Spotkanie wampira

Wampir (drabble)

 

Siedział na zwalonym, starym drzewie, z łokciami opartymi na kolanach, i wpatrywał się w płonące przed nim ognisko, które było jedynym źródłem światła w okolicy.

– Nie rozumiem, dlaczego się z nią nie spotkasz.

Wyrwany z zamyślenia spojrzał błyszczącymi, niebieskimi oczami na swojego wiernego towarzysza. Po chwili lekko się uśmiechnął, ale nic nie odpowiedział.

– Widziałem wasze szczęście, a potem jej rozpacz, gdy cię straciła. Widziałem, jak cię opłakiwała…

Przerwał mu gestem dłoni i skierował chmurny wzrok w stronę płomieni.

– Z pewnością chciałaby wiedzieć, że żyjesz – przekonywał go przyjaciel.

– Nie żyję. – Pokręcił głową i gwałtownie podniósł się z miejsca. – Wampiry nie żyją.

 

 

Spotkanie (drabble)

 

– Nadal ją masz – powiedział, patrząc na jej szczupły nadgarstek.

Odruchowo dotknęła złotej bransoletki, którą podarował jej przed laty.

– Mówiłam, że nigdy jej nie zdejmę. – Uśmiechnęła się na wspomnienie dnia, kiedy to złożyła mu tę obietnicę.

– Nie powinnaś. – Zatrzymał ją gestem ręki, gdy postąpiła krok w jego stronę.

Przez chwilę patrzyła na niego w milczeniu, jakby zastanawiając się nad czymś, po czym zdecydowanie ruszyła przed siebie.

Tym razem jej nie powstrzymał. Pozwolił, by go objęła i mocno przylgnęła do jego szczelnie okrytego ciała.

– Tak bardzo za tobą tęskniłem, tak bardzo… – wyszeptał, a jego zimny oddech sięgnął jej szyi.

Poczuł, że zadrżała.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Angela 15.07.2018
    Urocze, po prostu przeurocze, takie pełne tęsknoty. Leci 5
  • Fanriel 15.07.2018
    Dziękuję bardzo. Pozdrawiam.
  • Fajne, lekkie i przyjemne. Kilka zdań poskładanych z wyczuciem i smakiem.
  • Fanriel 15.07.2018
    Dziękuję, Maurycy.
  • Karawan 16.07.2018
    Przewrotnie: A gdybyś nie dała tytułu? Gdybyś zechciała przyjrzeć się tym dwóm utworom i spróbowała przekonstruować je tak, by tytuł wyniknął z treści?
    Oczywiste pięć!! Ale przewrotne pytania NIE złośliwie rzuciłem. Piękne może być jeszcze piękniejsze ;) Gratuluję i dziękuję!
  • Fanriel 16.07.2018
    Karawanie, dziękuję za przewrotne pytania. W tych tekstach pewnie już dłubać nie będę, ale niewykluczone, że do następnych tego typu podejdę inaczej.
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!
  • Elorence 16.07.2018
    Uwielbiam Twój styl pisania. Naprawdę.
    Krótki ten tekst, chyba zbyt krótki aby wywołać emocje, a jednak Ci się udało :) Zaciekawiło mnie i odczuwam żal, że to nic dłuższego.
    Piąteczka i pozdrawiam :)
  • Fanriel 16.07.2018
    Bardzo dziękuję. Znów sprawiłaś mi ogromną przyjemność swoim komentarzem. :)
    Pozdrawiam!
  • Szalokapel 31.08.2018
    Bardzo ładnie. Chwyta za serce... Cóż, bardzo umiejętnie to rozegrałeś. Można się rozmarzyć, a także zasmucić. Zostawiam, rzecz jasna, piątkę. Miłej nocy.
  • Szalokapel 31.08.2018
    Rozegrałaś!
    Teraz już wiem. Wybacz raz jeszcze. :D
  • Fanriel 31.08.2018
    Szalokapel, dziękuję bardzo! Wzajemnie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania