Środkowy palec

(Minionej nocy było nie tylko słychać, ale i widać w Sejmie. Skomentuję na swój sposób):

 

Rząd pozdrawia dziś Polaków

L. posłanki znakiem:

"Dwa miliardy na nowotwór,

nie na walkę z rakiem".

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 26

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (122)

  • TheRebelliousOne 14.02.2020
    Piękny komentarz odnośnie tego... kontrowersyjnego zachowania. Ciekawe czy naród będzie o tym pamiętał na wyborach...
  • Targówek 14.02.2020
    Tak i zagłosują na PZPR. Widzieliście w ogóle Zenka, że oceniacie?
  • TheRebelliousOne 14.02.2020
    Targówek Co? Prawda zabolała? A może Ty pochwalasz takie zachowanie?! :O
  • indri 14.02.2020
    TheRebelliousOne a pochwalasz bluzgi bojówek po na uroczystości patriotycznej na Wybrzeżu?
  • Targówek 14.02.2020
    *Niech ich koronawirus wytrzebi* - Aisak, posrało cię?
  • indri 14.02.2020
    Po co ja pytam. Pewnie tak.
  • Targówek 14.02.2020
    TheRebelliousOne Jeśli chodzi o koprodukcję filmu Zenek, to tak, pochwalam to. Choć w lutym moim głównym celem jest Bad Boy Patryka Vegi, to na Zenka wybieram się również, już w ten weekend. I mam nadzieję na dobre kino.
  • Johnny2x4 14.02.2020
    Targówek XD
  • indri 14.02.2020
    Targówek dobry film widziałem. Polecam.
  • TheRebelliousOne 14.02.2020
    Ja już powiedziałem co o tym myślę, a Wy tymi komentarzami tylko utwierdziliście mnie w przekonaniu, że mam rację. Dziękuję i dobranoc.
  • indri 14.02.2020
    TheRebelliousOne to żegnam staropolskim niech cię koronawirus kołysze do snu;))))
  • Targówek 14.02.2020
    indri Mi Czeczot jednak za bardzo kojarzy się z psychopatycznym Zupą z Pitbulla Nowych Porządków.
    Johnny2x4 Co cię śmieszy? Pewnie Mayday albo Swingersi, czyli gnioty z najniższej półki na które wyczekujesz z wypiekami na twarzy
  • Zdzisław B. 14.02.2020
    TheRebelliousOne, panta rhei. Wszystkie dyktatury powoli przeminęły, dyktaturki teź przemijają.
  • Jacom JacaM 15.02.2020
    indri a co gwizdy na Bartoszewskiego i Ścibora Rylskiego ci się przypomniały, a może kibolsko pisdzialskie bojówki jeżdżące za Tuskiem i Komorowskim
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Jacom JacaM Im tego nawet nie trzeba przypominać. To ich "norma i poziom" działania do dzisiaj, nieustannie.
    Tylko myśleli na zasadzie Kalego...
  • indri 15.02.2020
    Jacom JacaM jeden okazał się powojennym kontaktem sb, ładna przeszłość powstaniowa, ale po powstaniu kompletny odlot, od bohatera do zera. To raz. Należało się. Gwizdy to w sumie niska kara. Żadna. Tyle, że honorowa. Gwizdali powstańcy i ludność Warszawy, a nie przywiezione przez PO bojówki.

    Bartoszewski powiedział, że Polska to brzydka panna bez posagu. To nie jedyna jego paskudna wypowiedź o Polsce. Ale charakteryzuje, jak bardzo "kochał" Ojczyznę. Za jego rządów w radzie nadzorczej LOTu ten o mało co nie dostał się w łapy niemieckie. Gwizdy się należały. Powinien stary pierdziel pójść siedzieć za całokształt swojej całej działalności.
    Co stary dziad wyczyniał w Knesecie i jak mówił, że w trakcie okupacji bardziej się bał Polaków niż Niemców, to się zastanawiam, co taka kreatura robiła w polskiej polityce.
  • Jacom JacaM 15.02.2020
    indri Ścibor Rylski był towarzyszem broni mojego ojca z Czaty 49 i ocenili go Powstańcy a nie takie chłystki jak ty. Radziłbym też wyrażać się oględniej na temat takich postaci jak prof. Bartoszewski. Tylko tacy tchórze jak ty nie potrafią przyznać się do własnych win. Bez odbioru
  • indri 15.02.2020
    Jacom JacaM a co tu oceniać są papiery. Nie on jeden. Byli tacy co chociaż przeprosili.
  • Jacom JacaM 15.02.2020
    indri poopowiadaj o Ogniu , a papierami grają tylko twoi idole
  • Puchacz 15.02.2020
    Jacom JacaM Nie przemówisz prostakom i chamom do rozumu.
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Puchacz Nie przemówi się oszołomom.
    A do jednego z nich, tu obecnego indriego - poczytaj o wyczynach Łukaszenki na Białostocczyźnie, a później w Borach Tucholskich - o wyczynach w Borach to jeszcze rozmawiałem (lata temu) z żyjącymi świadkami. Poczytaj o zbiorowych morderstwach jego podwładnego niejakiego Burego. Pojedź na Podlasie i porozmawiaj z ludźmi,. Są tam jeszcze świadkowie (nawet propagandowy IPN nie mógł temu zaprzeczyć).
  • indri 15.02.2020
    Zdzisław B. Co ty człeku bredzisz? Łukaszenko na Białorusi rządzi.
  • indri 15.02.2020
    A może to dziadek baćki szalał na Białostocczyźnie?
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    indri Przejęzyczenie. Nie Łukaszenki tylko Łupaszki. Reszta bez zmian.
  • indri 15.02.2020
    Zdzisław B. cóż masz przeciw majorowo Szendzielarzowi. Widzę, że masz słabą wiedzę, bo na Podlasiu był krótko i zwinął oddział. Dzięki jego akcji ocalono co najmniej od Sybiru, albo ofiar obławy Augustowskiej kilkadziesiąt ofiar cywilnych zwiniętych przez sowietów w Narewce koło Hajnówki. Między innymi Danusię Siedzikównę Inkę, która została później sanitariuszką oddziału.

    Był bohaterem walk na wileńszczyźnie, ocalił tysiące Polaków od rzezi litewskich Szaulisów, pacyfikując litewską wioskę, tak jak oni to robili z dziesiątkami (podobnie do Ukraińców). Dzięki tej pacyfikacji i ośmieszeniu Szaulisów, jej żołnierzy i dowódców puścił do Niemców nago, litewskie zbrodnie ustały.

    Różniej walczył na Pomorzu, Kaszubach i w Borach Tucholskich. Dzielny żołnierz. Sprzątnął wielu sowietów i polskich kolaborantów z ub. Policjantów i podobnych nie zabijał, tylko puszczał wolno, chyba że mieli na sumieniu jakieś zbrodnie wobec ludności.

    Zdzisiu, to się lepiej w tym temacie nie wypowiadaj.
  • Ant 14.02.2020
    Haha, krótko i na temat :)
  • Zdzisław B. 14.02.2020
    Minimum słów, maksimum treści. Tak często piszę, Ant.
  • Ant 15.02.2020
    Zdzisław B. to mi się podoba ;)
  • Targówek 15.02.2020
    Ant i Zdzisław, zgrany duet jak widzę
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Ant Potok słów nijakich nie zastąpi kilku treściwych :) A jak dopieka niektórych, co z myśleniem mają na bakier, natomiast są silni w beztreściowych wrzaskach :)
  • befana_di_campi 15.02.2020
    O jaki "gieniuś" :p
  • Ant 15.02.2020
    Jesteśmy zgrani!
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Ant Normalni ludzie się wreszcie łączą przeciwko draństwu i rozwalaniu państwa.
  • AlaOlaUla 14.02.2020
    Nie mieści się w głowie, ani zachowanie tej paniusi, ani to, na co zostaną przekazane pieniądze.
    I w dodatku taka ogromna kwota?

    Niech ich koronawirus wytrzebi?
  • TheRebelliousOne 14.02.2020
    Sam bym tego lepiej nie ujął! Oby Polska o tym pamiętała w maju...
  • Ant 14.02.2020
    TheRebelliousOne, oby. Aczkolwiek podejrzewam, że co partia nie zrobi, jakoś to sobie zracjonalizują, że tak trzeba dla dobra Polski.
  • Ant 14.02.2020
    Mówię o zwolennikach i wyborach partii. Bo tylko oni mogą coś tu zrobić, skoro aż tyle ich głosowało.
  • Zdzisław B. 14.02.2020
    AlaOlaUla, normalnym ludziom nie mieści się w głowie. Oszołomom się mieści. Mają tam po prostu bardzo dużo wolnego miejsca.
  • Targówek 15.02.2020
    Zdzisław B. czyli tobie też się mieści?
  • indri 14.02.2020
    Tak Lenina Budkę łysola se wybierz Zdzisiu i niepełnosprawną umysłowo Kichawę MiałamCiJabłonkę. Twoje IQ. He he.
  • indri 14.02.2020
    Jak peowskie bandy wulgarnych chamów zakłóciły ważne uroczystości patriotyczne na wybrzeżu to autorowi nie przeszkadzało ma się rozumieć.
  • Zdzisław B. 14.02.2020
    Nawet nie powinienem odpowiadać na tak chamskie wpisy. Widzę, że nic nie rozumiesz i podoba ci się środkowy palec.
    Ale dopowiem, gdyż pamiętam, kto zaczął - pamiętasz, jak na cmentarzu wygwizdywano Bartoszewskiego? Pamiętasz "zamordowaliście mojego brata, kanalie"? Pamiętasz... i mogę tak dalej. Kto mieczem wojuje...
    To wszystko. Bez odbioru.
  • indri 14.02.2020
    Zdzisław B. Akurat oglądałem całość i kobita faktycznie się drapała. Poza tym chamskie to było zachowanie posłów totalsów na sali przez cały czas, krzyki, wrzaski, groźby.
  • Targówek 14.02.2020
    Zdzisław B. Bartoszewski poparł przejazd putinowskich motocyklistów przez Polskę. A co do wygwizdywania, jak w czasie kampanii wygwizdano ówczesnego prezydenta Bronka, Andrzej Duda to potępił.
  • indri 14.02.2020
    Zdzisław B. I w moim wpisie nie ma nic chamskiego tylko czysta prawda.
  • Zaciekawiony 15.02.2020
    Co innego grupki pokrzykujących aktywistów, a co innego poseł na sejm w trakcie obrad, ze świadomością, że obrady są nagrywane. Zresztą to już nie pierwszy raz, mieliśmy wcześniej posła co najdłuższym palcem poprawiał okulary.
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Zaciekawiony Tego od "poprawiania palca" też pamiętam. Również niejakiego Jacka Kurskiego, który rzekł "Ciemny lud wszystko kupi". Również niejakiego Piotrowicza, który rzekł "wiem, że tvp info...". W tym, niestety, przyznaję im rację - wystarczy poczytać część powyższych "komentarzy". To właśnie ten "ciemny lud, który kupił". Ale to tylko wrzaskliwa mniejszość.
  • befana_di_campi 15.02.2020
    "Bez odbioru"... Ubogi ten twój język "połeto". Gdzie cię spotykam, to stale o tym "odbiorze" czytam ;-)))
  • Jacom JacaM 15.02.2020
    indri... ta wy się tak drapiecie :-) tylko nie narzekaj że szczypie
  • indri 15.02.2020
    Jacom JacaM żałosne, ja bym to zrobił i się z tego nie tłumaczył, bo temu badziewiu, które odstawiało żałosny cyrk na sali sejmowej taki gest się po prostu należał. I tyle w temacie. Słychać wycie, znakomicie, zabolało.
  • Jacom JacaM 15.02.2020
    indri ..tak tak brunatny sowiecie. Ty byś niczego nie robił, tacy jak ty tylko głośno szczekają
  • indri 15.02.2020
    Jacom JacaM to raczej Bydłoszewski szczekał na Polskę. Cudownie uwolniony z Auschwitz. Za jaką cenę?
  • indri 15.02.2020
    Pewnie nie wiesz.
  • Puchacz 15.02.2020
    indri Jesteś zwyczajnym skur...lem.
  • indri 15.02.2020
    Pprawda czasem boli.
  • Puchacz 15.02.2020
    indri Nie warto ci nawet w ryj napluć.
    Jesteś tylko upierdliwą gnidą.
  • Zaciekawiony 15.02.2020
    indri A sprawdzałeś za jaką cenę?
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Zaciekawiony Indriemu powiedzieli. On wie, bo mu powiedzieli. Kto? Nieważne. Ważne, że tak myśli i wszelkie argumenty z tym niezgodne są nieprawdą z samej racji, że burzą utrwaloną wiarę. Ot, "myślenie" oszołomów.
  • indri 14.02.2020
    Autor pisze jeszcze niby po polsku ale myśli już kategoriami antypolskimi. Przykre trochę.
  • Artbook 14.02.2020
    No i widzisz co narobiłeś Zdzisław B. ?
  • Zdzisław B. 14.02.2020
    Prawda. prawdę ukazałem. Jak widzę, niektórych prawda w oczy kole. I to bardzo boleśnie.
    Bardzo dobrze. Może niektórych pobudzi do myślenia.Bezmyślnych oszołomów nie obudzi, gdyż dla nich "czarne jest białe, a białe czarne". Ale nie o nich chodzi, oni odejdą powoli w niebyt.
  • Targówek 14.02.2020
    Zdzisław B. moja prawda najmojsza. Wiesz, z czego to cytat?
  • indri 14.02.2020
    Zdzisław B. Bidulku chamstwa i wrzaski twoich pupili przez parę godzin wcześniej ci nie przeszkadzały?
  • befana_di_campi 15.02.2020
    Na razie stoję i przytupuję :p
  • indri 14.02.2020
    Dałeś typowo polityczną agitkę polityczną. Nawet się nie wysiliłeś na parozwrotkowy wiersz. I się dziwisz co ludzie komentują. O komentowaniu „dzieła” nie ma tu mowy.
  • AlaOlaUla 14.02.2020
    Taki jest styl Zdzisława. Minimalizm z maksymalną treścią.
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    AlaOlaUla Mądry zrozumie, oszolom idzie w zaparte, hałasując i wrzeszcząc, ile wlezie. Powyżej "wzorcowy" tego przykład. Niewarte odpowiedzi, wrzask nie zagłuszy prawdy, ona prędzej czy później wypływa na wierzch. Normalnych ludzi jest więcej, Pzdr.
  • indri 15.02.2020
    To co dałeś to trudno nawet grafomanią nazwać przez szacunek do grafomanii.
  • indri 15.02.2020
    I tyle. Dobranoc. Co to pożądanie pieniędzy z ludźmi robi. Pewnie jesteś sfrustrowanym niedocenionym nauczycielem. Dobranoc.
  • Zaciekawiony 15.02.2020
    A może jest krewnym chorego na nowotwór?
  • befana_di_campi 15.02.2020
    Gratuluję jasnowidzenia :p
  • indri 15.02.2020
    Zaciekawiony spr
  • Zaciekawiony 15.02.2020
    indri ibidem
  • Artbook 15.02.2020
    Targówek i indri - spadajcie na drzewo i nie prostujcie "mistrza" w jego "dziele", bo wasz "polityczny fach" nie ma nic wspólnego z tym miejscem, jakim jest literacki, podkreślam literacki apolityczny portal, w którym staracie się wmieszać opowijską społeczność literacką w wasze polityczne gierki i liczycie na poklask lub poparcie waszych ideologii...
    To nie miejsce na pokazywanie wszem i wobec, kto ma polityczną rację, to miejsce, w którym ludzie chcą tworzyć i pokazać swój artystyczny kunszt. Drugą sprawą jest, to czy jest on "amatorski" czy "zawodowy". A więc - przekaz, przesłanie i do dzieła ludzie!
    Pozdrawiam otwarte umysły ;-)
  • AlaOlaUla 15.02.2020
    ????????????????

    Tylko, że ONI tego nie zrozumieją.
    To propagandowcy. A nawet kapusie.
    Są specjalnie przeszkoleni do tego typu działań w środowiskach literackich i nie tylko.

    Lepiej zakryć ich działania wycieraczką i wytrzeć nogi.

  • Ant 15.02.2020
    To oni mają rację i cokolwiek co nie wpisuje się w ich światopogląd jest albo manipulacją, albo niewiedzą.
  • Artbook 15.02.2020
    :-)
  • JamCi 15.02.2020
    amen
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Ant Oczywiście. Ich widzenie czarno-białe świata nie pozwala na różnorodność i zrozumienie, że ktoś inny jednak może mieć rację. To jest jak religia - wierzy, nie sprawdza.
    Dlatego u nich czarne jest białe, a białe jest czarne, jak ogłosił to ich wuc. Do wierzenia. Czekam, kiedy ogłosi że Ziemia jest płaska, aby też uwierzyli.
  • indri 15.02.2020
    AkuratZdzisiu strzelił agitką z 1000 i 1 nocy;)))
  • Puchacz 15.02.2020
    Po prostu brawo Zdzichu.
    Jaczejka idiotów aż dostała spazmów wściekłości.
    Na ich próby myślenia tekst nie pomoże, ale może ój ich strzeli, bo najwyraźniej żyłka im pęka :)))
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Dzięki, Ouchaczu.
    Nie piszę do jaczejki (to jest dobra nazwa), tylko do myślących ludzi, chociaż nieinteresujących się polityką. Sami zobaczą, że polityka partii rządzącej po chamsku wchodzi z zabłoconymi butami do ich życia... tu właśnie dosłownie do życia ich lub krewnych.
    "Nie można być obojętnym".
  • betti 15.02.2020
    Poseł Lichocka za ten gest powinna zostać usunięta z sejmu, wie do czego zdolna jest koalicja, bo nie jest w polityce od dzisiaj. Trzeba panować nad sobą.

    A wierszyk do dupy, bez żadnej wartości literackiej.
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Betti, szczerze - akurat twoje zdanie o "wartości literackiej" nie jest dla mnie nic warte. Oceniają mnie ludzie, którzy znają się na literaturze i poezji, w tym fraszkach i satyrach. Ich cenię i słucham.
  • betti 15.02.2020
    Zdzisław B. Ty cenisz i słuchasz tych, którzy chwalą tylko, jaką to ma wartość dobrze wiesz... czasami coś mi się twojego podoba, ale akurat ten kawalek mozna było lepiej, bo temat dobry i na czasie.
  • indri 15.02.2020
    BETTI LOCUTA, CAUSA FINITA

    Nie kompromituj się już. Chwalcy gniota robią to li tylko i wyłącznie dla karmienia własnej małości.
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    betti Nie betti. Właśnie oni wnoszą dużo częściej merytoryczne i krytyczne komentarze do moich utworów. Wtedy z nich korzystam.
  • bogumil1 15.02.2020
    Zdzisław B. hłe, hłe, oni i merytoryczne komentarze.
  • Puchacz 15.02.2020
    Myślący to wiedzą.
    Zostali tylko skutecznie zatomizowani i spacyfikowani.
    Jak Lenin odwołał się do najczarniejszej masy narodu obiecując chleb, pokój i sprawiedliwość, tak obecna ładza sięga po to same metody i elektorat.
    Ten się po prostu kupiło i na osłodę dało hasło - rżnąć panów, złodziej i aferzystów.
    Zapaskudzić autorytety i pluć na zwyczajny rozum i naukę z historii.
    I jasno wskazało (środkowym palcem?) złe elity.
    No to mamy, jak mamy i jeszcze trochę tak będzie, bo elita nie bierze kilofów i nie pali opon na Wiejskiej czy Nowogrodzkiej.
    Można ich mieć w dupie.
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Puchaczu, kto nie ma siły argumentu, próbuje to zastąpić prymitywnym argumentem siły.
    I... tak jak w Twoim ostatnim zdaniu. To beton. Ale są inni ludzie, wątpiący. Do nich argumenty trafiają.
  • Puchacz 15.02.2020
    Zdzisław B. Obyś miał rację, albo wszyscy zaczną lamentować nad Polską o parę lat za późno.
  • Pasja 15.02.2020
    Jak zwykle w minimaliźmie twoim tkwi siła. Ta pani znana z takich gestów. Ale myślę, że kiedyś to się skończy i nowotwór zostanie pokonany.
    Pozdrawiam
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Pasjo, wszystko kiedyś mija. Tylko szkoda narobionych strat... i zmarnowanych lat. Pozdrawiam również.
  • Dekaos Dondi 15.02.2020
    To coś w rodzaju→ Dwa miliardy na ''kupno ryb'' ( może nawet śniętych→lub ''świętych''→a 0 zł ''na wędki'' :))
    Takie pierwsze skojarzenie me. Ale mogą być inne→Pozdrawiam:)
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Dać na chwilę papu, zabrać więcej drugą łapą. Również pozdrawiam.
  • Puchacz 15.02.2020
    W każdym razie dobra gra słów i znaczeń w obszarze nowotwór i chory na raka.
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Mądrej głowie...
  • Ozar 15.02.2020
    No cóż jeśli kogoś takie zachowanie dziwi to sam jest dziwny. Ta pani po prostu pokazała gdzie ma opozycję, ale także nas Polaków. Dla tzw. polityków (raczej politykierów) naród czyli my jesteśmy jak wróble czyli sa ale nikt nie zwraca uwagi na małe ptaszki. Naród pojawia się we mgle tak mniej więcej pół roku przed wyborami tylko dlatego, że trzeba te wróbelki namówić do głosowania. Aczkolwiek ktoś kiedyś bardzo mądrze powiedział, że gdyby głosowania o czymkolwiek decydowały, dawno by je zlikwidowano. Nie będę tu pisał co myślę o politykach bo komentarz byłby zbyt długi. 5 za bardzo mały ale jakże wydajny tekst.
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Dużo masz racji, Ozar. Jednak w społeczeństwie nie uciekniemy od polityki. Można mieć bardzo złych, złych, gorszych lub lepszych polityków. Ideału nie ma. Jak już, to wolę tych ostatnich.
    Miło, że się tekst spodobał.
  • Pan Buczybór 15.02.2020
    Fajny wierszyk. Bardzo trafny.
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Fajnie, chociaż niefajny temat. Pzdr.
  • indri 15.02.2020
    Aniołeczku.
  • befana_di_campi 15.02.2020
    Trochę już tego dużo, i za dużo!

    http://www.grzechy-platformy.org
  • indri 15.02.2020
    Ja się dziwię, co ci ludzie tutaj piszą, bo po zamierzała na życzenie Niemiec zaorać polskie kopalnie węgla kamiennego, zamiast cokolwiek zrobić, żeby przeżyły. Po kolejnych latach rządów po, psl, czy sld nie mielibyśmy już w kraju żadnego polskiego banku, polskiego przemysłu, niczego, tyle te ponure cmentarzyska metalowych hal zagranicznych na każdym kroku. Polskich sklepów jest i tak jak na lekarstwo. Jeśli temu Zdzichowi ten stan nie przeszkadza, to ja mu tu zadaję publiczne pytanie, nie ma wstydu, czy nie jest Polakiem?
  • indri 15.02.2020
    A oni sobie palec wynaleźli i się rozczulają. Normalnie żenada. Całkowity upadek poziomu umysłowego tych ludzi.
  • Zaciekawiony 15.02.2020
    indri Na szczęścia aktualnie panujący rząd przez pięć lat wspomógł polskie sklepy, huty, stocznie i kopalnie, dzięki czemu nie mają już problemów finansowych.
    A nie, czekaj...
  • indri 15.02.2020
    Zaciekawiony nie ma przymusu komentowania moich komentarzy.
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Zaciekawiony Takiego oszołomskiego betonu nie skruszysz argumentem. Na szczęście to tylko 1/5 Polaków. Są inni -, wątpiący, nieznający się, ale słuchający.
  • Puchacz 15.02.2020
    Zgadza się. Nie ma.
    Kto by komentował całkowity upadek umysłowy i kulturalny.
    Mogę więc tylko rzec kulturalnie do indriego skoro nie ma problemu z paluszkiem - FUCK OFF!
  • AlaOlaUla 15.02.2020
    Gdyby ta pani pokazała palec tylko opozycji za zamkniętymi drzwiami, to pół biedy.

    Tyle tylko, że ona wiedziała, że zostanie uchwycona przez kamery, a ro znaczy, że swój gest skierowała do wszystkich POLAKÓW. Do wszystkich, starych i dzieci,
    chorych na nowotwór.

    I to jest najbardziej bolesne.
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Świadomie i z pogardliwym uśmieszkiem to zrobiła. "Fuck off, chorzy na raka! Daliśmy dwa miliardy złotych na naszą, pisowską propagandę zamiast na walkę z rakiem i co nam zrobicie? Stać nas, aby wasze pieniądze z podatków dać na naszą propagandę, aby ciemny lud to kupił. Dwa miliardy na rok propagandy to prawie dwa razy więcej niż Owsiak zebrał przez 27 lat na sprzęt medyczny i ratowanie zdrowia Polaków. I co nam zrobicie? Fuck off, Polacy! Mogliście nie chorować".
  • bogumil1 15.02.2020
    Zdzich ty się przecież leczysz u Owsiaka, on podobno jest zbawcą służby zdrowia. No co ty, już nie jest. Abdykował?
  • Świetne!
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Dobrze, że się tekst spodobał. Tylko temat nie do śmiechu...
    Pzdr.
  • Zdzisław B. No niestety, ale pocieszam się, że są w narodzie ludzie, którzy myślą jak ty.
    I mam jeszcze nadzieje, że to ślepe zachłyśnięcie neo komuną, miedzy innymi dzięki takim twórcom jak Ty w końcu przeminie.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Zdzisław B. 16.02.2020
    Maurycy Lesniewski Też, mimo wszystko, jestem optymistą, że obudzą się wreszcie ludzie, którzy są leniwi i nie głosują. Wpływa teraz polityka na nich osobiście, chociaż dotąd myśleli, że ich nie obchodzi...
  • Tjeri 15.02.2020
    Króciak, ale gra słów świetna.
    No i w punkt.
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Tjeri, lubię bawić się słowem polskim i ich znaczeniami w zależności od kontekstu. Tu - w cieżkim temacie, ale i tak czasem trzeba.
    Jeżeli w punkt, to wypełniłem zadanie. Pzdr.
  • Puchacz 15.02.2020
    Nie odpowiadaj już temu upierdliwemu debilowi Zdzichu.
    On tego potrzebuje jak tlenu, bo ludzie mu czytelnie mówią - spierdalaj.
    To mi wygląda na opłaconego trolla władzy w stylu tych z min. Sprawiedliwości.
  • Zdzisław B. 15.02.2020
    Puchaczu, to widać, słychać i... czuć. Masz rację.
  • Infernus 16.02.2020
    I tak to właśnie wygląda.. Twój tekst powinien znaleźć sie na transparentach!!! Nie wierzę, że około 40% społeczeństwa jest za tym gównem.. Co do samej pracy ni mi to cokolwiek przypomina :)
  • Zdzisław B. 16.02.2020
    20-25%. To mur, którego nie skruszy żaden argument, gdyż oni wierzą bezkrytycznie. Wszystko, co nie zgadza się z ich prostackim światopoglądem, jest odrzucane z góry. Budowla muru nie może być w żadnym miejscu uszczuplkoan o nawet jedną cegiełkę, gdyż inaczej cały runie.
    Ale to maksimum 1/4 ludzi.
    Pzdr..

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania