Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 1.5  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Targówek 19.01.2020
    Mogę wiedzieć za co te jedynki?
  • Ant 19.01.2020
    Może komuś się nie spodobało
  • betti 19.01.2020
    Wiesz, Tomku szczerze mówiąc motyw Hansa Klossa jest dość zużyty... może wymyśl coś własnego, bez odnośnika do znanych filmów i postaci. Niemniej tekst poprawnie napisany, na pewno nie na jedynkę.
  • Ozar 24.01.2020
    Targówek Hm sam nie wiem co mam napisać. Jestem wielbicielem Klossa od zawsze i nie dość że mam nagrane wszystkie odcinki to jak gdzieś trafię na serial w TV to go oglądam z ciekawością. To, co tu piszesz jest bardzo, bardzo delikatnie mówiąc takim spłyceniem oryginału. Od razu powiem, że nie dałem ci 1 bo wydaje mi sie, że jesteś na początku drogi pisarskiej i dlatego masz jeszcze czas, żeby swój poziom podwyższyć. Na początek jedna uwaga : Napisałeś "Muskularny żołnierz gestapo uderzył Hansa w głowę kijem od baseballa, pozbawiając go przytomności". Jak wiemy z serialu Brunner nie był po pierwsze żołnierzem, a oficerem, a po drugie nie był muskularny. A użycie kija od baseballa zupełnie nie pasuje do czasów, ani scenerii. Może przeczytaj sobie, albo obejrzyj serial i postaraj się wczuć w tamtą epokę, w tamte realia i wtedy napisz coś opartego na realiach lat 40-tych. To tak na początek.
  • Targówek 24.01.2020
    Tomek Bordo, a nie Targówek, jeśli łaska. I Brunner oraz tamten muskularny żołnierz to inne postacie.
  • Ozar 24.01.2020
    Targówek No ok, ale tekst jest podpisany Targówek więc napisałem do kogoś, kto ma taki login. Jak to Tomek to sorka, ale tego nie wiedziałem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania