Śmierć jest straszna?

Każda kara, zostawia jakieś blizny. Ale kara wydana przez niebiosa nie zostawia blizn; Ta kara wypala duszę.

Mówią, że niebo będzie naszym ostatnim domem. Wszyscy w jednym boskim momencie, połączymy się na zawsze, z naszymi bliskimi.

To największa z nagród, mówią.

Dostąpisz zaszczytu nieśmiertelności. Dużo ludzi mi tak mówi, będziesz biegać po chmurach i patrzeć na świat. Patrzeć na świat? Na kogo będę patrzeć? Na ziemię, na której żyją moi bliscy? To największa kara z wszystkich.

Ludzkość jest słaba.

Wszyscy boją się śmierci, ale czemu nie początku życia? Przecież to wtedy, formują się nasze demony, z którymi walczymy przez całe nasze życie. A śmierć? To końcowy produkt życia. Nikt przed tobą jej nie uniknął i nikt nie uniknie. Strach rodzi w ludziach wyobrażenia, jakoby całe nasze życie, nic nie znaczyło, bez wiary religijnej.

 

Jedyną niezmienną prawdą, która to rządzi tym światem, jest strach przed nieznanym, budzi w ludziach najgorsze plugastwo. Jak myślicie? Co było inspiracją do napisania Apokalipsy św. Jana? Z pewnością nie był to krąg życia. Nigdy nie kochajcie życia ponad wszystko, tylko z wzajemnością - bo pewno razu, położycie się uśmiechnięci, a potem martwi i będziecie żałować tej radości.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Canulas 07.08.2018
    "Nigdy nie kochajcie życia ponad wszystko, tylko z wzajemnością - bo pewno razu, położycie się uśmiechnięci, a potem martwi i będziecie żałować tej radości." - pewnego.

    Ogólnie ładne. Podobało się mua

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania