Spowiedź

Chciałbym się Tobie dzisiaj wyspowiadać,

Nie potrafię dłużej tego trzymać w sobie.

Wybacz jeżeli Ciebie zranię swoją prawdą.

 

Dobrze znasz genezę moich czynów,

To wszystko przez strach przed wczoraj.

Wybacz mi, że nie jestem ideałem.

 

Umysł każdego dnia kreuje tysiące myśli,

Widzę w nich setki zabójców.

Wybacz mi, że śmierć tak często mnie odwiedza.

 

Straciłem Ciebie gdyż nie widziałem,

Byłem tylko ślepym głupcem.

Wybacz mi, że teraz tęsknię.

 

Każdego dnia po mej twarzy spływają łzy,

Nie mam już sił do życia.

Wybacz mi, że jestem słaby.

 

Wykorzystałem zbyt wiele dziewczyn,

Nie jestem z tego dumny, lecz nie mogę tego ukrywać.

Nie potrafię sobie wybaczyć tych czynów.

 

Każdego dnia porównuję się do zera,

Taką liczbę stworzył obraz namalowany przez przeszłość.

Chyba nigdy nie zapomnę swoich błędów.

Następne częściSpowiedź

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (158)

  • Karo 04.02.2016
    Oj Dawid, Dawid. Jakieś tajemnicze elfiki wstawiły Ci dwie dwójeczki. Bez wyjaśnienia. Nienawiść- zmora dzisiejszych czasów.
    Ja o tekście powiem tyle: Pisałeś lepsze, lecz ten też jest całkiem dobry (na pewno nie zasługuje na 2 ;) ) stawiam 4.
  • elenawest 04.02.2016
    Zgadzam sie z Karo. I jestem bardzo ciekawa kto wstawil tak niskie oceny? Ode mnie rowniez masz 4 :-)
  • Karo 04.02.2016
    elenawest W dzisiejszych czasach, ludzie podbudowują siebie, hejtując innych ;) no niestety, taka jest Polska
  • elenawest 04.02.2016
    Karo wiem, wiem, niestety :-(
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Chłopcy i dziewczęta, ja wstawiłam 3.
  • Anonim 04.02.2016
    ja nic nie wstawiłem :) co mam dać?
  • Karo 04.02.2016
    50shadesofblonde Chodziło mi bardziej o dwie dwójki, które jakiś anonim wstawił (bądź dwóch) ;) 3 to też nie jest taka zła ocena (a przynajmniej tak sobie wmawiałem po sprawdzianie z matmy)
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Karo, hahah. Nie no, po prostu nie chciałam, żeby nie było nieścisłości, bo wszyscy wiemy, jaki mam stosunek do twórczości Dawida.
  • Karo 04.02.2016
    50shadesofblonde Stosunek... hahahahha... hahahahha. Wiem, zachowuję się jak gimbus. A tak na poważnie to, myślę, że nikt nie powinien Cię krytykować za to, że po prostu nie podoba Ci się twórczość Dawida. Powinno się uszanować zdanie innych ;)
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Karo mwhahahahahahahaha.
    Nie.
    Tutaj nie będzie stosunku xD
    Oj, Karo, dobrze, że przynajmniej ty tu jesteś rozsądny.
  • Karo 04.02.2016
    50shadesofblonde Oj, dziękuję :D Myślę, że skoro zaczęłaś mnie już wielbić i wywyższać, to możesz wpaść na mój profil i zobaczyć bardzo ciekawy (według mnie) wywiad o psychopacie prowadzony z psycholożką ;) Polecam :D
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Karo, jaka autoreklama xD Chętnie zobaczę.
  • Karo 04.02.2016
    D4wid sorry, że prowadzimy takie dyskusje pod twoją pracą ;) Musisz nam wybaczyć (albie nie wybaczyć i chować urazę do końca życia) twój wybór :D
  • Karo 04.02.2016
    50shadesofblonde No wiesz. staram się skromnie i cichutko, powoli wybijać na tej stronie ;)
  • D4wid 04.02.2016
    Karo Wybaczam :D Już parę razy pod moimi tekstami był czat :D A co do blondyny to jak ci się nie podoba to nie czytaj i nie komentuj. Nie interesują mnie komentarze typu ,,Nie podoba mi się bo tak" tylko ,,Nie podoba mi się bo tutaj zrobiłeś taki błąd, lepiej by było gdybś napisał to tak"...
  • Karo 04.02.2016
    D4wid Też prawda ;)
  • elenawest 04.02.2016
    D4wid ;-) nic dodać nic ująć :-)
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    D4wid, ale ja już mówiłam, co mi się w twoich tekstach nie podoba. I nie rozpiszę ci tutaj, co mi się w tym konkretnym nei podoba, bo w moim odczuciu one wszystkie są praktycznie takie same. Więc cóż. Ty dajesz w kółko takie same teksty, a ja daję w kółko te same oceny c:
    Ah, no i naprawdę mógłbyś sobie darować takie infantylne określenia jak "blondyna". Ja nie uciekam się do uderzania w twoją osobę.
  • D4wid 04.02.2016
    50shadesofblonde Skoro wszystkie są takie same to po co czytasz kolejne? :P
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    D4wid, a po co w ogóle jest ta strona?
    Wszyscy to robicie. elenawest, przykładowo, w kółko czyta teksty slodkakotka, które mają podobny problem co twoje - powtarzalność - i non stop je komentuje. To ja twoich nie mogę?
  • D4wid 04.02.2016
    50shadesofblonde No to napisz co się nie podoba w tym konkretnym, a nie. Oceń jeden wiersz, a nie oceniasz jeden przez pryzmat wszystkich. Ale robisz syf, a nie komentarze. Czy ja komentuje twoje teksty np. Nie podoba mi się bo tak.
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    D4wid, ja nie wiem, czy ty jesteś zwyczajnie głupi, czy do ciebie nie dociera, ale dobrze, napiszę jeszcze raz to co wcześniej, ponieważ twój "wiersz" jest identyczny jak cała reszta:
    Nie podoba mi się pierdolenie o niczym, nie podoba mi się forma i nie podoba mi się powtarzalność i banalność tego tekstu. Opornie się to czyta, język jest nieszczególny, a i całość raczej - powtórzę - banalna. Jedynym nowym elementem - faktycznie - jest wykorzystywanie innych kobiet i to jest JEDYNA rzecz, za którą dałam ci 3 pod tym tekstem, a nie 2, na które zasłużyłeś sobie brakiem jakiś oczywistych błędów.
    Szczęśliwy?
  • elenawest 04.02.2016
    50shadesofblonde możesz sobie twarzy mną nie wycierać? Ja przynajmniej słodkiejkotce wypisuję błędy. Mniej lub bardziej rozbudowane, ale to robię, a ty tylko piszesz, że nie podoba ci się i tyle. To nic nie wnosi, a tylko wkurza. Znaczy, jak widze, Dawida, bo mnie poki co jeszcze tylko irytuje...
  • D4wid 04.02.2016
    50shadesofblonde Formę to skopiowałem od Ciebie, więc pocisnęłaś teraz sama siebie :D Dobra widzę, że ktoś tu ma ból dupy ;) Ustąpię bo stereotypy czasami się sprawdzają.
  • Jared 04.02.2016
    Uuu, przeczuwam ciętą ripostę :D
  • elenawest 04.02.2016
    50shadesofblonde a czy tobie w ogóle jakiś tekst na tej stronie podoba? Dawida krytykujesz bo są identyczne i banalne, moje drabble też ci się nie spodobało, bo coś tam, teraz skomentowałaś tekst Karo i znów ci się nie podoba. No sory, ale chyba jeszcze nie widziałam twojego pozytywnego w pełni komentarza, bo jak nawet dajesz 4, to zawsze dp czegoś banalnego się przyczepisz.
  • Ichigo-chan 04.02.2016
    " Ja przynajmniej słodkiejkotce wypisuję błędy" - 50sob zrobiła przed chwilą to samo, wypisała błędy ;-;
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    D4wid co xDDD
    Formę skopiowałeś ode mnie? Pozostawię to bez komentarza. Wyjątkowo żałosna i zupełnie nieudana próba kopiowania (?). Jaki "artysta" kopiuje formę innego pisarza? Wtf chłopie?
    No i oczywiście c: Przecież każdą krytykę najłatwiej jest skomentować jako "ból dupy", szczególnie, jeśli jest podparta argumentami. I - powtórzę - uderzanie w moją osobę osobiście jest wyjątkowo dziecinne.
    Co do ciebie, elenawest, mogłabyś nie dotykać klawiatury, bo twoje teksty - tak, tak, weszłam w kilka i wyszłam od razu! - nie są zbyt dobre, o komentarzach nie wspominając. Co do wypisywania błędów, to ja naprawdę nie wiem, czy jesteś ślepa czy w szkole nie nauczyli cię czytać ze zrozumieniem.
    I nie taka ze mnie jędza, bo jak już się czegoś "czepiam" to to argumentuję, nawet w przypadku D4wida (patrz powyżej), a i zostawiłam tu niemało bardzo dobrych ocen.
    I tak, wiele tekstów mi się tu nie podoba, bo 90% ludzi tutaj to - przepraszam bardzo - DEBILE. No niestety ktoś to musiał oficjalnie powiedzieć.
    Są tu przynajmniej takie osoby jak Jared, Karo, Rasia, Okropny, Ichigo i inni, których przepraszam, jeśli nie wymieniłam, dzięki którym ta strona nie stacza się aż tak. Chociaż w sumie trudno stoczyć się z dna.
  • elenawest 04.02.2016
    Ichigo-chan proszę cię, przynajmniej z tobą bym się nie chciała kłócić, bo cię lubię i cenię. A to o słodkiejkotce jest nie do ostatniego koma 50 z wypisanymi błędami, tylko do któregoś wcześniejszego i pisałam go zanim przeczytałam kom 50 o tym, co jej nie pasuje w tekstach Dawida
  • D4wid 04.02.2016
    50shadesofblonde To ja już nie wiem jaka forma Tobie będzie odpowiadać :D Ale dobra skoro 90% osób tutaj to ,,debile" to już wiem jaką jesteś osobą i nie ma co marnować czasu na ,,Aryjczyków" bo to nie ma sensu :)
  • elenawest 04.02.2016
    50shadesofblonde no akurat tutaj co do dna tego portalu muszę się z tobą zgodzić. I nie piszę tego z przekąsem. Co do moich tekstów, to bardzo się cieszę, że z nich wyszłaś, bo nie wiem czy bym zdzierżyła twoje wymądrzanie się niedoświadczonej nastolatki. A moje komentarze są jakie są. Nie zawsze miłe, fakt, ale niektórum należy się potężny opierdol za te gówna jakie tu wrzucają. I weź nie odzywaj się do mnie więcej! Żegnam
  • elenawest 04.02.2016
    Ichigo-chan czy mogłybyśmy pogadać na fb na priv?
  • Jared 04.02.2016
    Łapka w górę, kto jeszcze czyta spine i leży ze śmiecchu? :D
  • elenawest 04.02.2016
    Jared ja częściowo :-P
  • Karo 04.02.2016
    Jared Przynieś sobie popcorn, bo chyba to trochę potrwa
  • elenawest 04.02.2016
    Karo wiesz, że się czepłeś? :-P
  • Hej! Dość już, złość piękności szkodzi!
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Aryjczyków xD Tak, tak, do gazu i tak dalej. Nie wiem, skąd ty bierzesz takie interpretacje moich wypowiedzi, ale może to dlatego uważasz swoje wiersze za takie "głębokie".
    A forma, mój drogi, to nie kwestia rozdzielenia wyrazów na krótsze lub dłuższe wersy, ale generalnie zabawa słowem i - no nie wiem - cokolwiek co nie jest tak suche jak twoje teksty?
    Ojejku, ojejku, mam 26 lat, nic w życiu nie osiągnęłam, więc będę siedzieć w internecie, nabijać smutne komentarze i udawać bardziej doświadczoną od szesnastolatki :c Przykro mi to mówić, ale o doświadczeniu nie świadczy wiek, a to, ile się zobaczyło, przeczytało i nauczyło.
    I, eleno, może w takim razie opierdolisz sama siebie?
    c:

    Jared, wiem, że ty się nie unosisz jak ja, ale wiem, że też masz to wszystko za kawał gówna xD Jeszcze znajdę skrina i będziesz w dupie apf!
  • Karo 04.02.2016
    elenawest Czego się czepłem?
  • Karo 04.02.2016
    Szymon Szczechowicz Ciiii, nie zakłócaj tych trudnych spraw ;)
  • elenawest 04.02.2016
    50shadesofblonde a skąd wiesz, że nic nie osiągnęłam? :-P
  • Jared 04.02.2016
    Jakiego screena? Zatarłem za sobą ślady XD
  • elenawest 04.02.2016
    Karo tego, że to jeszcze potrwa ;-) i ja się z tego śmieję teraz :-P
  • Karo 04.02.2016
    elenawest Jak chyba każdy obserwator
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    elenawest, bo 26 letni ludzie ogarniają swoje życie, a nie siedzą na dupie i wypisują komentarze na jakiejś gównianej stronie w internecie c': Nawet ja na ogół nie mam na to czasu, bo się uczę, realizuję i socjalizuję, a mam dopiero 16 lat i jak już się wpakuję w komentowanie to w shitstorm, bo konwersacje z ludźmi głupimi są wyjątkowo interesujące.

    Jared, to że usuniesz u siebie, nie znaczy, że u mnie też zniknęło >:3
  • Karo 04.02.2016
    elenawest Jestem ciekawy ilu jeszcze ninja obserwuje tą kłótnie i się nie ujawniło :D
  • Jared 04.02.2016
    EJŻE! Wszyscy nie możemy śmieszkować, bo kto się będzie kłócił?:c
  • Jared 04.02.2016
    50, Ty szatanie ^^
  • D4wid 04.02.2016
    50shadesofblonde 16 lat i taka życiowa. Proszę opowiedz mi więcej o tym jak bardzo jesteś doświadczona.
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Elena jest niby takim śmieszkiem i taka zdystansowana, hohoho!
    D4wid, a ty jesteś starszy o 2 lata, wowowow. I gówno wiesz o tym, przez co przeszłam, tak jak i ja gówno wiem o tobie c:

    Jared, 4ever.
  • elenawest 04.02.2016
    50shadesofblonde jakbys nie zauwazyla, to komentuje dopiero od wieczora. I kurde, mozesz mi jie wierzyc, mowi sie trudno, ale ja na serio chcialam z toba na poczatku normalnie pisac... Nie wyszloo
  • Jared 04.02.2016
    Eh, szkoda ze sie nie lubicie Elen i 50, w gruncie rzeczy jestescie bardzo podobne :v
  • Karo 04.02.2016
    Jared Nie gódź ich! Zaraz przerodzi się to w świetny scenariusz do Szkoły na TVN bądź Trudne Sprawy, gdzie ja osobiście to sprzedam i się wybiję ;)
  • Jared 04.02.2016
    Kurwa co ja napisalem XD third world war begins xD
  • Karo 04.02.2016
    Jared Bo wiesz, takie coś jest popularne w Polsce ;)
  • elenawest 04.02.2016
    Karo ja ci dam!!!
  • D4wid 04.02.2016
    Karo Jak coś to ja się zgłaszam na aktora :P
  • elenawest Moje na przykład komentuje dobrze.
    Czy to znaczy, że ja jestem w jakieś tajnej komitywie z Blondynką? Czy po prostu podoba jej się moja forma i styl?

    W dodatku sam skomentowałem jeden tekst.
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Jared, już cię nie lubię. Nie porównuj mnie do kupy.
  • Karo 04.02.2016
    elenawest Coś dostanę????? Już nie mogę się doczekać :D
  • elenawest 04.02.2016
    50shadesofblonde przepraszam bardzo czy ty mnie porównujesz do kupy?
  • elenawest 04.02.2016
    Karo w łeb dostaniesz, jeśli to zgłosisz :-P
  • elenawest a ja jestem zadowolony z komentarzy Blondynki.
    Nawet jak się przyczepi do czegoś, to zawsze daje wysoką ocenę. Mnie to na przykład cieszy. Lubię wiedzieć, co się nie podoba. Oczywiście i tak piszę dalej to samo. Co nie zmienia fktu, że lubię takie komentarze. Przynajmniej mogę skonfrontować sobie swoją wrażliwość z kimś innym.
    Jednak komentarze są dość pochlebne... W takim razie jestem w jakieś komitywie?
  • Jared 04.02.2016
    Julia :'(
  • Karo 04.02.2016
    elenawest A da się usunąć e-mail do producenta???
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    elenawest a i owszem c: Bardzo adekwatnie.
    Jared, don't hurt my feelings.
  • elenawest 04.02.2016
    Karo nie wiem
  • elenawest 04.02.2016
    50shadesofblonde no patrz. Autorka, która sobie nicka nie umie orginalnego stworzyć, tylko zżyna z Greya...
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    elenawest teraz to dojebałaś xD
  • Jared 04.02.2016
    Przechodzę w tryb obserwatora, bo zaraz dostanę czymś w łeb :D
  • 50shadesofblonde zdawało mi się, czy wychodziłaś już? :D
  • Karo 04.02.2016
    Szymon Szczechowicz Nie... musiało Ci się zdawać ;) Ona jest w świetnej formie, to dopiero początek. Ona się rozgrzewa. Przygotujcie się na ostateczny cios!
  • elenawest 04.02.2016
    Karo dajcie juz spokoj, co?
  • Jared 04.02.2016
    Elenwest, nie wyrażam zgody! KRWI!
  • Numizmat 04.02.2016
    Lubię placki
  • elenawest 04.02.2016
    Numizmat ja też :-D
  • Jared 04.02.2016
    Ja mam uczulenie :I
  • Jared 04.02.2016
    Ja mam uczulenie :I
  • elenawest 04.02.2016
    Jared nooo. To już się trochę żałosne robi :-/
  • Constantine 04.02.2016
    Co tu się znowu dzieje
  • elenawest 04.02.2016
    Constantine to tylko wymiana światopoglądów ;-)
  • Constantine 04.02.2016
    elenawest, jak zwykle xD w każdym razie, ciekawie się obserwuje.
  • Karo 04.02.2016
    Constantine Po prostu chcą wydłubać sobie oczy, odkroić języki, powyrywać paznokcie itp. by uniemożliwić temu drugiemu dalsze pisanie ;P tak zgaduje
  • elenawest 04.02.2016
    Constantine a to zapewne ;-) mnie też się fajnie pisze :-D i sorki Dawid za tę kłótnię tutaj :-D
  • D4wid 04.02.2016
    Constantine Weź coś do jedzenia bo może być ciekawie ;)
  • Constantine 04.02.2016
    Karo, brzmi również ciekawie :F
  • Constantine 04.02.2016
    D4wid, postaram się ;p
  • Karo 04.02.2016
    D4wid I do picia
  • elenawest 04.02.2016
    Karo czy ja coś takiego napisałam? A niech 50 sobie pisze, nic mi do tego :-)
  • Karo 04.02.2016
    D4wid P.S. Już jest ciekawie ;)
  • Constantine 04.02.2016
    elenawest, pozostanę więc jak zawsze obserwatorem :F
  • D4wid 04.02.2016
    Karo Lepiej nie bo jeszcze monitor opluje czy na czym on czyta :D
  • Karo 04.02.2016
    D4wid A po co pluć? Jak mówiłem, znając życie, to pewnie za chwilę rzucicie się sobie do gardeł, wydłubiecie oczy, połamiecie palce, obetniecie język i już nikt nie będzie pluł, ani bluzgał, ani pisał wierszy
  • D4wid 04.02.2016
    Chciałem iść się kąpać bo jutro są w mojej szkole manewry nocne dla klas pierwszych, a ja się zgłosiłem do pomocy. (mam karabin i im go użyczę :D) Będę robił za kaprala hahaha :D Ale zrobiło się zbyt ciekawie.
  • D4wid 04.02.2016
    Karo Teraz to biorę bardziej jako żarty :P Nie ma co brać na poważnie pewnych rzeczy :D
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    D4wid szkoła wojskowa, musisz być bardzo mądry!
  • Karo 04.02.2016
    D4wid Niieeee, bierz na poważnie, musisz rozbawić publiczność, zaciekawić. Bijcie się na słowa.
  • D4wid 04.02.2016
    50shadesofblonde Nie powiedziałem, że przez to jestem bardzo mądry, więc nie rozumiem o co Tobie teraz chodzi. Nie jest to szkoła wojskowa lecz liceum mundurowe o profilu wojskowym :)
  • 50shadesofblonde to jest poniżej krytyki... ocenianie inteligencji ludzi po szkole do jakiej chodzą... serio?!
  • Karo 04.02.2016
    50shadesofblonde Akurat mam przyjaciela, w szkole wojskowej, który test gimnazjalny napisał w pół godziny i miał 94 % ;)
  • D4wid 04.02.2016
    Karo Trzeba prowokować! Niech inni patrzą i się cieszą!
  • Karo 04.02.2016
    50shadesofblonde Więc proszę nie obrażać i nie wyzywać od głupków ;)
  • D4wid 04.02.2016
    50shadesofblonde Nigdy nie mówiłem o sobie, że jestem mądry :) Głupi nie jestem, ale też nie jestem inteligentnym i nie udaję, że mając 18 lat wiem wszystko o życiu bo jestem pewny w 100%, że niczego nie wiem o nim.
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Będę sobie wyzywać i obrażać ile chcę i mam głęboką nadzieję, że dostanę bana, bo nawet nie da się usunąć konta na tej gównianej stronie inaczej wszyscy by stąd pouciekali xD D4wid, to świetnie, bardzo głębokie, ale ja nieskromnie stwierdzę, że tak, mam się za nieco bardziej inteligentną od ciebie.
  • D4wid 04.02.2016
    50shadesofblonde No to się uważaj :*
  • Karo 04.02.2016
    50shadesofblonde W Szkole będzie Cię grał mężczyzna (nie obrazisz się?) inaczej nie mogłem wynegocjować z reżyserem :(
  • Do widzenia o Einsteinie! Uważaj tylko, żeby się nie zarazić gównianością tej strony, bo ona ponoć zżera IQ!
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Karo, nie ma sprawy i tak mam większe jaja niż wy wszyscy razem wzięci, więc akurat będzie się zgadzać.
  • Constantine 04.02.2016
    50shadesofblonde gdzie są tutaj lajki XD
  • D4wid 04.02.2016
    50shadesofblonde Czyli jesteś chłopakiem co zmienił płeć?
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Constantine, w dupach tych cudownych ludzi, może się dogrzebiesz, jeśli przeciśniesz się przez języki innych.
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    D4wid dokładnie, mistrzu metafory i interpretacji! Punkcik dla ciebie.
  • Constantine Bardzo ciekawie się obserwuje. Zgadzam się. :D
  • Constantine 04.02.2016
    50shadesofblonde nie chcę się dogrzebywać jednak xD
  • D4wid 04.02.2016
    50shadesofblonde Chętnie bym tutaj poczytał tą super konwersację jednak idę się kąpać :(
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    D4wid, to bardzo interesujące, opowiedz nam jak wymywasz brudne paluszki innych opowiczowiczów z przestrzeni międzypośladkowej.

    Constantine, ja też bym kijem nie tknęła xD
  • Jared 04.02.2016
    KC XDDD
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Jared ty się do mnie nie odzywaj, zdrajco xD
  • Jared 04.02.2016
    No wiesz, specjalnie dla Cb byłem bezstronny :c
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Jared WIEM ŻE JESTEŚ PO MOJEJ STRONIE >:C
  • Jared 04.02.2016
    Jak na razie swietnie sobie radzisz :p
  • Dziad 04.02.2016
    No ja przepraszam bardzo! Ale kto tutaj w ogóle jest kim!? Chyba najwyższy czas ogłosić obowiązkowy pobór do wojska!
    Szanujmy się!
  • Dziad 04.02.2016
    DO SPOWIEDZI!
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    BURACTWO.
  • Dziad 04.02.2016
    CHRZAN!
  • O-Ren Ishii 04.02.2016
    KESZELEGESZELEKYK
  • Dziad 04.02.2016
    Życie jest jak bagno! Ma nogi! huehueheuehueheue Oczywiście żartuję!
    Szanujmy się!
  • O-Ren Ishii 04.02.2016
    Wszystko dla pieniędzy!
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    O-Ren Ishii JEST NAS WIĘCEJ.
  • Dziad 04.02.2016
    DOLARY!
  • O-Ren Ishii 04.02.2016
    WITAM WAS W KJU END EJ
  • Dziad 04.02.2016
    GONKERS!
  • O-Ren Ishii 04.02.2016
    To Co? Fraszki beczki? XD
  • O-Ren Ishii 04.02.2016
    To Co? Fraszki beczki? XD
  • Dziad 04.02.2016
    Zgniła gruszka, stary banan
    Twoja stara to ork szaman
    Huehuehuehueheuheuehue

    RUCHAJ SAMOCHODY
  • O-Ren Ishii 04.02.2016
    Na górze ja
    Na dole ty
    Wiesz kto jest gejem?
    Of kors my
    Asff movie kochi XD
  • O-Ren Ishii 04.02.2016
    Asdf*
  • Dziad 04.02.2016
    Na górze róże
    Na dole grzybki
    Zostałeś metalem
    Bo jesteś BRZYDKI

    (jak świnia)
  • O-Ren Ishii 04.02.2016
    Tylko w gry grałeś
    Bo hajsu nie miałeś
    Jak juz dostałeś
    TO SIE SPRZEDAŁEŚ
  • O-Ren Ishii 04.02.2016
    Tylko w gry grałeś
    Bo hajsu nie miałeś
    Jak juz dostałeś
    TO SIE SPRZEDAŁEŚ
  • Dziad 04.02.2016
    Tadeusz Mościcki?
    Ano mom, tylko takie małe...
    Huheueheuheuehueheuheuehueheuhuehuehueheueheuheuheeheuehuehueh
    Nie
    Hhuehueheuheueheuehueheuheueheuheuheuueheuehuehehueuheuehueuhe
  • Dziad 04.02.2016
    "Łapka w górę, kto jeszcze czyta spine i leży ze śmiecchu? :D "

    No ja przepraszam bardzo! Ale kto się śmieje z poważnych rozmów!? Hue hue hue hue hue hue Oczywiście żartuję!
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    DZIABA DZIABA DZIABA
  • Jared 04.02.2016
    Nawet co porządniejsze trole pokroju needa pouciekały już z opowi :/
  • Dziad 04.02.2016
    No ja przepraszam bardzo! Ale kto w naszej Polskiej młodzieży mówi takim słownictwem! To jest buractwo!
    Szanujmy się!
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Jared czy ty w ogóle wiesz co to jest życie :///
  • Jared 04.02.2016
    Nie kuzwa, urodzilem sie martwy ;)
  • Dziad 04.02.2016
    No ja bardzo dziękuję za te wszystkie komantarze, bo gdyby nie wy, nie byłoby mnie tutaj teraz... Jesteście moimi widzami i robię to wszystko dla was! To wszystko dla was! Tylko... ja za to dostaję pieniądze, no... Ja robię bardzo ważną robotę! Ja muszę grać w najnowsze gry!
  • D4wid 04.02.2016
    Dziad nie wiem o co chodzi ale mój wiersz wiec skomentuje.

    O co chodzi? Haha
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    GONCHAK AAAAAAA
  • Dziad 04.02.2016
    BRYKIETY, BRYKIETY, BRYKIETY!
  • Tojakotletmielony 04.02.2016
    Nie rozumiem
  • Dziad 04.02.2016
    NIEEEEEEEEEEEEEEEEEE
  • 50shadesofblonde 04.02.2016
    Przejmujemy tę stronę.
    Czemu mój wierszyk nie wywołał shitstormu. Przykro mi.
  • Dziad 04.02.2016
    Poproszono mnie, bym wyedukował was w MOWIE NIENAWIŚCI!
  • O-Ren Ishii 04.02.2016
    Nadal: CHRZAN!
  • Dziad 04.02.2016
    Chujowa beczka, chujowy prowadzący. Nie polecam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania