Syrenka

Kiedyś, nie tak dawno, pewien mężczyzna wyłowił z morza syrenkę. Jego nieśmiały syn bardzo się z nią zaprzyjaźnił. Ta piękna dziewczyna ze złotym ogonem i imieniem Perła była więziona w ich garażu. Oboje byli bardzo młodzi, nawet niepełnoletni. Rozbudziło się między nimi uczucie. Nauczyli się akceptować różnice między sobą. Ona pomogła mu przezwyciężyć lęk przed ludźmi.

 

Gdy Ed, bo tak miał ten chłopak na imię, poszedł pierwszy raz do liceum na Ciepłych Wyspach, gdzie prawie zawsze świeciło słońce, morze było turkusowe, zdrowe i pełne ryb, a ludziom niczego nie brakowało, szybko znalazł sobie przyjaciół. Spędzał z nimi każdą wolną chwilę. Szybko zakochał się w innej. Zapomniał o syrence.

 

Minął rok, a on wyrósł, wypiękniał. Poproszony przez ojca o przyniesienie zapasowych sieci z garażu, natknął się na nią. Złoty ogon zrobił się czarny, a Perła słaba – umierała. Chłopak niewiele myśląc, zaniósł ją do oceanu. Nie miał daleko. Jego dom znajdował się tuż przy plaży.

 

Było już jednak za późno.

 

-----------------------------------------------------------

Zapraszam do opisu profilu :)

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • hariin 08.11.2015
    To jest takie typowe, że aż nudne. Fabuła mi się nie podoba, więc ratuje cię to, że nie znalazłam błędów.
  • Rasia 08.11.2015
    Rzeczywiście, błędów nie ma żadnych. Ciekawe postawiłaś sobie zadanie, ale zmartwię Cię - w tym wypadku rozpisałabym to opowiadanie, bo czasem niektóre zdania po prostu tego wymagają. Bez tego wyglądają jak przypadkowe strzępki. Niezbyt podoba mi się tematyka tekstu, a główny bohater to już w ogóle. Ocenię więc z przymrużeniem oka i zwrócę uwagę tylko na technikę, tak więc zostawiam 4. Pozdrawiam ;)
  • comboometga 08.11.2015
    Niestety też muszę przyznać, że niezbyt mnie wciągnęło :c Musiałabyś napisać to dłuższe, rozbudować, jak wspomniała wyżej Rasia. Daję tylko 3, ale nie zniechęcaj się i twórz dalej ;) Staraj się pisać odrobinę dłuższe historie :)
  • Sky300 08.11.2015
    Miło się czytało, ale nic więcej... 3 ;)
  • lovjamaica 08.11.2015
    Historia zdecydowanie za krótka, sama fabuła była przewidująca, daję 3, ale nie zrażaj się :)
  • Angela 08.11.2015
    Niestety to było bardziej streszczenie, niż opowiadanie. Nie oceniam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania