Usunięte

Usunięte

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • alfonsyna 15.06.2016
    "Ze chociaż blisko ranek" - Że
    Jakoś tak, nie wiem, czy słusznie, skojarzyło mi się w pierwszej chwili z "Królem Olch" Goethego. Niemniej jednak, wiersz jest cudownie emocjonalny, aż cierpnie skóra, gdy się go czyta. Najtrudniej czasem dostrzec coś, co jest tuż przed naszymi oczami, a gdy wreszcie to widzimy - często jest już za późno. Bardzo mnie poruszył ten wiersz, złapał za serce. Zostawiam oczywiście 5.
  • Ktokolwiek 15.06.2016
    Alfonsyna, w dziesiątkę. "Król Olch" to wiersz, który przeraził mnie, kiedy byłam mała, ale dzisiaj przypomniałam sobie o nim i spojrzałam pod innym kątem. I zainspirował mnie do tego :)
  • alfonsyna 15.06.2016
    Ktokolwiek, "Król Olch" to jeden z moich ulubionych wierszy, również przez wzgląd na ten bardzo ponury klimat. Tobie udało się osiągnąć podobny efekt, przynajmniej w moim odbiorze i dlatego mogę również ten Twój wiersz uznać za jeden z tych, do których będę chętnie wracać. :)
  • Lotta 15.06.2016
    Czyli miałam dobre skojarzenie z "Królem Olch". Również uwielbiam ten wiersz, ma fascunujący, mroczny, romantyczny klimat, który Ty również zawarłaś w swoim tekście. Bardzo mi się podoba. 5 :)
  • Nadia 15.06.2016
    Piękny wiersz, bardzo mnie poruszył.
    5
  • Tina12 15.06.2016
    Wzrószył mnie ten wiersz. Może dlatego że przypomina mi wcześniej wspomnianego przez innych "Króla Olch".
    I z chęcią gdy będę chciała się powzrószać przeczytam ten wiersz. No po prostu rozwalił mnie ten wiersz.
    5
  • Billie 15.06.2016
    Rozczulił mnie ten wiersz, przykro mi się zrobiło... Pięknie to zobrazowałaś. 5 :)
  • Neurotyk 15.06.2016
    Wdzięczne bardzo :) Pozdrawiam
  • KarolaKorman 16.06.2016
    Wzruszający, tragiczny i piękny, 5 :)
  • little girl 16.06.2016
    Wow piękne... Nie wiem co napisac, wiec zostawie tylko 5 ;)
  • Rasia 16.06.2016
    "Ze chociaż blisko ranek" - że*
    "-Syneczku, dość!" - spacja po myślniku
    "-Syneczku mój!" - tu też
    Powiem Ci, że to jeden z lepszych Twoich wierszy - jest multum emocji, jest wciągająca historia, a przede wszystkim zaskoczenie. Bardzo ciekawy miałaś pomysł, by ubrać to w dialog, choć nasunęło mi się, że dziecko odeszło. Bardzo mi się podoba, super pomysł, naprawdę. Zostawiam 5 :)
  • Shiroi Ōkami 22.06.2016
    Rozbiłaś moje serce na kawałki. Po raz kolejny efekt "wow!" w pełni zasłużony. Pięknie po prostu, pięknie, Ktokolwiek, i wzruszająco :(
  • Ktokolwiek 22.06.2016
    Shiroi! Znów z nami, super :) kiedy zobaczyłam nawałnicę komentarzy od Ciebie, aż zaczęłam się na głos śmiać, tak się ucieszyłam, że jesteś ♥ dziękuję za wszystkie i za każdy z osobna cudny komentarz od ciebie :)
  • Zaciekawiony 04.07.2018
    A król Olch dmie w kominie
  • Ktokolwiek 09.07.2018
    Zaciekawiony a i owszem, "Król Olch" był moją inspiracją do tego wiersza :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania