.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Widzę Apollinaira tu. I podoba mi się on :)
  • Rasia 14.07.2016
    Uff, chyba za wysoko mnie oceniłeś taką opinią, ale w każdym razie cieszę się, że Ci się podoba, dziękuję :)
  • Rasia 14.07.2016
    Dziękuję za anonimową piąteczkę :)
  • Rasia 14.07.2016
    Za drugą również, ale jednak prosiłabym o ujawnienie się :(
  • Pluviophile 14.07.2016
    Takie wiersze aż nie potrzebują komentarzy =) Jedna piąteczka jest ode mnie!
  • Rasia 14.07.2016
    Może opisowych i długich komentarzy niekoniecznie, aczkolwiek zawsze miło je usłyszeć, nawet jeśli wytykają potknięcia (tylko oby szczerze i rzetelnie). Bardziej chodzi o to, by wiedzieć, komu się dana praca spodobała, bo i podziękowania wtedy bardziej osobowe :)
  • NIka 14.07.2016
    Jak ja uwielbiam w wierszach takie odchodzące od całości zakończenia. To takie zawieszenie, podczas którego mogę zacząć rozmyślenia ! I powiem, że mi się podobał. Wyobraziłam sobie to, co chciałaś przedstawić z łatwością. Obraz sam się nasuwał. Mam nadzieję, że częściej będziesz wstawiać jakieś wierszyki? :D I jakże bym zapomniała, oczywiście zostawiam po sobie ślad, dowód, że przeczytałam. Taką skromną piąteczkę !
  • Rasia 14.07.2016
    Dostać piątkę od Ciebie i to jeszcze za wiersz, to prawie jak znaleźć prezent pod choinką :) Cieszę się, że Ci się podobało, dziękuję bardzo za taką miłą opinię, wiele dla mnie znaczy :)
  • NIka 14.07.2016
    O matko :o Teraz to ja dziękuję za miłe słowa ! świetne porównanie do prezentu pod choinką! Oczekiwanie na taki podarunek porównywalne jest z moim oczekiwaniem na Twoje komentarze, którymi ostatnio zrobiłaś mi zaskakującą niespodziankę !
  • Billie 14.07.2016
    Jak miło widzieć kolejny wiersz :) :) Ciekawy pomysł i bardzo zgrabnie zrealizowany :) Odrobinę przygnębił mnie i żal mi się zrobiło podmiotu. Ludzie zapominają :( Gdyby tak ukryć datę urodzenia na fb, to cisza. Jednak najgorzej boli, kiedy zapominają najbliżsi... Zostawiam 5 i pozdrawiam :) :)
  • Rasia 14.07.2016
    Miło mi, że Cię to ucieszyło :) Tak, bardzo dobrze zinterpretowałaś to, co chciałam przedstawić. Przykre jest to, że ludzie niby ze sobą tacy zżyci, a weź ich odetnij od sieci, to nagle wszystkie kontakty przepadają. Dlatego ja nie posiadam facebooka :D Dziękuję bardzo!
  • alfonsyna 14.07.2016
    Forma wiersza bardzo mi się podoba, również to nieco "odstające" zakończenie - które zresztą jest świetną puentą. Bardzo dużo w tym smutku, a raczej takiego zwyczajnego zawodu - podmiot liryczny do samego końca żywi nadzieję, przez co pod koniec tylko bardziej cierpi. Ludzie, niestety, zbyt często zawodzą nawet w takich pozornie prostych, zwyczajnych sprawach. Zostawiam 5 tym razem. ;)
  • Rasia 14.07.2016
    Interpretacja jak najbardziej trafna, bardzo ładne podsumowanie. Dziękuję bardzo, cieszę się z tak miłych słów :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania