Stańczyk Antoni Grycuk i Literkowa zapraszają do wspólnej zabawy na słowa

Po raz pierwszy w Nowym Roku zapraszamy Szanownych Opowijczyków do kolejnej Bitwy.

Tym razem inicjatorem fabuły jest Antoni Grycuk zwycięzca poprzedniej edycji.

 

Pojawia się niemal niezauważalnie, z każdą chwilą ciut głośniej i głośniej. Z całkowitej ciszy. Zaczyna ją wypełniać, ożywiać, rozświetlać... tak zaczyna się jedno z jego opowiadań "Czerń normalności"

 

Ciekawe tematy powinny zainspirować wielu Autorów.

Główny to:

Kochać wszystkich, nikogo nie oszczędzać.

Dodatkowy to:

Boże, chroń nas przed tymi, co chcą dla nas dobrze, bo przed tymi, co chcą źle, obronimy się sami.

 

Wybieramy jeden temat lub zawieramy oba. Pełna dowolność. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie chwyty dozwolone... a więc rozpoczynamy Bitwę.

Piszemy do 09 luty / niedziela / do północy. Ramy czasowe nic nie znaczą, wydłużymy jeśli zajdzie potrzeba... a więc do piór!

Kiedy napiszesz link wrzucasz tutaj:

http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-linki-do-w934/

 

Zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału i życzymy dobrej weny i szerokiej wyobraźni. Zachęcamy również do czytania i pozostawienia myśli pod zgłoszonymi opowiadaniami.

Do dzieła Opowijki i Opowijczycy!

Miłej zabawy.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod Literkowe Bitwy

 

Literkowa pozdrawia i życzy powodzenia.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Anonim 14.01.2020
    Dziękuję bardzo za słowa.
    Pragnę jednak zauważyć, że zakradł się błąd. Otóż, opowiadanie, którego fragment został przytoczony, nazywa się:
    "Czerń normalności".

    Zapraszam do bitwy!

    Pozdrawiam.
  • Przepraszamy za błąd. Poprawione.
    Zachęcamy wszystkich do Bitwy

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania