Sominium - Sen

Zamknij oczy i wyobraź sobie, że lecisz... suniesz nad ziemią jak duch. Jest idealnie - nie za zimno i nie za ciepło. Powietrze jest czyste i pachnące. Wokół rozciągają się pola, lasy, jeziora, ćwierkają głodne pisklątka, śpiewają piękne ptaki, a wiatr nuci piękne cichutkie melodie. Lecimy dalej. Wlatujemy między drzewa w las. Teraz słyszymy przyjemnie szumiące liście, widzimy sarny i jelenie, które wlepiają w nas swoje piękne, ciemne, inteligentne oczy. Nie boją się nas. Podchodzą, dają się pogłaskać. Lekko opadamy, czujemy na twarzy wilgoć lasu, zapach drzew, które skrzypią wesoło, witając nas między sobą. Nie istnieje tu coś takiego jak: złość, chciwość, zazdrość, złośliwość, pycha. Wszyscy się przyjaźnią i pomagają sobie. Nie ma tu wojen i katastrof. Teraz wznosimy się nad korony drzew i lecimy w stronę uroczych, zadbanych domków. Czujemy zapach tostów i naleśników. Wlatujemy przez okno do domku zaraz przy końcu wioseczki. Widzimy szczęśliwa rodzinkę siedzącą przy stole. Na wszystkich twarzach widnieje szeroki, szczery uśmiech. Jednak to nie jest niestety nasz świat... Jest to fikcja. Wracamy do naszego świata. Śmierdzącego, pełnego złości i nienawiści. Do psów wyrzucanych na śmietnik, do jelonków – tarczy strzelniczych. Jednak pamiętaj – wrócić tam możesz! Wystarczy, że oczy swe zamkniesz i w świat snów pięknych odpłyniesz.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Mane Tekel Fares 07.09.2019
    Proszę zmienić kategorię. Trening Wyobraźni jest zarezerwowany dla konkursu, w którym można wziąć udział pod pewnymi warunkami. Zapraszam do zapoznania się z nimi w profilu Trening Wyobraźni.
  • Mane Tekel Fares 07.09.2019
    Dziękuję za zmianę kategorii.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania