Szachownica

Pod wieloma względami nasza krótka egzystencja przypomina zwykłą grę w szachy...

Mamy w końcu szachownicę, na której pojawiają się pionki gotowe do rozpoczęcia gry, figury reprezentujące ludzi oraz ich pozycję społeczną, a na samym końcu wrogów.

Naszymi przeciwnikami są pionki innego koloru, które rywalizują z nami ilekroć wykonujemy swój ruch, zdarzyć się może, że to oni wykonają go jako pierwsi i sprawią, że szala zwycięstwa przechyli się na ich stronę. Tak czy siak, celem całej tej gry nie jest pokonanie wroga ani zapewnienie sobie zwycięstwa, celem gry jest posuwanie się do przodu i rozwijanie swoich figur.

Figura, która zdoła poznać całą szachownicę może liczyć na awans i pomoc innym, nawet zwykły pionek może stać się ważny...Przetrwanie poszczególnych figur możliwe jest jedynie dzięki szczęściu i strategii, jednak czasem wypada poświęcić którąś z tych figur aby inne mogły gnać przed siebie...

Koniec końców nadchodzi koniec gry, wtedy wszystkie pionki chowane są z powrotem do drewnianego pudła, które wędruje w zapomnienie, jednak pionki wiedzą, że kiedyś się przebudzą aby stoczyć kolejny trudny bój...

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania