Srebrne myśli

#1 "Życie jest jak kłębek niekończącej się wełny, długiej i plączącej się."

 

#2 "Do życia trzeba mieć powód, do śmierci usprawiedliwienie."

 

#3¹ "Pójdę do nieba, ale wrócę i znów się pobawimy."

 

#4 "Po śmierci niebo może stać się naszym domem, ale to uczynki wskarzą czy będzie tam dla nas miejsce"

 

#5 "Jeśli chcesz wiedzieć czy kogoś pokochałeś, spójrz na otaczające cie rzeczy. Błyszczą, co nie?"

 

#6 "Chce by coś po mnie zostało na tym świecie, ale nie jakiś tam świstek papieru. Chce by pozostały po mnie jak najlepsze wspomnienia."

 

#7 "Z minuty na minutę skraca nam się życie, ale my o tym nie myślimy. Zdajemy sobie sprawę dopiero po latach, gdy już naprawdę zostało nam mało czasu. Więc czy nie lepiej jest cieszyć się z każdej minuty, niż z jakiegoś danego dnia?"

 

#8 "Dopiero gdy kogoś Ci zabraknie, zrozumiesz jak to jest poczuć pustkę w sercu."

 

#9 "Nie mów nigdy nikomu, że rozumiesz go, gdy jest w trudnej sytuacji. Jeśli jej nie przeżyłeś, nic nie wiesz."

 

#10 Pomimo tego i owego, trzeba kochać z serca całego."

 

#11 "Każdy może popełniać błędy, ale twoje dyktando to szczyt wszystkiego."

 

#12 "-Wiesz dlaczego niebo jest niebieskie, a chmury białe?

-Dlaczego?

-Żebyś miał pytanie."

 

¹ cytat jest napisany na podstawie końcowych słów głównej bohaterki z anime "Ano Hana". Nie będę tu spoilerować co się wydarzyło, zapraszam tylko do obejrzenia tego cuda *.* (jedyne 11 odc, po 24 (?) minuty )

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • KarolaKorman 10.08.2015
    Ładne to było. Oglądać nie będę, ale na pewno znajdą się chętni :)
    Mnie #12 przypomniała inne pytanie;
    - Wiesz dlaczego wymyślili białą czekoladę?
    - Żeby Murzyn też miał się czym ubrudzić ;)
  • Haruu 10.08.2015
    Karola rozwalasz xD
  • Ichigo-chan 10.08.2015
    Dobra, Haruu *przyjmuje bohaterską pozę* podejmę się ocenienia tego!
    Szczerze mówiąc liczyłem na to, że ktoś to zrobi przede mną i będę się mógł zasugerować.
    Nawet nie wiem, czy to cytaty czy jednak sama to wymyśliłaś. Głupi Ichigo.
    Dam cztery, bo dwa ostatnie są zupełnie "z innej beczki" i tak trochę... No.
    :) *uśmiech, który ma symbolizować, że nie zamierzałem być niemiły, bo wydaje mi się, że mogło to tak "zabrzmieć"...*
    Ale ogólnie to mi się podobało
  • Haruu 10.08.2015
    Wszystkie są moje, a te 2 ostatnie wstawiłam, bo miałam taką ochote xD w żadnym momencie nie zabrzmiałeś niemiło xD dziekuje^^
  • Anonim 10.08.2015
    he he taka małolata a takie dojrzałe myśli :)
    należy Ci się piona ;p
  • Haruu 10.08.2015
    Filip, bo jeszcze sobie podniose samoocene xD dziękuję^^
  • Anonim 10.08.2015
    "Naprawdę" piszemy łącznie.
    W 10 zamiast serc powinno być zdaje się serca.
    A fajne srebrne myśli, nie powiem, że nie ;D Podobało mi się ^^
  • Haruu 10.08.2015
    Dziękuje za poprawę^^ cieszę się, że Ci się spodobały c:

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania