S

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Morittel 27.04.2016
    Nie myślałam, że trafię tu na kogoś, kto także uwielbia Lola :D Opowiadanie genialne. Zawiera mnóstwo emocji, słowa są dobrane z niezwykłą dbałością. Naprawdę dobra robota :) Za następne części zabiorę się dopiero jutro, ale tej już teraz ci gratuluję i oczywiście zostawiam 5, Karthusie! :D
  • Karthus 27.04.2016
    A dziękuję. Tak gram w Lola od dłuszego czasu. Obecnie Unranked ale tylko dla tego że grywam z kumplami For Fun. Ogólnie oceniam się jednak na Golda XD. Dzięki za odwiedziny.
  • Morittel 27.04.2016
    Karthus, lepiej unranked, niż tak jak ja, bronze II, bo chciało się pomóc mało umiejętnym kolegom :D W każdym razie, jeśli grasz tak dobrze jak piszesz, to na pewno upragnionego golda kiedyś będziesz miał :D Życzę miłego wieczoru oraz powodzenia zarówno w grze jak i w tworzeniu :D
  • Karthus 27.04.2016
    Morittel może nie aż tak ale supportem (leona) potrafiłem wbić staty 15 - 1 - 3 :) Jeszcze raz dzięki.
  • Nazareth 29.04.2016
    Podoba mi się. Fajna fabuła, wartka akcja. Realistyczny opis polowania i śmierci jelenia. Fajny świat. Dobijania jelenia nożem nie będę się czepial bo to czyn szlachetny aczkolwiek bardzo niebezpieczny. Jeleń potrafi wyginać nogi nad swoją głowę i sięgnąć człowieka nad nim. Niejeden myśliwy się o tym przekonał. Czepie się jednak tego ze Connor nie oprawil zdobyczy na miejscu. To szkolny błąd. Bebech trzeba usunąć odrazu bo zepsują mięso. Poza tym lżej by się go ciągnęło. No i mordercze żbiki rozbawiły mnie do łez XD chyba ze w twoim świecie wyglądają inaczej niz w rzeczywistości. Jesli jednak nie, polecałbym to zmienić. Poza mysliwsko-zoologicznymi niedociagnieciami cała historia trzymała się kupy i była ciekawa. Napewno zajrzę do kolejnych części.
  • Karthus 29.04.2016
    Dzięki. Z terminilogią chciałem żeby było dość zrozumiale. Ogólnie nie znam się na tym. Tyle co z TV. A co do żbików to poprostu musiałem wrzucić jakieś dzikie zwierzę, a skoro padly wilki i niedźwiedzie, żbik przypadł jakoś sam do głowy.
  • Nazareth 29.04.2016
    Karthus rozumiem, tyle ze one są nie większe niz zwykle koty :D może rysie były by lepsze albo irbisy :) Terminologię masz w porządku chodzi mi bardziej o sam proces obchodzenia się ze zwierzyną. Gdybys miał jakieś pytania z tego zakresu służę radą. Zawsze możesz napisać do mnie na maila.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania