(*)

 

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • indri 27.11.2019
    Przez chwilę poczułem się jak ten słowik, Mógłbym w sumie nim być, ty byś mnie ratowała. Dobry, solidny tekst. Pozdrawiam.
  • Enchanteuse 28.11.2019
    Och, szczerze, to nie wiem, jak odpowiedzieć. Dziękuję :)
  • Ozar 27.11.2019
    Tekst jest w moim odczuciu bardzo smutny. Słowik jest tu raczej pretekstem do odbudowy, odnowy samej siebie. Marzenie o upadku i odżyciu jak Feniks jest chyba jednym z największych marzeń tych, którym kiedyś coś poszło nie tak. Oni chcieliby umrzeć i zaraz po tym odrodzić się jako nowa, lepsza istota. Tak prywatnie znam to uczucie. Fajnie napisane, coś tam w moim umyślę zagrało, mała łza gdzieś się pojawiła. Cóż człowiek umiera wtedy, kiedy umierają marzenia... 5 za chwilę nostalgii, bardzo rzadką w moim życiu.
  • Enchanteuse 28.11.2019
    Wiesz, Ozar, myślę, że chyba każdy w jakimś momencie swojego życia marzy o tym, żeby móc zacząć od nowa. Jak znasz uczucie to sam wiesz, nieraz jedno niepowodzenie kładzie cien na naszym życiu.
    "Cóż człowiek umiera wtedy, kiedy umierają marzenia..." - prawda. Wtedy staje się maszynka do wykonywania obowiązków.
    Dzięki, że wpadles, monsieur.
  • sisi55 07.12.2019
    Enchanteuse Czyli ja już powinienem być dawno martwy.
  • Enchanteuse 07.12.2019
    sisi55 ale nie jesteś. To dobrze
  • Pasja 03.12.2019
    Witam Ench
    Bardzo plastycznie ujęłaś temat odchodzenia, przemijania, ucieczki od przeszłości. Wspomnienia trzeba odkurzać, ale tylko takie które nie bolą. Jednak jesteśmy skazani na cierpienie. Umieć oddzielić przeszłość i pójść w przyszłość bez pamiętania potrafi niewielu, a może nikt. Tylko pozory stwarzamy, że nic się nie stało.
    Przejście z pierwszej części do drugiej niesie wiele niedomówień i ciszy... jednak ciąg dalszy skrzydlatych przeplata tęsknota... Nazywałeś mnie jaskółką; mówiłeś, że na grzbiecie niosę wiosnę... więc trzeba zacząć wiosnę i iść dalej.
    Pozdrawiam
  • Enchanteuse 04.12.2019
    Znaczy wiesz. Rozprawianie się że wspomnieniami, szczególnie tymi bolesnymi, pozwala ułożyć je sobie w głowie. Dzięki temu jest łatwiej zrozumieć.
    Zresztą, ten cykl jest slodko-gorzki; przez gorycz rozstania i bólu przebija się słodycz z możliwości bycia dla siebie nawzajem.
    Tak, Pasjo. Wiosna przyjdzie. Musi.

    Dziękuję, że przyszłaś :)
  • fanthomas 07.01.2020
    Ta pustka mnie przytłoczyła
  • Enchanteuse 10.01.2020
    Połączyłam Słowika w jedną całość, no worries :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania