Smak rodziny - drabble

Byłem wtedy dzieckiem. Nie znałem pojęcia przenośni. Za to uwielbiałem oglądać telewizję, choć powszechna komputeryzacja oddala ludzi od tego medium na rzecz Internetu i jego dobrodziejstw.

Zobaczyłem tę reklamę po raz pierwszy, a potem chłonąłem jej przekaz jeszcze wiele razy. Moi rodzice nie byli dobrze sytuowani. Oszczędzali, ile tylko się dało, na łakocie przeznaczali bardzo niewielkie sumy. W dzieciństwie nigdy nie zjadłem toffifee. A przecież rodzina jest tam, gdzie toffifee. Skoro więc nie było nas na nie stać, nie mogliśmy być rodziną. Kiedy dorosłem, kupiłem dwie paczki i wiecie co? Nadal jestem bezrobotnym kawalerem z kredytem i komornikiem na karku.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Marian miesiąc temu
    I jak tu wierzyć reklamom?
  • Rubinowy miesiąc temu
    No właśnie, niby nic strasznego a jak człowieka zmieni ;)
  • il cuore miesiąc temu
    /choć powszechna komputeryzacja oddała ludzi/ – oddala
    Może dlatego, że to jest niemiecka marka? 😂
    cul8r
  • Rubinowy miesiąc temu
    W zgodzie z zasadą, że nie ważne kto wygra, ważne, że nie Niemcy ;)
  • zsrrknight miesiąc temu
    fajne. Jest w tym jakaś przewrotna ironia
  • Rubinowy miesiąc temu
    dziękuję :)
  • jesień2018 miesiąc temu
    Fajne zaskoczenie na końcu:) Z humorem. Jeśli mogę coś zasugerować, zwróciłabym uwagę na język, bo fragmentami jest taki dziwnie formalny, np. "powszechna komputeryzacja oddala ludzi od tego medium na rzecz...". Można wrzucić coś bardziej potocznego i obrazowego. Pozdrawiam!
  • Rubinowy miesiąc temu
    bardzo dziękuję za sugestię, coś się wymyśli :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania