Świąteczne zakupy

- Dzień dobry. Chciałbym coś kupić.

- Dzisiaj w promocji mamy spodnie z jedną nogawką i zegarek, który zawsze spóźnia o dwie minuty.

- Aha. A coś bardziej interesującego?

- O, rozpoznaję kolekcjonera. Mam tutaj masę atrakcji. Kapelusz z łupieżem Jacksona, buty z grzybicą Hitlera, ślinę, wyplutą przez Ronaldo w czasie jednego z meczów, a nawet stolec, który należał kiedyś do Salmy Hayek.

- Może chciał pan powiedzieć stolik?

- Nie, chodziło mi o to, co powiedziałem. Fani kupią wszystko. Mam też coś dla koneserów. Zestaw win Tuska. Dobre, bo siedmioletnie.

- Chyba sobie pan jaja robi.

- Nie, mówię prawdę.

- A jest może zwyczajna czapka Mikołaja?

- Nie, ale mamy strój elfa, uszyty przez krawców z Laponii.

- Dobra, biorę.

- Rozmiar dla ośmio- czy dziesięciolatków?

- Co takiego?

- No, elfy były małe, a mistrzowie krawiectwa z Laponii dbają o takie rzeczy. Wciśnie się pan.

- Jakoś wątpię.

- Z edycji świątecznych mam też wieczne pióro, które ma pisać do końca świata.

- A co w nim świątecznego?

- Święta, koniec roku, koniec świata. Taki luźny łańcuch skojarzeń.

- To może chociaż choinkę dostanę?

- Mamy stojaki pod choinki.

- Stojak kupiłem, ale drzewka jeszcze nie mam.

- Jeśli kupi pan dwa stojaki, w promocji dorzucimy dwie choinki.

- Ale wtedy będę miał trzy stojaki.

- To kupi pan promocyjnie jeszcze dwie choinki, jedną wsadzi do stojaka, a drugą do donicy.

- Przepraszam, ale ta oferta mi nie odpowiada. Idę do konkurencji.

- No to co mi pan dupę zawraca? Inni klienci czekają.

- Nikogo więcej tu nie ma.

- Bo pan wszystkich przepłoszył. Wchodzą, widzą pana i zaraz wychodzą.

- Do widzenia!

- Jutro będzie dostawa rękawic, dla tych, co mają dwie lewe ręce. Zapraszamy ponownie!

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Szymon Skolarus 23.12.2017
    Sklep ze wszystkim i niczym równocześnie :) W tym okresie, cudownym, świątecznym, nie mam mowy o pustki w sklepach:)
  • Canulas 23.12.2017
    Bardzo fajne. Tam, gdzie jest o zegarku, brakuje "się".
    I zmieniłbym tego Tuska. W sensie, puściłbym mocniejsze oko do widowni.
    Zestaw win Polańskiego. Dobre. Trzynastoletnie.
    Ale i tak całkiem w deseń.
    Git
  • Ozar 23.12.2017
    Fajna groteska z nutka ironii. Tusk pasuje do bólu. taka makabreska z sensu wszystkiego. Dla mnie 5. A jak tam bracia wilcy !!!!! barkuje mi dalszych części jak cholera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ozar 23.12.2017
    fantomas sorka, ale marnujesz swój talent na takie bzdety, kiedy powinieneś pisać dalszy ciąg wilków. To, co tu piszesz, robi 10 tys. ludzi, ale bracia wilcy , to coś indywidualnego, wybranego iiiiiiiiii szkoda czasu na cokolwiek innego . Kufa uwierz człekowi, który czyta różne rzeczy od 25 lat... Bracia to twoje powołanie , reszta to strata zasu. !!!!!
  • Ozar 23.12.2017
    Czasu !!! poprawka. Kufa uwierz mi !!!!! Jesteś jak Korkozowicz, czy Strumski dobry w tych klimatach !!!!!!!!!!!
  • Ozar 23.12.2017
    Musisz pociągnąć braci wilków !!!!!!!!!! Oczywiście propozycja zapodania braci na portalu historyk w odcinkach nadal aktualna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Canulas 23.12.2017
    Bracia Wilcy, to chyba Nazareth
  • Canulas 23.12.2017
    Nie popier.... Ci się?
  • fanthomas 23.12.2017
    Nie wiem co się dzieje, ale raczej to nie do mnie z prośbami o ciag dalszy braci wilków
  • Canulas 23.12.2017
    Już mu wyjaśniłem. Okazuje się, ze niektórzy świętują wcześniej. Mam nadzieję, że chociaż choinkę zdążył ubrać zanim klucz od barku zawołał go ze stołu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania