Splecione

Dobry wieczór jestem Ługasz i mieszkam w Wielkim Księstwie Jeziora Hańcza ale żydostwo najechało tą wioskę i jej nie ma. Mam 26 lat moja dziewczyna trochę mniej bo 28. Heh. No więc powtórzę jeszcze raz że podnieca mnie jak dziewczyna ma ręce z tyłu. Serio. Lubię się napatrzeć na te splecione ręce od tyłu a potem od przodu na ramiona wygięte do tyłu. Jest kilka rodzajów trzymania rąk z tyłu. Na przykład. Prawa ręka trzyma lewą i wtedy tak fajnie wygięta wystaje dłoń. Można też na odwrót ale wtedy już tak nie odstaje. Można też z palcami np. Palce splecione albo ręka trzyma palce drugiej ręki. Można też włożyć dłonie do tylnych kieszeń ale wtedy tak bardzo mi nie staje.To mówiłem ja Czesław Miłość.

Poszedłem do szkoły. Chodzę aktualnie do 4 klasy co nie. I tam laska chleje łyczka wódeczki z szefem kuchni Kmieciem który mówi wino lepsze mładmłazel a ona zachrypniętym głosem i chlup kurwa. Potem taki gość tańczy i mówi gululululululul wódka hej gulululululul wóda hej lubię wódę ale po nie mnie boli brzuch brzuch brzuuuuuuuuuu-u-u-uh! Łyka wódki daj łyk łyk łyka wódki daj. Potem jak idą jakieś dziewczyny to zakładam ręce do tyłu ze sposobem z palcami łapię zawsze za 3 palce bo tylko baby łapią za 2 palce np. Panie nauczycielki. Potem spotykam moją dziewczynę w klasie i mówi że nasz związek jest do dupy. A ja mówię uuuu ty palisz papierosy tak dla śmiechu a ona daje mi w morde.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Blanka 08.12.2017
    Dzień dobry. Jestem Blanka i mam wrażenie, że to Ty dałeś mi w mordę. Tym wyżej. Aj.
  • Violet 08.12.2017
    Przecież to zajebisty tekst! Pełen innowacji i skrótu myślowego, o nowoczesnej pisowni, niebanalnej i oryginalnej już nie wspomnę... No, jestem pod wrażeniem i to takim, że ręka nie jest w stanie sięgnąć dalej niż do pierwszej gwiazdki. A i ten Ługasz... chyba wykorzystam takie piękne imię. Jakaś może geneza imienia?
    Pozdrawiam.
  • Blanka 08.12.2017
    Violet, ale ja mam toporny łeb, odporny na sztukę nowoczesną... Blondynce wolno, nie?
  • Violet 08.12.2017
    Blanka pewnie! Rozumiem Cię wyśmienicie ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania