisz ludziom oczy kłamco!!!! Puszczyk ma rację, że z twoją główką coś nie tak i to naprawdę nie tak!!!! Ku.. nie wolno kląć. Że też nie mogę ludziom udowodnić, że przed twoim komentarzem już było zmienione. Krętacz j...ny. Ale się wk..łem.
  • Aisak 20.07.2019
    dyrdymały ty naprawdę jesteś Alchemik?
    Bardziej przypominasz refluksją.
  • Aisak 20.07.2019
    Óóó, Aisak rzuciła lotką, ale dlaczego trafiła w dziesiątkę zamiast w czoło tego dyrdymalca.
    Hę?
  • piliery 20.07.2019
    Bo anse do kogoś a twórczość to dwie różne sprawy. :)
  • piliery 20.07.2019
    Nie, mnie tu nie ma. Ja śnię głupi, absurdalny sen.
  • Aisak 20.07.2019
    Panie Administratorze, no niech pan pomoże....
  • puszczyk 20.07.2019
    Dlacemu? :)))
    Czy ktoś tu użył brzydkich wyrazów, określeń, czy inwektyw?
    Nasz kochany admin tylko wtedy reaguje.
  • Aisak 20.07.2019
    Inwektywy:
    pajacu
    frajerze
    pajacu
    Odpowiedź na bardzo neutralny komentarz.

    mowa dyrdymałka
    jest smętna i miałka
  • puszczyk 20.07.2019
    Przecież to komplementy w zestawieniu z poziomem pacjenta!
  • sensol 20.07.2019
    nie wiem, czy wiecie ale jeden z nich...
  • sensol 20.07.2019
    nogi nie ma i skacze normalnie jak zapyziały
  • Aisak 20.07.2019
    Tp Alchemik.
    Ten bez nogi.
  • Aisak 20.07.2019
    Dobra nic tu po mnie. Idę.
    Nie będę znęcała się nad słabszymi.
    Szatan mi nie pozwala :(
  • puszczyk 20.07.2019
    Smutno będzie (((:
    Patentex przestał pewne działać.
  • akwamen 20.07.2019
    puchacz jaki ty obyty w lekach... hi, hi co jeszcze bierzesz? Opowiadaj jagódko hi, hi
  • Wrotycz 20.07.2019
    Byłam wręcz pewna, że 'dyrdymały' to drugie konto Nachszona. :)
    Bardzo i się ta historia podoba, i styl, i tajemnica. Choć... to poprzednie opowiadanie było ciut lepsze.
    5.
  • Nachszon 20.07.2019
    Nie Wrotycz, to nie jest moje drugie konto.
  • Wrotycz 20.07.2019
    Nachszon, mam nadzieję, że nie masz mi za złe...
    Sorry.
  • Nachszon 20.07.2019
    Luz Wrotycz, nic złego mi tym nie zrobiłoś. Swoją drogą dziwny gość. Czasem mam wrażenie, że ktoś opłaca ludzi, żeby tu robili syf. Jak nie ma wpłaty na konto, wtedy milkną. To oczywiście tylko teoria spiskowa, nie chcę mieszać się w żadne gównoburze. Kiedyś to robiłem, teraz nie chcę. Ale czasami nawet jak tylko chcesz skomentować tekst to się otrzesz o niefajność. Szkoda.
  • Wrotycz 20.07.2019
    Nachszon, nie było mnie trochę (brak zasięgu), ale opowi to dobre miejsce, aby w sobie odkryć cechy klasycznego trolla, dokopać ot, tak, dla uciechy. Gdy nie ma hamulców... najlepiej nie reagować odwetem.
  • dyrdymały 20.07.2019
    Nachszon Myślałem, że to nieprawda, ale ty naprawdę byłeś w psychiatryku? To nie dżołk? No bo po tym wpisie o opłacaniu ludzi. Ja pierdziele. Prawdziwy popierdzieleniec.
  • dyrdymały 20.07.2019
    Nie obrażaj mnie takimi podejrzeniami, bo aż mi się niedobrze zrobiło. Ale dżinks za kom.
  • Aisak 20.07.2019
    Cała śmietana z ósmego...
    Mdli mnie....
  • Aisak 20.07.2019
    Kim wy jesteście?
    Gdzie ja jestem?
    To nie jest opowi?
    Przeniosło mnie w przestrzeni?

    To jest straszne
  • betti 20.07.2019
    Pani Kasiu niestety, przyszli ci, którzy się znają... przepowiadałam to. Teraz jest pani naga...
  • Aisak 20.07.2019
    yetti, czemu naga?
    Niefortunnie użyty zwrot.
    Użyłabym innego.
    Proszę pomyśleć, to nie boli.
  • betti 20.07.2019
    Pani Kasiu, teraz pani braki edukacyjne, będą dla wszystkich widoczne. Były i wcześniej, ale nadrabiała pani chamstwem... jednak to już nie wystarczy. Królowa grafomanii - jest naga.
  • Aisak 20.07.2019
    yetti, przybrałaś szaty zakonne?
    Gdyby nikt cię nie znał, to na pewno by uwierzył...

    Szlachetny Bogumił panią wyznaczył królową, a królowa może być tylko jedna. Dlatego proszę nie oddawać korony, bo zrobi pani przykrość Bogumiłowi.

    Moje braki edukacyjne...
    A kogo to obchodzi? Nie mądrzę się ludziom pod tekstami. Nie mędrkuję udająć mądrzejszą niż jestem, bo nie jestem. Nie wypieram sie. Nie kryguję. Nie udaję. Bo przyznaję.

    I proszę mnie okryć. Nie mam ochoty stać naga w krematorium.
  • betti 20.07.2019
    Pani Kasiu, trudno napisać coś mądrego, gdy w głowie - sieczka.
  • akwamen 20.07.2019
    betta jak tam czarne koronki? mocno mole pogryzły? hi, hi kłamczuszko złota moja jak tam dziś dupki i inne facety? policzyłaś już wszystkim latka? hi, hi dawaj, nie żałuj soebie literatko od siedmiu bólów hi, hi
  • Aisak 20.07.2019
    Ależ proszę pani, proszę tak źle o sobie nie myśleć. Są kursy, szkoły wieczorowe.
    Gimnazja...

    Powodzenia!
  • akwamen 20.07.2019
    Aisak pogoniło ich pięterko to spadli na opowi , inteligenty ze spróchnialych galezi i żrą sie jak tylko mogą hi, hi tylko paczeć jak ich koleżanka zaraz tu wpadnie i zaczną se z bettą wypominać jak se gołe starcze pupy oglądały hi, hi
  • Aisak 20.07.2019
    akwamen o fuj.
    A kim jest dyrdy mały?
  • akwamen 20.07.2019
    Aisak no maly dyrdy... coś tammu sie hi, hi pewnie jakieś zbanowane coś tam. Lęgnie się to na potęgę, bo ósme umarlo hi,, hi
  • Aisak 20.07.2019
    akwamen tak, sobota imieniny kota.
    Same świrnięte typki.
  • akwamen 20.07.2019
    Aisak mondre ludki rozeszły się po poważnych portalach, popaprańcy spadli na dno, które sami zaszlamili i motają się, chcąc desperacko pokazać, że coś znaczą... niestety, to żalosne i wulgarne zera :)
  • Aisak 20.07.2019
    akwamen Przykre, że musiały te ludki trafić na opowi.
    Może im znudzi i sobie pójdą...
  • puszczyk 20.07.2019
    Biedna pan Kasia od krostek... (((:
  • Aisak 20.07.2019
    Nudzisz puszczyk, napij się czegoś, zmień płytę, bo nudzisz.
  • Aisak 20.07.2019
    To nie jest Alchemik.
    On nie zniżyłby się do takich komentarzy.
  • Aisak 20.07.2019
    Tęsknię za liternetem. Trochę. Maleńko. Ciut. Ciut. :(
  • dyrdymały 21.07.2019
    Do puszczyka:

    To było laboratorium. W celu wykonania doświadczenia wstawiliśmy dwa elementy:

    a) dwa bardzo dobrze napisane teksty - orle gniazda wysoko w górze
    b) wątek komentatorski z gównoburzą - czyli kupkę gówienka

    Przyleciały orły i od razu wybrały gniazda wysoko w górze, komentując teksty:
    Canulas
    piliery
    pkropka
    aisak

    Przyleciały muchy i nie spojrzawszy nawet na orle gniazda, natychmiast wybrały kupkę gówienka i usiadły na gównoburzy:
    puszczyk
    betti

    Pozostałych nie liczymy, ponieważ były to wypowiedzi neutralne.

    Diagnoza:
    Mimo sympatii, jaką czuł puszczyk do dyrdymały ze względu na dyrdymałowskie pochwały i na jego nienawiść do tych samych ludzi, nawet jednym słowem nie skomentował tekstów. Nie skomentował, ponieważ czuł, że dwa teksty niosą jakość kosmicznie większą niż jego dwadzieścia dowolnych tekstów razem wziętych.
    Nie dziwne. Teksty dla nas napisał Nachszon (dziękujemy i przepraszamy za zakłócenie spokoju). Nie skomentował, bo nie jest obiektywny i nie umie pogodzić się z własną miernotą względem innych. Nie skomentował, bo bardziej interesuje go poniżanie innych niż istota portalu, którą jest literatura.

    Wiedząc, że puszczyk niebawem pojawi się na portalu (wiedza tajemna) poprosiliśmy Nachszona o pomoc i powrót. Najtrudniejszą rzeczą było znalezienie kontaktu do niego, ale udało się. Najpierw wkurzony o mało nas nas nie zabił, ale po wysłuchaniu planu, zgodził się. Twierdził, że plan jest tak prosty i tak genialny, że wątpi w jego sukces. Wczoraj wreszcie się udało. W imieniu Nachszona (on już nie chce w ogóle się w to angażować) przepraszamy tych, których dyrdymały obraziły. Autorem wszystkich agresywnych wpisów był Nachszon (również tych wobec siebie), za co serdecznie przeprasza (przekazanie tej informacji było warunkiem współpracy).

    Leczenie portalu:

    użytkowników:
    Betti
    Puszczyk

    należy w pełni, w 100 procentach ignorować.

    Oczywiście część z was tego nie zrobi, ale to już nie nasza sprawa.
    Kim jesteśmy? Grupą dość aktywnych użytkowników i tyle.
    A gdyby ktoś miał pretensję o całą tę maskaradę, to nigdy nie mieliście tak czarno na białym puszczyka i betti jako muszek gównojadek. I aby zaakcentować ten fakt, powtórzymy:

    To było laboratorium. W celu wykonania doświadczenia wstawiliśmy dwa elementy:

    a) dwa bardzo dobrze napisane teksty - orle gniazda wysoko w górze
    b) wątek komentatorski z gównoburzą - czyli kupkę gówienka

    Przyleciały orły i od razu wybrały gniazda wysoko w górze, komentując teksty:
    Canulas
    piliery
    pkropka
    aisak

    Przyleciały muchy i nie spojrzawszy nawet na orle gniazda, natychmiast wybrały kupkę gówienka i usiadły na gównoburzy:
    puszczyk
    betti
  • Aisak 21.07.2019
    Nie wierzę, co tu się wyrabia.
    Więc dyrdymały, to lisek chytrusek?
    I Pan Gęś zamieszany?
    To lepsze niż Watergate!



    Litości wywalcie tą(tę) Łepkowską, bo mi w głowie kręci.
    Dajcie jakiś normalny scenariusz!
    Pliiiiis!
  • dyrdymały 21.07.2019
    Zwrócono nam słuszną uwagę, że kilka osób - orłów w tym eksperymencie - które siadły na orlich gniazdach i skomentowały tekst, pominęliśmy; są to:

    kigja
    ania_marzycielka
    JamCi
    Pan Buczybór
    Wrotycz

    Najmocniej przepraszamy.
  • Canulas 21.07.2019
    Dopiero się obudziłem. Znaczy, chyba się obudziłem.
  • Aisak 21.07.2019
    Widziałam oooorła cień!
  • Aisak 21.07.2019
    Nie jestem już orłem?
    :(
  • Wrotycz 22.07.2019
    :) Lubię Nachszon czytać Twoje komentarze, dlatego z reguły idę pod profil i sprawdzam, co ewentualnie dodałeś... o matko, czyli... uśmiecham się z satysfakcją :) :) ;)

    Szkoda, że usunięte te ostatnie opka (jak i wszystkie pozostałe)
    Fale podniosły grzbiet.

    (I dobrze, że eksperyment zaistniał, bo się pojawiłeś. Natomiast wynik był do 100% przewidzenia:)
  • puszczyk 22.07.2019
    A czytelny i prostacki był jak patyk od kiszki.
    Trzeb było chwalić subtelniej, bo na tak prymitywne chwyty to się nikt myślący nie załapie.
  • betti 22.07.2019
    Zaraz, zaraz... nie widzę( być może, żem ślepa) jakiegoś mojego odniesienia do dzieła, które było przedmiotem badań, czy tam eksperymentu.
    Odniosłam się jedynie do cudownego wiersza - Pani Kasi, więc o czym tak radośnie świergotacie, to za chiny nie wiem...

    Możliwe, że mniejsza o większość... a może istotnie chodziło tylko o dzieło pani Kasi?

    Niemniej śmieszne to.
  • puszczyk 22.07.2019
    Nie o to idzie, betti.
    Niemniej muszę Ci przyznać, że miałaś wiele racji w ocenie osoby (bo nie twórczości ) wrotycza vel Eki.
    I w chęci manipulowania i w prymitywiźmie wykonania.
    Przedobrzyli eksperymentatorzy z bożej łaski, więc kupić się nie dało.
    A że nie wiadomo było kto, to rabanu też nie było co robić.
    Teraz już znamy tych naukowców :)))
  • Tjeri 22.07.2019
    A ja za Wrotyczem przyszłam. Szkoda że nie czytałam tego kosmicznie dobrego tektu, teraz już chyba za późno.
    Nie pochwalam komentowania komentarzy, a nie tekstów, ale przyznaję na tym portalu (i tylko na tym) - zdarzyło mi się.
    A prowokacja warta agenta Tomka.
  • betti 22.07.2019
    Widzisz, puszczyk sam byś do tego doszedł, gdybyś tylko popatrzył na komenty na 8. Przychodzi jedna, za nią druga i kogo nie lubią - gnoją, i nie ma to nic wspólnego z tym, jak kto pisze... ot takie upodobania. A, że Robert rzadko zagląda w poezję, a że jeszcze mocno polityczny - to mają raj na ziemi.
    Tyle w temacie.

    Tomek był najlepszy ze wszystkich. Szczerze mi się podobał.
  • Tjeri 22.07.2019
    Betti - a mnie nie. Ale jakie rządy, tacy Bobdowie.
  • Tjeri 22.07.2019
    *Bondowie
  • betti 22.07.2019
    Tjeri ja mam trochę zboczony gust - widocznie.
  • Tjeri 22.07.2019
    betti bywa
  • betti 22.07.2019
    Cholera ja też nie przeczytałam tego tekstu, zafascynowana wierszem pani Kasi...
  • betti 22.07.2019
    Ale, z której strony by nie patrzeć, padliśmy pokonani - geniuszem prowokacji, tylko nie wiem, czemu mnie to tak... cieszy.

    Życie jednak jest piękne.
  • jolka_ka 22.07.2019
    O eksperymencie nie bardzo czaję, ale poprzedni tekst był bardzo dobry. Może N. zechce go przywrócić do siebie na profil.
  • betti 22.07.2019
    Trzeba go poprosić, może przez Wrotycz - ma najlepsze ''dojścia''
  • jolka_ka 22.07.2019
    betti E tam. Nie bawię się w takie korelacje, ale chętnie bym jeszcze raz przeczytała.
  • betti 22.07.2019
    jolka_ka a o czym to było?
  • Zaciekawiony 23.07.2019
    betti To był taki nadrealizm - plażowicze zauważają nad morzem człowieka, który pije słoną wodę. Mówią mu, że to szkodzi, ale ten odpowiada, że może pić tylko słoną. Pod koniec dnia zauważają, że poziom morza opadł...
    W pamięci wyszukiwarki Google zachowała się pierwotna wersja.
  • betti 23.07.2019
    Zaciekawiony i co w tym było takiego pięknego, bo to najbardziej mnie ciekawi?
  • Zaciekawiony 23.07.2019
    betti Nie powiedział bym że było to jakieś piękne, ale tekst był ciekawy. Zresztą jeszcze możesz zobaczyć w kopii wyszukiwarki.
  • betti 23.07.2019
    Zaciekawiony dzięki - później luknę, a tak ogólnie Tobie się podobało?
  • Zaciekawiony 23.07.2019
    betti Mnie tak, choć był to tekst do wygładzenia (zmiany rytmu opowieści i czasem porzucenie głównej alegorii).
  • Tjeri 23.07.2019
    Zaciekawiony, a jak to można w google zobaczyć?
  • Zaciekawiony 23.07.2019
    Tjeri
    Wpisujesz w google "opowi.pl słona historia" - wyskakuje link do opowiadania. Klikasz na "kopia" i pokazuje się kopia strony zapisana przez wyszukiwarkę po około godzinie od dodania tekstu.
  • Tjeri 23.07.2019
    Zaciekawiony - dzięki. Wstyd się przyznać, ale nie wiedziałam, że tak można. :)
  • Tjeri 22.07.2019
    Jeszcze jedno mnie uderzyło - tyle energii, czasu i osób, by udowodnić, że puszczyk zareaguje jak go w komencie wywołają? Przecież to akurat oczywiste - sam przyznał, że zawsze się pojawi jak ktoś się będzie jego nickiem wycierał. :D
    Wywołać gównoburzę by "obnażyć" gównoburze na portalu, który gównoburzami żyje. Zaiste - osiągnięcie. Macie mój podziw.
  • betti 22.07.2019
    Wywołać gównoburzę by "obnażyć" gównoburze na portalu, który gównoburzami żyje. Zaiste - osiągnięcie.

    Zabieram, pozwolisz?
  • Tjeri 22.07.2019
    :D hihi - jasne
  • puszczyk 22.07.2019
    To się nazywa prymitywna manipulacja prymitywnych eksperymentatorów.
    Co się komu należy, to należy napisać.
    A eksperymenty niech sobie urządzają na partnerach i dzieciach.
    Od nich otrzymaliby jeszcze lepsze informacje zwrotne.
    Na co to jest obliczone, to betti doskonale wiesz.
    Udowodnić, że jestem nerwus, kiedy widzę chamów, grafomanów, debli i jełopów?
    Ależ osiągnięcie i odkrycie :)))
  • betti 22.07.2019
    Puszczyk Ty podpadłeś... widziałeś to już u pani H, że też nie dało Ci do myślenia...

    Tyle lat na portach, wszyscy znają, a może i trochę już brak rozrywek, więc trzeba czymś żyć... przecież nie samą poezją ludzie żyją...
  • puszczyk 22.07.2019
    betti Właśnie dlatego, żem bywały.
    Każdy wie, że jestem nerwus, kiedy się mnie wyzywa, czy obraża.
    Że szlag mnie trafia, jeśli głupol udowadnia kwadraturę koła.
    Eksperymentów było trzeba do tego, aby ktoś wiedział, to co innym od lat wiadomo?
    Natomiast sam fakt takiego zdarzenia, też mnie coś uczy.
    Że przemiła i sympatyczna Eka jest zwyczajnym nic jeśli chodzi o osobę.
    Że niejaki Nachszon, o którym napisałem w tym wątku powyżej, że możemy normalnie gadać i istnieć, jest tylko burakiem od zadym i prowokacji.
    A mnie akurat nietrudno sprowokować, to co to za sukces?
    Więc ta wiedza to akurat wartość dodana tej sytuacji.
  • betti 22.07.2019
    Wisz puszczyk, ja tak sobie myślę, że ta Wielka Prowokacja, to musiała być tworzona z Yankiem, innej opcji nie ma....
  • betti 22.07.2019
    wiesz - korekta
  • puszczyk 22.07.2019
    betti
    A co ona udowodniła?
    Oczywistą oczywistość?
    To tylko obliczone na zdeprecjonowane nas.
    Nie dało się mnie ugryźć pod moimi tekstami, to spróbował oszołom tak, tyle że udowodnił, że się wkurwiam, kiedy się mnie atakuje, czy obraża.
    Jacy eksperymentatorzy - takie odkrywcze wyniki.
    Sam fakt takich rzeczy tylko udowadnia debilstwo niektórych i próbę zniszczenia innych za wszelką cenę.
    Oceną naszej twórczości się nie da, to może tak...
  • betti 22.07.2019
    puszczyk tonący brzytwy się chwyta... coś Ci to mówi?

    Idę na spacer, trochę słońca przyniosę...
  • Aisak 22.07.2019
    I co yetti, mongole, kto jest goł mongołem?
    Oczywiście ty.

    Ja sobie siedzę po kocykiem.

    A ty mongołem i parówą xD
  • Aisak 22.07.2019
    Jeśli nie mogę być orłem, to mogę być orzełkiem z jednym skrzydełkiem?
    ?
    ?
    ?
    Mogę?
  • betti 22.07.2019
    Pani Kaiu, pani jest najlepsza. Gdzieś tam wyżej nie zrozumiała pani, że ją chwalą i nawet smuteczkiem powiało...orlątko z pani - jedynie.
    Ale niech mnie pani śmieszy nie przestaje... lubię to!
  • betti 22.07.2019
    Kasiu - korekta.
  • betti 22.07.2019
    Bogumił też dostał po głowie - od Eci. Jakie to wszystko - ''fascynujące''
  • Bogumił 22.07.2019
    A kto to jest Ecia?
  • betti 22.07.2019
    Bogumił, to jest nasza kochana - Wrotycz.
  • Bogumił 22.07.2019
    betti Aha bardzo ją lubię.
  • betti 22.07.2019
    Bogumił i tak trzymaj... ile się da.
  • Bogumił 22.07.2019
    betti pozdrówka;)))
  • betti 22.07.2019
    Bogumił wzajemnie!
  • Aisak 22.07.2019
    Ktoś chwalił moje grafomaństwo?
    Kto śmiał?
    Co za mongolski ślepiec!

    Jestem oburzona i zbulwersowana.
  • betti 22.07.2019
    Pani Kasiu, spokojnie, bo jeszcze zadyszkę pani złapie... poza mną - nikt. I nie o to chodzi, ale mniejsza o większość. Nie mogę pisać... konam... ze śmiechu
  • Aisak 22.07.2019
    Plastikowy wieniec wciąż czeka...
  • betti 22.07.2019
    O, Boże - zmartwychwstała pani?
  • Aisak 22.07.2019
    Jestem tylko fat-a-morganą...
  • betti 22.07.2019
    Pani Kasiu dobrze, że nie femme fatale, bo co by to było...
  • Halmar 23.07.2019
    betti no elka, szacun. Widziałam na ósmym, że nawet nie zjechalas wierszydla dedykowanego Sztelakowi. Ę, babo, ostro się starasz, gratulejszyn. Mam nadzieję że ci tak na dłużej zostanie. Póki zeby jadowe nie odrosna.... Czego ci życzę szczerze z całego serca. Nienawiść to broń obosieczna... Nie idź tą drogą, elka. Nie warto.
  • betti 23.07.2019
    Halmar a dlaczego miałam ''zjechać'', przecież nie mi był dedykowany?
  • betti 23.07.2019
    Święta Halmar, a czemu ty tą drogą idziesz i hasasz po niej jak baletnica? Z całego serca ci życzę, żeby wyzbyła się tej nienawiści. Nie idź tą drogą, Halmar.
  • betti 23.07.2019
    Nie warto.
  • Aisak 23.07.2019
    fame fat all
  • Halmar 23.07.2019
    betti elko... To nie ja zaczęłam te wojnę. To nie ja zmontowalam fałszywe dowody, żeby kogoś pogrążyć. I co najważniejsze - to nie ja udaje świętą. Czy mam kochać osobę, która mnie zniszczyła? Nie jestem Jezus, nie nadstawiam drugiego policzka.
    Zresztą sprawiedliwość kiedyś ją dosięgnie. Wierzę w sprawiedliwość, elko. Nie nienawidzę jej, po prostu nią głęboko gardzę.
  • betti 23.07.2019
    Halmar ale to nikogo nie obchodzi, a głosisz to na publicznym portalu. Nie idź tą drogą. Nie warto.
  • Halmar 23.07.2019
    betti elko, może i nie warto... Ale krew mnie zalewa, jak widzę, kiedy ta hipokrytka błyszczy tutaj tą swoją radioaktywną aurelolą...
  • betti 23.07.2019
    Halmar chcesz odstąpię Ci mojego faceta, co prawda dużo młodszy, ale równie nieszczęśliwy jak Ty - będziecie razem płakać... w grupie raźniej.
  • Halmar 23.07.2019
    betti elko, dzięki. Facetów mi nie trzeba. Tylko sprawiedliwości.
  • betti 23.07.2019
    Halmar ta w niebie, więc się nie spiesz...

    Miłego dnia.
  • Halmar 23.07.2019
    betti miłego :)
  • sensol 22.07.2019
    o rany! prowokacja? zaraz kurwa niemcy przyjdą!
  • puszczyk 23.07.2019
    Ee, głupki wystarczą.
    Niemcy wejdą już na zgliszcza i zajmą bez walki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania