vgw3

2q53w64e57ur8ifyf

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Zakochałam się! Uwielbiam teksty o śmierci, a ten jest po prostu wspaniały. Zastanawia mnie jak zginął ten bohater i dlaczego nie będzie tęsknił za światem.
    "Nagle, do moich uszu dociera muzyka. Trębacz odgrywa ten przepiękny, pogrzebny utwór. Ku mojej pieprzonej chwale." - to mój ulubiony fragment.
    Ciekawe czy na prawdę tak wygląda śmierć...
    Ode mnie leci 5 :)
  • Panderlul. 20.09.2015
    Chciałam również odnieść się do tego, że rzekomo słuch jest ostatnim zmysłem, jaki tracimy, jednakże chyba kiepsko mi wyszło. :')
  • alfonsyna 20.09.2015
    Tekst przypomniał mi o moim największym lęku jeszcze z dawniejszych lat - mianowicie byciu żywcem pochowanym. Mimo to, a może właśnie dlatego, uważam, że zrobiłaś tu świetną robotę. Pięknie pokazane przechodzenie z życia do śmierci, wraz z towarzyszącymi temu emocjami. Nic dodać, nic ująć :)
  • Anonim 20.09.2015
    Mnie zaciekawiła forma. Co do samego tematu przedstawiony jest niezwykle delikatne, tak jakby umieranie było tutaj zrównane z zwykłą kolacją w domu, dość ciekawe przedstawienie. Choć muszę przyznać, że wizja pochowania żywcem gdzieś w moim umyśle pozostała, a to dość przerażające.
  • Numizmat 20.09.2015
    Bardzo fajne. Błędów żadnych nie dostrzegłem. Mo i ten zmodyfikowany wers z Dziadów :)
  • Rasia 20.09.2015
    Interesująco przedstawione, tak jakby ktoś klikał na wyłączniki wszystkich funkcji życiowych. Podobało mi się, choć mogłoby być trochę dłuższe i bardziej rozwinięte. Pozdrawiam i 5 zostawiam.
  • CrazyMaster 20.09.2015
    Kolejny odcinek z serii "CrazyMaster czepia się szczegółuf"
    (f sumnie pielsy)
    To denerwujące pisanie osób po śmierci... Jak, kurwa ktoś to napisał po śmierci?!
    Nie jestem ekspertem i mogę się mylić, ale chyba nie potrzebny jest przecinek przed "dołu"
    "niczego poza tym" po niczego, chyba powinien być przecinek
    "Ten zapach. Dąb." Po "zapach" daj przecinek zamiast kropki. Tak samo po " dębowa trumna"
  • CrazyMaster 20.09.2015
    Samo weszło :/
    Pogrzebny - pogrzebowy
    Co to tego dołu pewien nie jestem xD
    Pierwszy raz robię rozliczenie z błęduf xD
  • CrazyMaster 20.09.2015
    Oczywiście 5
  • Rasia 20.09.2015
    Ta osoba niekoniecznie musiała to pisać. Może tylko sobie rozmyślała? Poza tym umiera dopiero na końcu, więc pisała przed śmiercią :D
  • Panderlul. 20.09.2015
    Bardzo dziękuję.
    Co do "Ten zapach. Dąb.", miałam na celu, hm, "zaakcentować" tą przerwę, jednakże chyba poprawię to na przecinek, dziękuję.
  • Panderlul. 20.09.2015
    tę przerwę*, eh.
  • Slugalegionu 20.09.2015
    Ja bym użył w tym celu dywizonu lub przecinka.
  • CrazyMaster 20.09.2015
    "I właśnie w tym momencie pień mojego mózgu obumiera"
    "Zatraciłem umiejętność poruszania się" - to pisania trzeba rąk
    "I tak oto straciłem wzrok"
    "Próbuję wykrzyczeć moje imię, nawet jęk nie wydobywa się z moich ust"
    Argumentów nie powalisz xD
    I mówiłem że się tylko czepiam, napisane zajebiście :D
  • Slugalegionu 20.09.2015
    Myśli, mój drogi Mistrzu, myśli. Umysł to mistrz iluzji.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania