Słoneczna Atylda z Literkową zaprasza do stawiania zamaskowanych babek z piasku

Atylda wita prawie wakacyjnie i zaprasza do kolejnej Bitwy na rymy.

 

Z racji pogody będzie wakacyjnie :)

 

Proponuje tematy (nie)proste i dlatego warto zaispirować się nimi.

 

I zachęca do budowania:

 

~ BABKI Z PIASKU... Niby wesoły, beztroski, a jednak... jej się kojarzą z jakąś kruchością życia.

 

Literkowa cytuje Rosie Thomas z książki „Na piaskach pustyni“

„...zapominanie jest jak pustynia. Ze wszystkich stron świata piasek sypie i sypie, powoli nawiewając kolejne wydmy, a te rosną coraz wyżej, zamazując rysy każdej, nawet najbardziej dumnej i wyniosłej budowli, by w końcu zmieść ją całkiem z powierzchni ziemi.

Tak właśnie dzieje się ze mną. Klepsydra. Upływ czasu“.

 

Oraz do poszukiwania twarzy:

 

~ MASKA... Bo każdy z nas jakąś zakłada ;)

 

Literkowa cytuje Deana Koontza z książki „Maska“

„Zło nie jest nieznajomym bez twarzy, mieszkającym w odległym sąsiedztwie. Zło ma zdrową, znajomą twarz, wesołe oczy i otwarty uśmiech. Zło chodzi wśród nas, nosi maskę, która wygląda jak twarze nas wszystkich“.

 

I dalej Atylda zaprasza do zabawy ze słowem i inspiruje: Mam nadzieję, że ktoś podłapie. Bo czas na tworzenie, aż cały miesiąc. Do 21 czerwca /północ/.

Rozwiniecie tematów jest tylko przykładowe i można to zrobić tak dowolnie, jak tylko pozwala Wam wyobraźnia. Można tworzyć na kanwie jednego tematu lub połączyc dwa.

To bardzo proste. Wystarczy napisać wiersz lub liryczne utwory wierszowane, można też zaszaleć prozą poetycką. Potem opublikować na Głównej, a link umieścić w wątku na Forum pod:

http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-10-linki-do-w422/

 

Następnie czytać, komentować zgłoszone teksty, i czekać na głosowanie! W tej ramie czasowej już nic nie poprawiamy.

Więc pisz i nie oglądaj się na innych, bo czas ucieka i upłynie czternastego maja o północy.

Życzę weny i miłej zabawy!

 

Życzymy weny, ciekawych wierszy i miłej zabawy. Niech wygra najlepszy!

 

*więcej na:

https://www.opowi.pl/konkursy/

https://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/

 

Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania