1!!

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Adam T 27.11.2017
    Spodobała mi się treść, chociaż ze "science" ma mało wspólnego, za to z "fiction" jak najbardziej. Treść treścią, ale nabałaganiłeś z czasami, raz teraźniejszy, raz przeszły, a powinien być jeden. Albo tylko teraźniejszy, albo tylko przeszły. Druga sprawa - żołądek nie ma wnętrzności, on sam jest "wnętrznosciem". Kolejna - po co dajesz po oczach wielkimi literami? Komunikaty sms wystarczyłoby dać w cudzysłów i napisać je normalnie. Wielkie litery niczemu tu nie służą, jeśli sms były wielkimi literami, wystarczyło o tym napisać.
    Teraz możesz śmiało napisać: A co ty się mi tu wymądrzasz?
    To nie wymadrzanie, to po prostu luźne spostrzeżenia po przeczytaniu.
    Całość mi się spodobała.
    Pozdrawiam ;)
  • deskazgwozdziem 27.11.2017
    racja, racja! poprawiam czasy!
  • deskazgwozdziem 27.11.2017
    chyba nie mam możliwości edycji...
  • Adam T 27.11.2017
    Masz. Wejdź w profil, potem w Publikacje, a tam jest ikonka edycji na końcu wiersz. Klikasz i jedziesz.
  • Ozar 28.11.2017
    Hm... trochę, ale trochę przypomina mi to jakiś film, gdzie ludzie patrząc jak inni się zabijali wysyłali smsy i ten który dostawał najwięcej wygrywał. Pomysł dobry, choć lekko oklepany. Czyta się całkiem dobrze.
  • Ozar 28.11.2017
    Adam T Dzięki bo też nie wiedziałem jak poprawić swoje teksty.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania