słowiańska piękność - zagadka

Zgadnij o jakiej „słowiańskiej piękności” piszę i z jakiej miejscowości pochodzi.

 

Zniewalasz pięknem niczym syreny śpiewem żeglarzy i rybaków. Stoisz jak na baczność, ale prawą nogę zginasz w kolanie. Żądna krwi młodych Słowian jak senne zmory straszysz patrzących na ciebie przechodniów. Jednak strach po krótkiej chwili przemija. Jesteś dwumetrową pięknością, której nikt nie podejrzewa o złe zamiary. Turyści i mieszkańcy nie wiedzą o twoich szczerych intencjach. Zamieszkujesz jeziora i strumyki, ale można spotkać ciebie w lesie pełnym sosen i świerków, buków czy dębów, których Słowianie uważali za święte drzewo Boga Peruna. Dominującą rękę trzymasz opuszczoną. Znajdują się na niej dwa bezbronne ślimaki. Palce prawej dłoni przypominają szpony drapieżnego ptaka, który poluje w przestworzach na ofiarę. Lewą rękę masz skierowaną do góry na wysokości ponętnych piersi i dzierżysz w dłoni kwiat lilii wodnej. Jest ta roślina tutejszym symbolem. Jesteś atrakcyjną i młodą kobietą ubraną w skromną tunikę, zakrywającą lewą pierś. Prawa jest wyeksponowana i rozpala zmysły lekkomyślnych mężczyzn, podziwiających kobiece kształty. Gdy dotkną spragnionymi żądzą rękami twoje ciało zginą. Podstępnie utopisz ich naiwnych w strumyku lub porwiesz do tańca, aż młodzieńcy wyzioną ducha. Jeśli będziesz „łaskawsza”, to młodych mężczyzn zagilgotasz na śmierć. Będziesz ich łaskotać, aż ich opętańczy śmiech zamieni się w krzyk przerażenia. Tańczysz na zielonych polanach. Twoje ciało lśni spocone w blasku księżyca. Lekki wiatr rozwiewa na lewy bok czarne włosy. Na szczęście nie jesteś żywa, tylko kamienną rzeźbą i już nikomu nie zadasz krzywdy.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Kieślor miesiąc temu
    Chodzi o kutasa?
  • Vampire Fangs miesiąc temu
    Pudło. O kobietę.
  • Kieślor miesiąc temu
    Vampire Fangs Grafomanka, ona jest zniewala żeglarzy słowa i rybaków zdań
  • Poncki miesiąc temu
    https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Plik:E%C5%82k_-_Pomnik_Rusa%C5%82ki.JPG
  • Vampire Fangs miesiąc temu
    Brawo. Teraz mnie zaskoczyłeś.
  • Poncki miesiąc temu
    Vampire Fangs dzięki 😃
  • Poncki miesiąc temu
    Vampire Fangs byłem, widziałem 😃
  • Vampire Fangs miesiąc temu
    Poncki
    podróże kształcą
  • wikindzy miesiąc temu
    O, szybko było.
  • 00.00 miesiąc temu
    Za łatwe, wymyśl coś innego z mitologi słowiańskiej, ale nie opisuj tak szczegółowo.
  • Vampire Fangs miesiąc temu
    Lubię mitologię słowiańską. Będę musiał intensywnie pomyśleć nad kolejną zagadką. Ciekawy pomysł z tymi zagadkami. Nie muszą być tylko geograficzne, ale np. historyczne lub przyrodnicze.
  • Poncki miesiąc temu
    Vampire Fangs tak też myślę, ale warto by w tytule wstawiać kategorie
  • Vampire Fangs miesiąc temu
    Poncki
    Dobry pomysł.
  • Poncki miesiąc temu
    Vampire Fangs tak jak to w sumie zrobiłeś 😃
  • Vampire Fangs miesiąc temu
    Poncki
    Źle wkleiłeś Twoją zagadkę w nowym dziale Zagadki – dwa razy moją
  • 00.00 miesiąc temu
    Vampire Nic nie ogranicza tych zagadek, źródła są więc można się bawić. 🙂
  • Vampire Fangs miesiąc temu
    00.00
    I o to chodzi – o zabawę w detektywa i poznanie ciekawostek

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania