Świat według Kiepskich - Magia i podróż w wymiar astralny - Tekst na Literkową Bitwę na Prozę XI

Ferdek wychodził właśnie ze sracza, gdy nagle zobaczył Paździocha w dziwnym ubraniu medytującego na środku korytarza. Ma na sobie dziwną tunikę i okulary przeciwsłoneczne nz oczach.

 

Ferdek: Panie co pan odpierdziela?

 

Paździoch zdjął okulary przeciwsłoneczne.

 

Paździoch: Podróżuję w nieznane, drogi sąsiedzie.

 

Ferdek: Panie co pan pierdzielisz zajmujesz pan przestrzeń publiczną wypierdzielaj pan!

 

Paździoch: ODEJDŹ WYSŁANNIKU DORMAMMU! NIECHAJ POCHŁONIE CIĘ MOC OKA AGAMOTTO I KAMIENIA CZASU!

 

Ferdek: Kurwa mać! Co pan gadasz jakie kamyk kamyka to ja mam w odbycie panie gówno mi stwardniało i mam kamyka w dupie o.

 

Paździoch: Proszę nie myśleć o takich przyziemnych sprawach, karwasz twarz! Widziałeś pan film "Doktor Strancz"?

 

Ferdek: Nie. Panie, ja to filmów nie oglądam, raczej mecze w telewizji jak nasi grajo.

 

Paździoch: To film, który pernamentnie zmienił rzeczywistość, panie Ferdku. Radzę podnieść dupę z telewizora i WYPIERDZIELAĆ DO KINA!

 

Ferdek: Mam lepsze rzeczy do roboty, kurde. Do widzenia!

 

Ferdek poszedł w kierunku swojego mieszkania

 

Później pijąc Mocnego Fulla Kiepski ogląda głupawy serial w telewizji. Do pokoju wchodzi Walduś.

 

Ferdek: Cześć synek.

 

Walduś: Ojciec ty normalnie nie wiesz jakie zajebisty film widziałem normalnie!

 

Ferdek: Jaki film?

 

Walduś: Doktor Strancz.

 

Ferdek otworzył okno i przez nie wyskoczył.

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Ciacho 03.05.2018
    I jak podoba się?
  • Witamy pierwszego uczestnika

    LBnP XI - Podróż w nieznane - Świat według Kiepskich - Magia i podróż w wymiar astralny
  • Canulas 03.05.2018
    Niespójny czas narracyjny. Sporo błędów maści wszelkiej. Zły zapis dialogów.
    Gdyby to oszlifować, mógłby być jako taki pastiz.
    Czytając słyszałem głosy poszczególnych postaci. Teksty na konkurs powinny być jednak bardziej dopracowane.
    Pozdrox
  • Justyska 03.05.2018
    No nie wiem, nie oceniam.
  • fanthomas 04.05.2018
    znów czuję parcie na napisanie nowego odcinka kiepskich. dzięki za inspirację
  • fanthomas 04.05.2018
    co do tekstu to za krótki trochę
  • Głosowanie rozpoczęte. Zapraszamy na Forum.
  • Madżin 11.11.2018
    "Kurwa mać! Co pan gadasz jakie kamyk kamyka to ja mam w odbycie panie gówno mi stwardniało i mam kamyka w dupie o" - you made my day
  • Madżin 11.11.2018
    Nawet niezłe tak ogółem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania