S

-

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • NataliaO 28.06.2015
    Nie wiem jak Ty to robisz, że masz taka lekkość w pisaniu. Naturalność. 5:)
  • Chris 28.06.2015
    Bombka! Petarda! Super! 5!!!
  • Angela 28.06.2015
    Wielkie dzięki, cieszę się że Wam się podobało. To dla mnie wiele znaczy : )
  • Marzycielka29 28.06.2015
    Kochana jak zawsze mnie zaskakujesz! Każdy rozdział wprowadza kolejny znak zapytania powodując mega niedosty bo chce się więcej! Jesteś mistrzynią budowania napięcia. Uwielbiam "Stróża"!!! 5;)
  • Angela 28.06.2015
    Straszne Dzięki : )
  • KarolaKorman 29.06.2015
    Blanka ma dodatkowego stróża w postaci swojego brata. Ona delikatna, radosna i niewinna. On rycerski i dzielny, aż dziw, że takie dzieci wciąż tkwią pod opieką jakiegoś ośrodka. Wspaniała część 5 :)
  • Niebieska 02.08.2015
    Przeczytałam wszystkie części i zapomniałam napisać komentarz, wybacz.
    A więc tak zanim zacznę to tu też mam pytanko. Kiedy kolejna część? :D
    Bardzo lubię Twój styl. Jest taki prosty i ładny. Nie ma przekombinowanych zdań, wszystko jest takie subtelne. Dzięki temu pozostawiasz dużo miejsca dla wyobraźni czytającemu. Podoba mi się też fabuła. Wcześniej było zabawnie, a teraz trochę powagi. Wszystko ładnie wyrównane. 5 :)
  • Angela 02.08.2015
    Serdecznie Ci dziękuję, kolejna część chyba w środę, po Nieśmiałej : )
  • Luna 08.08.2015
    W która środę?
  • Angela 08.08.2015
    Nie miałam kiedy pisać, wstawię dziś, tak po dwudziestej.
  • Amy 11.08.2015
    Święty Jerzy? Nie spodziewałam się. Nie sądzę, by sześciolatek był w stanie pobić o wiele większego od siebie chłopaka, no ale może anioł mu pomógł? ;) A poza tym... takie rzeczy dzieją się na tym świecie. ;)
  • Amy 11.08.2015
    Powinien być wielokropek
  • Ugh.. Nienawidzę przesądów. Bardzo spodobała mi się postawa Sebastiana, może nie samo zrobienie komuś krzywdy, ale jego słowa na końcu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania