...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Szpilka 26.03.2020
    Czytałam o tych niesamowitych żyjątkach, też jestem pod wrażeniem ich możliwości w temacie przetrwania ?

    Partenogenetycznie rozmnażają się też smoki z Komodo, bardzo interesujące jaszczury:

    https://joemonster.org/art/39931

    Leea, lubię o naturze, zatem czekam na więcej i piątka ode mnie ?
  • LeeaThorelli 26.03.2020
    Ogólnie licznie występuje u bezkregowców: nicienie, wrotki, u licznych stanonogów. Z kierowców wspominany przez Ciebie waran i jeszcze kilku jaszczurek, u rekinów.
    Na pewno się pojawi, mam zamysł na serię "supermocni", muszę tylko poszukać ciekawych zwierząt. :)
    Może zrobię też wpis o partenogenezie.
    Dziękuję za opinię. :)
  • bogumil1 26.03.2020
    Piękny wykład biologii. Chciałbym być Twoim uczniem. Mam tylko pytanie, czy one żyją we wszystkich morzach, oceanach gdzie popadnie, czy mają jakieś ulubione środowiska?
  • LeeaThorelli 26.03.2020
    Morza, oceany, w wodach słodkich na lądzie na terenach podmokłych (torfowiska, bagna), a nawet w mchach, na Antarktydzie. Wszędzie tam, gdzie znajdą pokarm. Pomimo, że są wytrzymałe na skrajne warunki, wybierają środowiska raczej stabilne pod tym względem.
    Dziękuję za opinię. :)
  • bogumil1 26.03.2020
    LeeaThorelli czyli gdy pływamy w morzu, mogą nam towarzyszyć;) Pewnie, jak to w łańcuchu pokarmowym bywa, stanowią smaczny, pożywny posiłek dla jakichś innych morskich gadów?
  • LeeaThorelli 27.03.2020
    bogumil1 na pewno znajdzie się jakiś amator na niesporczaka, szczególnie w morskiej toni. :)
  • Piotrek P. 1988 26.03.2020
    Czytałem kiedyś o tym kilka razy w Internecie. Rzeczywiście fascynujące zjawisko przyrody. Zapewne jeszcze bardzo dużo niesamowitych rzeczy czeka na odkrycie, albo na oficjalne uznanie. Tymczasem z ciekawych filmów fabularnych o tematyce naukowej, gdzie ciekawa teoria została w końcu potraktowana poważnie i potwierdzona, polecam "Piękny Umysł" z roku 2001. 5, pozdrawiam :-)
  • LeeaThorelli 27.03.2020
    Dokładnie tak. Piękny Umysł - bardzo dobry film.:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania