-

-

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Ankoo7 24.01.2016
    "Brakuje mi Cię" - Głęboko zastanawiam się, czy nie powinno być napisane "Brakuje mi Ciebie" i czy moderator tego nie przegapił.
    Ogólnie opowiadanie w porządku :)
  • Pan Nikt 24.01.2016
    Hymm... Trudno mi się to ocenia, z powodu mojego 'czepialskiego' chumorku. Gdybym znalazł jedyną wadę, to zbyt oczywista, liniowa fabuła.

    Po za tym psychiatra nie zadałby na przykład pytania: „Czy potrafiłabyś po wyjściu ze szpitala, funkcjonować normalnie wśród społeczeństwa?". Z prostego powodu, każda najbardziej zaburzona osoba powiedziałaby twierdząco. Osoby zabużone psychicznie nie dostrzegają, że ich interpretacja rzeczywistości jest zła. Od zdiagnozowania tego jest lekarz.
  • bighome 25.01.2016
    Pan Nikt Nawet nie wiesz kim jest Maria (dowiesz się tego w dalszej części).
  • Pan Nikt 25.01.2016
    bighome
    Ja nie czepiam się bohaterki, tylko technicznych słabości tekstu. Po za tym nawet jeżeli Maria jest osobą o nie zwykłej umiejętności, to i tak sposób prowadzenia rozmowy przez lekarkę, jest po prostu nie fachowy. Żaden lekaż by w ten sposób by nie postąpił.
  • bighome 25.01.2016
    Pan Nikt To nie jest lekarka
  • Pan Nikt 25.01.2016
    bighome
    Zaraz, zaraz... Czyli kto? Osoba która przeprowadza wywiad z bohaterką nie ma kompetencji do postawienia diagnozy, a więc i wyjściu z 'szpitala'. Taką możliwość ma tylko lekaż prowadzący i ordynator podziału w szpitalu.

    Nie przygotowałaś się chyba do napisania tego tekstu.
  • Pan Nikt 25.01.2016
    podjęciu decyzji w związku z wyjściem z szpitala.

    Tak BD bardziej zrozumiałe.
  • bighome 25.01.2016
    Pan Nikt nie czepiajmy się szczegółów*
  • Pan Nikt 25.01.2016
    bighome
    Kocham takie reakcje. Naprawdę mnie bawią. Tylko ci muszę zdradzić mały sekret, zajmuje się psychologią społeczną od lat i temat zabużeń i form ich leczenia nie jest mi obcy. Ten tekst zaś jest jedną wielką ściemą, nie mającą się ni jak do rzeczywistości. Piszesz o czymś czego nie znasz.
  • elenawest 25.01.2016
    "Nietrwało"-nie trwało
    "racje?"-rację
    "po między"-pomiędzy. Tyle, że tutaj bardziej pasowałoby słowo między ludzi
    "Szczotę"-szczotę,
    "Mari"-Marii
    "Tak proszę."-tak, proszę
    "miała"-miałam
    "doskonale jak"-doskonale, jak

    Nie wczułam się zupełnie w to opowiadanie... I zgadzam się z Panem Nikt. Jego uwagi są bardzo trafne... Nie oceniam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania