Śmieci

Nikt nie chce tej twojej nędznej poezji, twoich wypocin. Choć starasz się jak możesz nikt cię nie doceni. Smutek cię przepełnia na wskroś. Opuszcza cię chęć na pisanie czegokolwiek i kiedykolwiek. Wszystko co piszesz jest banalne, a zdania nie mają finezji której wszyscy od ciebie oczekują. Ty również liczyłaś na miłe słowo, jakąś zachętę. Świat poetów jest okrutny. Niby żyją w swoim świecie, ale jednak czegoś oczekują wstawiając swoje dzieła na różne fora. Ale warto zadać pytanie: Czy warto się okłamywać? Komentować coś, co nie warte jest nawet odrobiny naszej energii. Gdy znajdujemy się po drugiej stronie barykady już nie jest to takie obojętne, prawda? Co parę minut odświeżasz stronę patrząc ile było przeczytanych, a ile jest komentarzy. Pozytywne komentarze uskrzydlają, dają nadzieję oraz wenę na lepsze teksty, a te prawdziwe słowa krytyki bolą, chociaż nie wszystkich. Niektórych mobilizują do większej pracy nad sobą, szukaniem błędów i próbą doskonalenia swojego warsztatu pracy. Zastanawiasz się czy może te pochlebne komentarze nie są po prostu machiną, która ma napędzać forum, aby trwało. Ważne jest to, aby pisanie nigdy nie zaginęło, abyś potrafiła przyjąć krytykę bez zgrzytania zębów, ani płaczu.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • KarolaKorman 25.08.2015
    Tekst krótki, ale pisany od serca i jest w nim dużo prawdy.
    Początki każdego są trudne, ale nie ma co się poddawać. Miło jest przeczytać pozytywny komentarz i czuć, że ktoś poświęcił czas właśnie dla nas, ale piszemy też dla siebie. By wyrzucić z siebie jakieś emocje, opowiedzieć jakąś historię lub opisać nurtujące nas wydarzenie, więc nie poddajmy się zbyt szybko. Zostawiłam 5, pozdrawiam :)
  • Niebieska 25.08.2015
    "Ważne jest to, aby pisanie nigdy nie zaginęło, abyś potrafiła przyjąć krytykę bez zgrzytania zębów, ani płaczu." - to zdanie najbardziej mi się podoba
    Tekst jest krótki, ale zawarte są w nim mądre słowa. Nie oceniam. :)
  • Angela 25.08.2015
    Mądre słowa płynące prosto z serca. Również moją uwagę najbardziej przykuł ostatni fragment.
    Zostawiam 4 : )
  • Slugalegionu 25.08.2015
    Ja osobiście nie lubię pozytywnych komów, o ile jest to coś w stylu: "Super. 5." Za to kocham listy błędów z szybkim omuwieniem, gdyż to chyba najlepsza lekcja: ) Ale i tak pamiętam moje początki, jeszcze na Wattpadzie, kiedy komy może i była właśnie takimi "Super. 5.", ale ten zastrzyk endorfin był nieziemski: D
  • Chris 12.09.2015
    Litania młodego autora. Wiele sensu popłynęło z tych zdań, sensu i prawdy!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania