Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Pasja 08.05.2018
    Dzień dobry
    W długiej i ciągłej wędrówce życia ile takich stanów przeżywamy. Cztery pory roku to obraz jaki namalował dla nas Mistrz Życie.
    Kolory i emocje wpisane w nasze życie są jak ptaki. Latają raz wysoko, a raz nisko.

    nim rozpocznę kolejny etap gonitwy
    uchwycę się wszelkich pragnień zmazanych... powracamy do przeszłości jak niewidomy po omacku szukamy zagubionych marzeń.
    Odgrzebujemy zakurzone wspomnienia, by ponownie je zakopać.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę
  • Anonim 08.05.2018
    Witaj pasja :-) Dzięki za trafny komentarz i świetną przenikliwość jeśli chodzi o mój zamiar w tym tekście ;-) Pozdrawiam ! Miłego dzionka :-)
  • betti 08.05.2018
    Artbook obrazisz się pewnie na mnie jak inni, ale chyba byś nie chciał, żebym pisała Ci koszałki - opałki... już pierwszy wers ''dzień światłem przywita w domu'' - zalatuje taką oczywistością, przecież dzień zawsze światłem wita... dalej przegadanie na maksa, jakbyś do ułomnych ;ludzi kierował swoje słowa, a już ''zapragnę zatrzymać słońce'' powiało bezlitośnie Kopernikiem. ''naczerpię garściami wodę'' - trochę z bajką się kojarzy, trochę z Syzyfem... i tak można bez końca mnożyć przykłady.
    Potrafisz pisać wiersze, dlaczego się ograniczasz do prostoty, prymitywizmu? Jeżeli to tylko na potrzeby Opowi, to zrozumiem...
  • Anonim 08.05.2018
    Dzięki za szczerość betti ! Bardzo to doceniam i na pewno nie w głowie mi obrażać się po tak dobrym, obiektywnym komentarzu od Ciebie:-) Znowu niestety w padłem w pułapkę zbyt szybkiego wrzucania tekstu, bez przemyślenia tego na co Ty mi zwróciłaś uwagę, a nie powiem - słusznie piszesz. Tym razem wyszło mi nieco infantylnie...
    Pozdrawiam i dzięki za zwrócenie uwagi na mankamenty tego tekstu, może uda mi się znaleźć chwilę na korektę.
  • betti 08.05.2018
    Artbook kiedy napiszesz wiersz zobacz, co można w nim wyrzucić, co jest zbędne, co wynika z poprzedniego słowa bądź wersu. Czasami warto całkowicie okroić, a potem dodać dla liryzmu coś fajnego. Pośpiech jest złym doradcą, kiedy zostawisz chociaż na dobę, spojrzysz innym okiem, emocje zniekształcają obraz.

    Powodzenia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania