*

 

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Rasia 29.07.2016
    "W chwili, gdy płynie przez nie wartki strumień lub potok pluskający spokojnie." - albo jestem dzisiaj już zmęczona, albo coś mi mocno tutaj zgrzytnęło. W pierwszym zdaniu brakuje mi rozwinięcia. W chwili, gdy to się dzieje, to co?
    "Słowa zdają się wówczas układać, niczym morze traw pod wpływem wiatru" - bez przecinka, porównanie proste
    Kocie w butach, nie obraź się na mnie, ale ten tekst mi się po prostu nie spodobał. Strasznie dużo w nim chaosu i choć początek łączy się z końcem, to między nimi, pośrodku, widzę strzępki myśli - coś jak źle wyprofilowane puzzle, które nijak nie chcą się do siebie dopasować. Może to jednak tylko moje wrażenie, bo zdecydowałeś się na prozę, a momentami i tak miałam wrażenie, że podchodzisz do niej jak do poezji. Jeju, jakoś to niemiło z mojej strony brzmi, mam nadzieję, że w żaden sposób Cię nie uraziłam :( Mimo wszystko czekam na inne Twoje teksty pisane prozą, a tutaj zostawiam bez oceny.
  • Puszek_Okruszek 29.07.2016
    W prozie popełniam znacznie więcej błędów, ale to chyba logiczne. Nie, nie uraziłaś mnie, ale uświadomiłem sobie, że tego tekstu nie powinno tutaj być. Jest nie spójny, to fakt. Co do prozy... Może kiedyś coś wrzucę, ale aktualnie nie miałoby to sensu.
  • Rasia 29.07.2016
    Puszku_Okruszku, ależ nie powinieneś się tak przejmować :( To tylko moje zdanie, innych osób mogłoby być zupełnie różne :( Poza tym napisane jeśli chodzi o samą formę było naprawdę dobrze.
  • Puszek_Okruszek 29.07.2016
    Rasia to nie tak;) Sam zauważyłem, że należy napisać to od nowa. Kiedyś ten tekst wróci, ale teraz nie mam do tego głowy. Keep smiling :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania