Śródziemie: Miecz w Skale.

Zapotvis. Kontynent ten jest stworzony z ośmiu państw: Cosi - ojczyzna złodziei, Doltos - najbogatsze państwo w Zapotvis, Maryna - kraj czarodziejów, Peryklios - teren potworów, Bjoteks - kraj z silnymi siłami zbrojnymi, Yoturbox - państwo niziołków, Elfie Lasy - lasy elfów i Góry Tripensu - góry krasnoludów. Zapotvisowi grozi niebezpieczeństwo z morza. Teraz wszyscy muszą się zjednoczyć. Złodzieje i bogacze. Czarodzieje i potwory. Mężni i krasnoludy. Elfy i niziołki. Jedynie razem mogą pokonać Trytony i ich władcę - Krakena. Muszą jednak wyciągnąć miecz. Miecz w Skale.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Fanriel 10.07.2018
    Domyślam się, że to wstęp do opowiadania. Taka wyliczanka mnie nie zachęca. Można by było dokładniej opisać te krainy, a najlepiej zrobić to w trakcie trwania opowiadania. Myślę, że interesującym początkiem mogłaby być historia miecza. Nie oceniam.
  • troxx 10.07.2018
    Aż prosi się o rozwinięcie ;)
  • Agnieszka Gu 10.07.2018
    Witam,
    Trochę krótko, bezemocjonalnie, taki wstęp wstępów, jakby mapka na kładce książki.
    A można było to bardziej rozbudować, opisów dodać. To sprzyjałoby lepszemu kojarzeniu poszczególnych państw-ojczyzn... No i co z tym Mieczem w Skale?
    Bez oceny. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania