Smutna Ksiazniczka

Karla, 16 latka zawsze usmiechnieta ale w srodku czujla smutek.Codziennie budzi sie z mysla ze bedzie to jej wyjatkowy dzien. Jezdzi do szkoly, ktora jest dla niej przykladem. Koledzy i kolezanki bardzo ja lubia, nikt jej nie dokucza ani nie wysmiewa. Ma chlopaka (Marcel) o ktorego jest zazdrosna. Po dwoch miesiacach nauki, przyjaciolka (Sara) z ktora chodzi do klasy stala sie dla niej bardzo nie mila. Na poczatku myslala ze to poprostu zle dni. Po pewnym czasie zauwazyla, ze jej chlopak zacza zaczepiac Sare. Kiedy schodzily ze schodow, Marcel przechodzac, nie zwrocil uwagi na Karle ale zaczepil kolezanke. Dziewczynie przychodzily jak najgorsze mysli... Rozmawiajac z chlopakiem, on tlumaczyl ze po prostu lubi wkurzac dziewczyne i zeby nic sobie nie wmawiala. Karla chciala jemu uwierzyc ale nie mogla. Przez kilka dni Marcel nie rozmawial z ukochana. Przerazona dziewczyna zaczela go wypytywac dlaczego sie nie odzywa... On ja przytulil i szepna do ucha ze nigdy jej nie chcial zrobic przykrosci lecz zwrocic uwage na siebie i ze bardzo przeprasza za swoje zachowanie. Karla nie wachajac sie przytulila go jak najmocniej mowiac ze go kocha.

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Numizmat 21.09.2015
    Brak polskich znaków. No litości... Już nawet brak przecinków w wielu miejscach przy tym blednie.
  • Anonim 21.09.2015
    Efria jadła ciasto, ale ciasto było złe i niedobre, dlatego Efria wypluła ciastko. Ciastko spadło na podłogę, a Efria była zazdrosna o ciastko, ponieważ dotknęło zimnej podłogi, a był upał. Dlatego Efria goniła ciasto i sama upadła na podłogę. Powiedziała, że lubi zimną podłogę i pogodziła się z ciastkiem.
    Krótszy, a tak podobny do twojego, choć przynajmniej bardziej poprawny, a z pewnością przyciągnąłby większą uwagę - np. wzięty jako metafora, czy też żart.
    Berczexoo, proszę zmień swój pierwszy wpis i spróbujemy ocenić na nowo, szkoda marnować ambicji, nieprawdaż? Ponieważ to ani nie wygląda na żart, ani metaforę :)
    Nie oceniam, jednak obiecuję, że jeśli poprawisz - ocenię.
  • Obywatel 22.09.2015
    A morze to taka ironia prześmiewająca błahość tekstów na opowi i błędy ortograficzne młodych twórców literackich???
    Znaczy, wątpię, ale próbuję jakoś ten tekst ratować ode mnie dwa za... ?
    A zresztą co będę ci żałował trzy na początek czekam na poprawę :D
  • KarolaKorman 22.09.2015
    Och te dziesięciolatki, ups, szesnastolatki i ich problemy :)
  • Ichigo-chan 22.09.2015
    Problem Efrii z ciasteczkiem był zdecydowanie bardziej złożony.
    Nie ma polskich znaków. Przecinki leżą. I ogólnie jest no...
    Ichi po prostu nie oceni.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania