-

Ups

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • betti 15.07.2018
    ''zmienny'' bym wywaliła, bo czy żal może być zmienny, on jest albo go nie ma, poza tym ładnie.

    Pozdrawiam.
  • Justyska 15.07.2018
    betti bardzo mi miło, że znów zajrzałaś w moje skromne progi:) Myślę, że kobiety są bardzo zmienne i żal, który odczuwają też może taki być. Zastanowię się jeszcze.
    Pozdrawiam serdecznie
  • betti 15.07.2018
    Widzisz, Justysia ja to czytam tak:
    obiecałaś sobie, że nie będziesz brała udziału w jakichś problemach ogółu, bo szybko ktoś, kto dzisiaj jest przyjacielem jutro może być wrogiem i na odwrót, dlatego lepiej nie widzieć, nie słyszeć, skryć się przed tym i robić swoje. Dzięki temu nie parują lustra wilgocią..
    Dlatego ten zmienny żal, bo lepiej na fali niż pod nią, tylko, że ten zmienny jakoś mi nie leży, ale to tylko mi, więc nie ma co zawracać sobie tym głowy... Ładnie się rozwijasz, piękny motyl z Ciebie wyrasta...
  • Justyska 15.07.2018
    betti dzięki za ciekawą interpretacje i doping.
    Pozdrówka:)
  • Dekaos Dondi 15.07.2018
    W moim subiektywnym odczuciu,..piękne to. Jako tekst piosenki spokojnej, mógłby być.
    Gorzej z interpretacją!! Tak napisałaś, że może być wiele. I dobrze.
    Pierwsze myśli: Ktoś stoi przy grobie ( ''żal za nieswoje grzechy'')(podjętych na stojąco) obiecuje coś, Ostatnia mi się kojarzy z wilgotnymi oczami od płaczu. No dobra. Wystarczy, bo jak zacznę wymyślać...Pozdrawiam→5+
    P.S. Żal może być zmienny. Wiem coś o tym.
  • Dekaos Dondi 15.07.2018
    Jak ktoś ma silną empatie, to może się - w pewnym sensie - wczuć w cudzy żal. Zresztą zmienność jest częścią naszego życia. Napędza je.
  • Justyska 15.07.2018
    Dekaos Dondi dzięki, za niesamowitą interpretacje, co człowiek to inne spojrzenie. Bardzo mi się podoba Twój pomysł.
    Nie chcę nic wyjaśniać, bo mam pomysł na opowiadanie związane z tym utworkiem.
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 15.07.2018
    Jeszcze tak myśl: Emocje to dobra rzecz, ale czasami warto je: ''przystrzyc''
  • Justyska 15.07.2018
    Dekaos Dondi to prawda i później ukryć tego efekty pod kapeluszem:)
  • Adam T 15.07.2018
    A mnie się "zmienny" skojarzył z biometem, meteorologią. Żal zależny od biometu, może być zmienny, tak, jak nastrój.
    Parasol ochronny maarzy się każdemu (chyba). Poza tym, tak słyszałem, że kiedy ma się chandrę, nowa fryzura potrafi uczynić cuda. Ale najlepiej jest mieć w sobie siłę, żeby widzieć się dzień po dniu w nowej fryzurze. Wtedy nie tylko na własne, ale i na cudze błędy spojrzeć da się przychylnie.
    Jakoś tak to widzę, bo dziś mój biomet jest chyba niekorzystny ;)
    Pozdrawiaki.

    Justi, próbuj na innych portalach, typowo poetyckich, nie tylko na rozchwianych emocjonalnie jak ten (chyba że już próbujesz). Może Poemax?
  • Justyska 15.07.2018
    Adamie tak z tym fryzjerem to racja, baby hahaha:)
    A co do innych portali to wiesz... gdzieś napisałam, że ja człowiek lasu i się nie znam. To prawda. Nie znam się w ogóle na internetowym świecie, jak wpadł pomysł na publikowanie w sieci to spróbowałam na dwóch innych, gdzie nic się nie działo i przywędrowałam tu i tak zostało.
    Portal, który polecasz sprawdzę na pewno, ale czy się odważę? Jak tu publikuję to po 3 razy zmieniam kategorie "różne" -" wiersze" - "różne" - "wiersze"... a później zastanawiam się czy usunąć...myślę, że wiesz o co mi chodzi.
    Pozdrawiam upalnie:)
  • Adam T 15.07.2018
    Taka mnie myśl teraz naszła, a naszła tak bardzo, że wręcz "najszła", że nic tak szybko nie zabija twórcy, jak przesadna pewność siebie. Dlatego wierzę w Twój rozwój i talent. I dlatego wiernie Ci kibicuję ;)
  • Justyska 15.07.2018
    Adam T ojej... dziękuję z rumieńcem...
  • Adam T 15.07.2018
    Justi... w pierwszej chwili przeczytałem "z rumuńcem"...
  • Angela 15.07.2018
    Przemawia do mnie i niczego bym nie zmieniała. Piękny. 5
  • Justyska 15.07.2018
    Dziękuję za odwiedziny, miło "spotkać" kogoś nowego pod tekstem:)
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Keraj 15.07.2018
    Pięknie napisane.5
  • Justyska 15.07.2018
    dzięki Keraj! Miło, że zaglądasz.
  • "zmienny"... :)
    temat był poruszany, więc wnioskuję, że tak ma być.
    Ciekawy, bardzo piękny wiersz.
    Zostawiam pięć ;)
  • Justyska 15.07.2018
    Hej Maurycy! tak "zmienny" zostaje, bo baby są zmienne hehehe.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Canulas 15.07.2018
    No ostatnia zwrotka to naprawdę majstersztyk odczuciowo dla mnie.
    Twoje pisanie staje się rozpoznawalne.
    Idziesz jak burza, choć wyglądając przez okno, to akurat średnie porównanie.
  • Justyska 15.07.2018
    Hej Can, dzięki za dodanie skrzydeł.
    U mnie w tym roku niespotykane upały i czekamy na burzę...
    Pozdrawiam upalnie!
  • Agnieszka Gu 15.07.2018
    Witam,
    Bardzo spokojny i jednocześnie emocjonalny przekaz. Ładnie wyszło :) Pozdrawiam
  • Justyska 15.07.2018
    Dzięki Agnieszko i pozdrawiam również:)
  • Tina12 15.07.2018
    Kapelusz z obietnic tym mnie kupiłaś.
  • Justyska 15.07.2018
    Dzięki Tino, fajnie, że siadło! Pozdrówka
  • Worldovsky 15.07.2018
    Witam Justyska.
    Dostrzegam dosłowność.
    Również drugie dno ;-)

    Starania.
    Próby.
    Umiejętność i ...
    Nie...

    Końcowe słowa każdej zwrotki.
    Rzucają dużo światła.
    Na całość tekstu.

    Ładny.
    Zgrabny.

    Treść i forma skłania do przemyśleń.
    Pozdrawiam
  • Justyska 16.07.2018
    Dzięki Worldovsky za miły komentarz. Staram się :)
  • Pasja 16.07.2018
    Witam
    Bardzo wielkie na tak. Kobieta zmienną jest i ty tutaj pokazujesz zmienność w lustrze... chociaż lustro nie kłamie.
    Pozdrawiam i miłego dzionka
  • Justyska 16.07.2018
    Cieszę się, że się spodobało. O tę zmienność właśnie tu chodzi :)
    Pozdrawiam
  • Pasja 23.07.2018
    Justyska możesz wrzucić ten wiersz na Bitwę. Zapraszam serdecznie:))
  • Justyska 23.07.2018
    A dziękuję Pasjo, jakoś nie pomyślałam, ale deszcz i słońce faktycznie jest. To wrzucam.
  • Pasja 23.07.2018
    Justyska proszę bardzo i dziękuję.
    Jest też nieprzewidywalność kobiety
    :)
  • Neurotyk 17.07.2018
    Deformacje jutro. Kiepsko brzmi. Pretensjonalnie na tle całości.
    Baj
  • Justyska 17.07.2018
    Dzięki za szczerą opinię, tu na opowi opublikowałam kilka wierszy, bo też tylko kilka w życiu napisałam i wszystkie są tu, więc jeśli chociaż część wiersza jest dobra to cieszy się buzia moja.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Neurotyk 17.07.2018
    Justyska, reszta zwiastuje talent ;)
  • Enchanteuse 23.07.2018
    Ogólnie jestem bardzo na tak, aczkolwiek zgadzam się z Neurotykiem - deformacje jutra (pomijając już że to dopełniaczówka), niekorzystnie wyróżniają się na tle dobrej reszty.
    Ach, kolejna co wzbudza we mnie zazdrość, no ;))
  • Justyska 23.07.2018
    Dziękuję Enchanteuse za opinię, skoro już dwa głosy to widocznie końcówka do bani:) A to świetnie wiedzieć, co dobre, a co nie.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Zapraszamy Autorkę na Forum do zagłosowania.
  • Margerita 01.08.2018
    mnie też się podoba pięć
  • Justyska 02.08.2018
    Dziękuję Margerito :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania