sto gram historii

porozdzierały się ciuchy

nawet święty habit poszedł przed wieprze

i w czym zostałem?

w powietrzu

czystym

 

zbłękitniałym jak szata cesarza

jak len niewidoczny dla plebejskich oczu

przezroczysty

 

jaki sen

taka władza

 

rżnij majestat monarszy o kant

najbliższego pałacu dla władzy

wtop się w tłum

tam najmniejsi też chadzają nadzy

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Aisak 23.05.2018
    jak dobrze, puszczyk, czytać twoje Wiersze.
  • puszczyk 23.05.2018
    Nocny zapis myśli nieuczesanych :)
  • puszczyk 23.05.2018
    Jest i mój fan club :)))
  • Nachszon 23.05.2018
    To nie Twój fan club Puszczyk, ale nas wszystkich, łazi i wtyka jedynki bez komentarza, zwłaszcza pod wierszami. Co do wiersza, przekaz dla mnie zbyt ograny i prosty, umniejsz się, wtedy będzie dobrze, bo inni też są umniejszeni. Fragment "jaki sen taka władza" może i trochę efektowny, ale znikąd tak naprawdę, nie wynika z poprzednich fraz. Odniesienie do Andersena zbyt nachalne. Nie oceniam.
  • puszczyk 23.05.2018
    Nocne podchody poetyckie.
    Fajny jest ten tajemniczy trollik.
    Wpadnie, zrobi robotę i w długą bez twarzy.
  • Canulas 23.05.2018
    Dlatego optuję za tym, że: "chcesz ocenić, pokaż avatar. Proste".
    Tekst... Nie, że zły. Nie mój próg odczuciowy. Się minąłem z tym, co zawiera, choć od razu przyznam, że i nie poświęciłem treści od groma czasu. Przeczytałem dwa razy, chwilę pomyślałem. Tyle. Pierdolnięcia nie odczułem, a na nim głównie bazuję.
    Pozdroxix
  • Pan Buczybór 23.05.2018
    O, trzecia i czwarta zwrotka to dla mnie totalne złoto. Zatrzymuję sobie i oprawiam w ramkę :)
    No, wypasiony wiersz. Naprawdę, bardzo dobry kawałek poezji. Powiedziałbym nawet, że jest to poziom mistrzów poezji.
    Dobra, trochę wyolbrzymiam, ale cholernie mi się podoba to, co stworzyłeś.
    Pozdro
  • puszczyk 23.05.2018
    Wszyscy są beeeeeee, a Buczybora kocham :)))
    Dzięki Buczyborze, że ocaliłeś mi poetyckie ego, które te pomioty diabelskie chciały zniszczyć.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania