.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pięknie opisane :) bardzo podoba mi się urywanie strof na końcach, jakby zespalało to wiersz w jedną całość :)
  • Noren72 24.04.2016
    Dziękuję za zauważenie i ciepłe słowa komentarza:-)
  • Rasia 24.04.2016
    Bardzo podobało mi się takie przedstawienie, poniekąd pokazujące, że nie ma słów na zdefiniowanie idealnej miłości, są jedynie upodobania dwójki osób, dla których zbieżność może być idealnie dopasowana. Zostawiam 5 :)
  • Noren72 24.04.2016
    Nie ma definicji idealnej miłości - gdyż taka nie istnieje. Jest tylko (za to?), fascynacja, projekcja marzeń, wzajemna gloryfikacja i na koniec - roczarowanie (w mega uproszczonym skrócie)
    Dziękuję za notkę:-)
    P.S; Przyjmij, proszę i ode mnie gratulacje za doskonałą lokatę w konkursie :-)
    Zuch dziewczyna :-)
  • Rasia 24.04.2016
    Aj no chyba aż tak źle, żeby zawsze pojawiało się na koniec rozczarowanie, to nie ma :) Trzeba być optymistycznym! Och, dziękuję Ci bardzo :)
  • alfonsyna 24.04.2016
    Ach ta romantyczność... :)
    Widzę w tym wierszu taki malowany słowami obraz - subtelny w formie, ale bardzo bogaty w emocje. Miłość, jak zresztą wszystko inne w życiu, przeżywa się przecież wszystkimi zmysłami - składa się i ze smaku, i z zapachu, i z dotyku, ale też ze słów i obrazów. Cóż więcej mogłabym dodać? Zostawiam 5 :)
  • Noren72 24.04.2016
    Dziękuję, Alfi:-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania