.

.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Pasja 22.08.2017
    Witaj znajoma Heroino
  • Heroina 22.08.2017
    Znajoma?
  • tribia 23.08.2017
    Heroino, może brzmisz znajomo :).
  • Pan Buczybór 22.08.2017
    Ta. Dobry wiersz. W ogóle fajny avatar.
  • Heroina 22.08.2017
    Merci.
  • betti 22.08.2017
    To nie jest dobry wiersz, to może być materiał na dobry wiersz, ale trzeba dopracować. Ubrać w ładne metafory, zaciekawić czytelnika...
  • Heroina 22.08.2017
    Kim jesteś, by mówić, co jest dobrym wierszem, a co nie? Możesz powiedzieć, co Ci się nie podoba, ale nie doklejać etykietki, jak pożal się Boże krytyk literacki.
  • betti 22.08.2017
    A kim Ty jesteś, że nie potrafisz przyjąć krytyki, tylko się rzucasz, zamiast popracować nad wierszem? Poeta przecież pracuje i to ciężko...
  • Heroina 22.08.2017
    To nie krytyka, bo nie napisałaś, co jest źle, tylko dałaś mi beznadziejny pokaz ego ;) Jestem autorem i oczekuję konstruktywnej krytyki, a nie "to nie jest dobry wiersz, bo nie".
  • betti 22.08.2017
    Heroina napisałam, że nie ma metafory, która by mnie jako czytelnika zainteresowała, poprowadziła po tej drodze do śmierci, rozumiesz? Bo taksówka, która mnie wiozła... gdzie tu poezja? Epidemia ciszy? Zmierzch na sercu? Kto teraz tak pisze?
  • Heroina 22.08.2017
    betti, kto TERAZ tak pisze? Okej, masz jakiś schemat, ja według Ciebie i wielu innych osób powinien wyglądać tak osób. Ale czy Ty wychodzisz z założenia, że trzeba pisać, jak inni? Jak ludzie teraz? Jak większość?
  • betti 22.08.2017
    Heroina uważam, że cofać się nikt nie powinien, bo dokąd to zaprowadzi? Do śmieszności jedynie... Znam różne style, wybrałam oszczędność słowa, bo dobrze się w tym czuję, ale piszę wg zasad, a nie widzimisię... Wystarczy poczytać współczesną poezję...
  • Heroina 22.08.2017
    betti, moim zdaniem poezja to jedyny dział w literaturze, gdzie nie trzeba trzymać się zasad. Po to powstał tzw. wiersz wolny ;) Jeśli zamkniemy się w kliszy zasad i regułek, nigdy nie będziemy pisać prawdziwie.
  • betti 22.08.2017
    Heroina uważasz, że jeśli nauczyć się warsztatu, to Ci ubędzie?
  • Heroina 22.08.2017
    betti, uważam, że jeśli piszę wiersze na własnych warunkach od czterech lat, to, będąc całkowicie ogołoconym z wszelkich zasad moralnych, bezczelnym ignorantem, nie mam chęci, żeby zapoznać się z "warsztatem", cokolwiek to jest i na jakich i czyich warunkach istnieje :)
  • Heroina 22.08.2017
    Można kogoś uczyć interpunkcji i gramatyki, poznać zasady zdań złożonych, wielokrotnie złożonych i inne polonistyczne bzdety, ale dla mnie poezja zawsze była, jest i pozostanie czymś więcej, niż zlepkiem definicji i regułek, których należy się kurczowo trzymać.
  • betti 22.08.2017
    Heroina widać, że warsztat jest Ci obcy... tak jak widać u Neurotyka, ze zapoznał się z nim. Jednak on nie jest ignorantem... Pisz sobie te bzdety, ja już nie będę czytała, bo po co, przecież niczym mnie zaskoczysz... Miłego dnia.
  • Heroina 22.08.2017
    betti, cieszę się, że już nie zobaczę Twoich komentarzy, auf wiedersehen :)
  • tribia 23.08.2017
    Heroino, betti się zamyka I stąd te wielokropki :). Wiesz, chociaż tak się uwolni :). W końcu wybrała oszczędność słowa. Trzeba gdzieś polecieć :).
  • tribia 23.08.2017
    No właśnie. Gdzie tu miejsce na wenę? Gdzie ta interpretacja samego siebie? Gdzie ta rozłożystość? Co, trzymanie się kurczowo definicji plus szeroko rozpostarte skrzydła wielokropków, by dodać regule wyjątkowości?!
  • tribia 23.08.2017
    No właśnie. Gdzie tu miejsce na wenę? Gdzie ta interpretacja samego siebie? Gdzie ta rozłożystość? Co, trzymanie się kurczowo definicji plus szeroko rozpostarte skrzydła wielokropków, by dodać regule wyjątkowości?!
  • Violet 22.08.2017
    Nie wiem czy wiersz dobry, czy nie, ale przekaz mocny. Według mnie "popieprzony" nie pasuje, chociaż pozornie wydawałoby się, że jest ok.
    4
    Pozdrawiam.
  • Neurotyk 22.08.2017
    Bardzo słabe, powiedziane wprost, językiem prozy i to nie najlepszej. Popracuj nad wierszami.
  • Heroina 22.08.2017
    Okej :)
  • Neurotyk 22.08.2017
    Heroina to była krytyka?:)
  • Heroina 22.08.2017
    Neurotyk, sądzę, że tak, bo wymieniłeś argumenty stojące za tym, dlaczego mój wiersz jest słaby ;)
  • Neurotyk 22.08.2017
    Biegnąc po fali
    lustro zdarzeń
    mierzy kamień
    jego owal

    Stoję wśród cieni
    spada przestrzeń
    bije się
    o kanty latarni
  • Neurotyk 22.08.2017
    Odejdź. Ale dopiero za moment
    Chcę mieć cię przy sobie
    Gdy będę umierać

    To zakończenie, ta puenta nawet w prozie może być sto razy lepiej uformowana i powiedziana :)
  • riggs 22.08.2017
    Heroina, nie martw się - powrót betti oznacza negowanie wszystkiego, co wystaje poza ramki. Dla mnie jest to dziwna forma, wzbudza emocje - a to najważniejsze. Nie będę oceniał czegoś czego do końca nie tyle, ile nie pojmuję, ale jest nie do końca w moim guście. Z pewnością jednak jest to oryginalne i "jakieś". Pozdrawiam
  • Heroina 22.08.2017
    To, że krytykuję jej sposób oceny, nie znaczy, że uważam, że moje dzieło to coś niezwykłego. Wręcz przeciwnie, mam świadomość, że jest to do bólu przeciętne. Ale nadal jestem zdania, że pisanie wierszy to coś więcej niż zasady, poradniki i inne bzdety ;) Dzięki za komentarz.
  • riggs 22.08.2017
    Heroina dzięki takiemu zamieszaniu dałeś mi wenę do napisania po swojemu. Nie traktuj tego jako konkurencję - w tytule jest ironia. Pozdrawiam
  • Heroina 22.08.2017
    riggs, pewnie, pisz. Cieszę się, że mój słowotok dał Ci wenę do pisania :D
  • tribia 23.08.2017
    To mnie betti chyba nienawidzi :). Tego mojego pisania :).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania