świtanie

Biały kwiat magnolii

czarna droga

słońce wypiło

porannej mgły czarę

 

pośród pól

z rozwartymi ramionami bruzd

smukłych wierzb korony

przyzdobiły czarne klejnoty ptaków

 

ciepłe wspomnienie

wyrwało złej myśli zadrę

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • motomrówka 24.04.2017
    Wybacz, ale muszę... W moich kręgach na męskie przyrodzenia mówi się klejnoty, a na penisy - ptaki, u chłopców ptaszki. No i, u ciebie czytam "...czarne klejnoty ptaków". No i po wierszu. Przepraszam.
  • Tanaris 24.04.2017
    Obraz pojawiających się kwiatów, wierzb, pól oraz ptaków. Droga wcale nie taka równa. Nie wiem jak to dokładnie interpretować, ale ma w sobie pewną tajemniczość, 5 :)
  • Ówczesny 24.04.2017
    motorówka, nie obwiniaj wiersza za swoje dosadne skojarzenia.
  • motomrówka 24.04.2017
    Ale ja nie obwiniam. Po prostu szczera czasem nie umiem nie być. Zamiast się zadumać, czy coś, to się zaśmiałam ze swoich skojarzeń ;) Przeprosiłam przecie.
  • Freya 24.04.2017
    Te "czarne klejnoty ptaków", to oczywiście - oczy... ja mam zawsze właściwe skojarzenia. Twgl. "klejnoty" najprawdopodobniej nie są pojęciem wywodzącym się z kobiecego kręgu skojarzeń. Nie wiem jak można penisa porównywać do ptaka, poza tym "penis" - to łacina. Biorąc pod uwagę, że popularne wyrazy najczęściej mają genezę pochodną z prostych kręgów społecznego wizerunku, to już nie wiem co myśleć.
    No dobra, to w takim razie "bruzd"; powinno być odnośnikiem "tych" na czole, a "zadrę" - wiadomo, że kiecę i polecę... Pozdro. ;)
  • motomrówka 24.04.2017
    Freya, to ci jeszcze podrzucę, że na "klejnoty" mówią w moim mieście czasem "graty", ale to tylko w pewnych, że się tak wyrażę, kręgach.Dziwię się zresztą troszkę, że nie znacie słowa "ptak" lub "ptaszek" w sensie waszych "zwisów" ;)) Oj, no mam czasem durne skojarzenia. Nie bijcie.
  • Ówczesny 24.04.2017
    Freya;) subtelny wykład: )Pozdrawiam; )
  • Pan Buczybór 24.04.2017
    Świtanie na śśśśniadanie. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania