Szanowny Wielki Architekcie Wszechświata

Szanowny Wielki Architekcie Wszechświata,

 

piszę do Ciebie z głębokim niezadowoleniem i rozczarowaniem z powodu stanu, w jakim znajduje się ludzkość i świat. Nie mogę zrozumieć, dlaczego stworzyłeś nas tak głupimi, wadliwymi i niegrzecznymi. Czy nie dało się tego lepiej zaprojektować i wykonać? Czy nie miałeś lepszej wizji i pomysłu na naszą egzystencję?

 

Przez całą historię ludzie okazują się być źródłem cierpienia, niesprawiedliwości, przemocy i zniszczenia. Zamiast żyć w harmonii, współpracy i miłości, żyjemy w konflikcie, rywalizacji i nienawiści. Zamiast dbać o naszą planetę, ekosystemy i inne istoty żywe, niszczymy je bez opamiętania i szacunku. Zamiast rozwijać się duchowo, moralnie i intelektualnie, pogrążamy się w ignorancji, egoizmie i hedonizmie.

 

Nie widzę sensu ani celu w takim życiu. Nie widzę nadziei ani przyszłości dla naszego gatunku. Nie widzę żadnej wartości ani znaczenia w naszym istnieniu. Czy to wszystko jest tylko przypadkiem, błędem lub kpiną? Czy to wszystko jest częścią jakiegoś większego planu lub testu? Czy to wszystko ma jakiś wpływ na Ciebie lub na coś innego?

 

Proszę Cię o wyjaśnienie mi tego wszystkiego. Proszę Cię o pokazanie mi prawdy i sensu tego wszystkiego. Proszę Cię o poprawienie tego wszystkiego lub o uwolnienie mnie od tego wszystkiego.

 

Z poważaniem,

 

Twój rozczarowany stworzeniem

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Marian 8 miesięcy temu
    Jesteśmy zwierzetami tylko o większych mózgach i dzięki temu umiemy bardziej nabroić niż inne zwierzęta.
    Najważniejsze instynkty: żarcia, przeżycia i prokreacji mamy takie same jak myszy, słonie czy lwy i żyjemy po to, żeby je zaspokajać.
    Zatem nie ma co prosić Najwyższgo o wyjaśnienia.
    Pozdrawiam
  • Bardzo dziękuję za wyjaśnienia i jeszcze trzeba dodać, że homo sapiens sapiens to agresywne zwierzę niezdarne.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania