Szczere słowa

Tyle szczerych słów przepełnionych miłością,

Ona ma swoją sług armię,

Kolejny oślepiony nią znalazł się nad przepaścią.

Świat powoli zaczął nosić jej imię.

 

Nikt nie wypisał jej definicji,

Każdy musi stworzyć własną,

Ona nie nosi w sobie nienawiści,

Kolejna osobą nią pogardziła.

 

Nie obwiniaj jej za swoje winy,

Świat bez niej jest jak odludzie,

Ona nigdy ich nie wybaczy,

Największa strata gdy ona odejdzie.

 

Sam zrozumiałem jaka ona jest piękna,

Nie jest dane mi z nią żyć,

Musiałem odejść, dla jej szczęścia,

Pokochałem dziewczynę dla, której chcę być.

Następne częściSzczere myśli

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (47)

  • Karo 17.01.2016
    Bardzo fajne i dające do myślenia. Zostawiam 4, byłoby 5, lecz strasznie jest tu pomieszane (ostatnia zwrotka rymy, w poprzednich już nie ma, druga zwrotka jest taka "inna"- nie wiem jak to wyrazić) ale i tak się podobało. Lecę zobaczyć na inne twoje prace.
  • elenawest 17.01.2016
    Super tekst :-D jak zwykle zostawiam ci 5 :-*
  • Shiroi 17.01.2016
    Bosh, lepiej nie stosuj interpunkcji w wierszach, to unikniesz takich prostych błędów, np. "Pokochałem dziewczynę dla, której chcę być." W tym zdaniu przecinek powinien być przed "dla", nie przed "której". Poza tym w wierszach interpunkcja konieczna nie jest.
  • elenawest 17.01.2016
    Ale teksty ogolnie ma dobre ;-)
  • Shiroi 17.01.2016
    Czy ja wiem? Nie widziałam nic oryginalnego.
  • elenawest 17.01.2016
    Kwestia gustu ;-) choc ja raczej mialam na mysli to, ze w jego tekstach jest pewien zauwazalny postep
  • Shiroi 17.01.2016
    A ja mam wrażenie, że w kółko pisze o tym samym, tylko ubiera wszystko w inne słowa.
  • elenawest 17.01.2016
    No jak powiedzialam, kwestia gustu :-)
  • Slugalegionu 17.01.2016
    Ma prawo, a Ty nie powinnaś na niego z tego powodu wjeżdżać. :(
  • elenawest 17.01.2016
    Slugalegionu ja wjezdzam?
  • Slugalegionu 17.01.2016
    Nie, Shiroi wjeżdża. :P
  • D4wid 17.01.2016
    Dopiero uczę się pisać. Mickiewicz też miał parę wersji tego samego zdania. Uznajmy, że jest to moja droga do perfekcji. Masz prawo mieć takie wrażenie, ale weź na uwagę, że miesięcznie piszę około 100 tekstów i jeden na 100 będzie tym dobrym. Dlaczego publikuję tutaj wszystkie? Są tutaj komentarze po to aby ludzie mogli mnie poprawić. Przeczytaj mój pierwszy tekst na tej stronie i porównaj z tym. :)
  • Slugalegionu 17.01.2016
    Ona ma swoją sług armię, ~ Swoją to oczywistość, zastąp to czymś innym.
    Nie jest dane mi z nią żyć, ~ Zmieniłbym na "nie jest mi dane z nią żyć.
    I tyle. :)
  • Shiroi 17.01.2016
    Ta, z buta.
  • Slugalegionu 17.01.2016
    Przez to Bosh odniosłem takie wrażenie.
  • Eskimos 17.01.2016
    Szczere słowa. Stop pierdoleniu.
  • elenawest 17.01.2016
    Zjezdzaj. Nie potrzebujemy tu trola
  • Eskimos 17.01.2016
    Gdzie wykazałem się trollostwem w twoim mniemaniu, droga Eleno? Wysnuwasz zbyt pochopne wnioski PONOWNIE. A już myślałem, że czegoś nauczyłem te głodne wiedzy dzieciaki z tego portalu. Tak, również się do nich zaliczasz, a nawet zjeżdżasz poniżej. Zjeżdżaj z tym ciętym języczkiem do kogoś swoich miar, bo tutaj możesz co najwyżej reklamować się jak sprzedajna świnia.
  • Kultury trochę może? Bo póki co, to i Ty powyżej nie wyjeżdżasz.
  • Eskimos 17.01.2016
    Użyłem porównania, ale nikogo nie obraziłem. Nie wiem, gdzie widzisz brak kultury, Szymonie... Zamiast spojrzeć na ten poważny problem was wszystkich trapiący, spoglądacie poza, by zobaczyć, kto co robi źle, a swoim dawać piąteczkę i mieć gdzieś wszystko inne. Gdzie konstruktywna opinia? Gdzie ta mądrość, którą każdy się chwali, a nic nie umie? Gdzie jest sprawiedliwy osąd, skoro przyjaciele bronią przyjaciół od strony, której bronić nie powinni?
    Może i nie być to moja sprawa, ale jest wasza i radzę się zainteresować zachowaniem użytkowników, a nie anonimów.
  • D4wid 17.01.2016
    Eskimos jak z Ciebie taki ekspert to załóż tutaj konto i pochwal się swoimi tekstami :)
  • Porównania również mogą być obraźliwe. Twoja wypowiedź mogła obyć się bez niego. Poza tym kwestia oceniania tutaj jest rzeczą prywatną i nic Ci do tego. Mamy wolność słowa. Jeśli ktoś chce, może pisać krytykę konstruktywną, jeśli nie, to nie. Sam osobiście wolę tą pierwszą, ale nie będę linczował i zabraniał tej drugiej. Co więcej, rozejrzyj się. Wiele jest konstruktywnych opinii, o które tak walczysz.
  • Slugalegionu 17.01.2016
    Eskimos, posłużę się Twoją logiką.
    Znałem pewnego gościa. Prawdziwy debil, na dodatek prostak i cham. Wolałbym taplać się do Sądu Ostatecznego w gównie, niż się zadawać. Do kogo by go porównać... a, już wiem. Do *Wstaw jakieś imię*.
    Osoby między gwiazdkami nie obraziłem. :)
  • Eskimos 17.01.2016
    O jejciu... Przed chwilą napisałem, żebyście zajęli się własnymi sprawami. Moje teksty was nie dotyczą, bo nie wkraczam do bagna. Gdzie ciepła atmosfera? Gdzie ludzie, którzy chcą się czegoś nauczyć? Wszyscy spędzają cały dzień na tym portalu, a zamiast uczyć się do szkoły - bo są tu głównie młodociani - to piszą głupie komentarze z błędami, które błędami nie są i pomijają te, które nimi są. Znać się, a wypowiadać to dwie różne rzeczy. Lepsze doinformowanie się i zwlekanie z odpowiedzią, niż strzelanie na ślepo, a nuż będę mieć rację.
  • elenawest 17.01.2016
    To jeśli nie wkraczasz w bagno to powiedz mi z łaski swojej czemu nas komentujesz? Według mnie powinieneś unieść się honorem i tu nawet nie zaglądać ;-) pozdrawiam :-D
  • patyy 17.01.2016
    Jeżeli każesz nam się zając swoimi sprawami, to co tutaj robisz, zajmując się naszymi sprawami?
  • Przepraszamy więc Jaśnie Pana, że ważymy z tego bagna się odzywać! My, lud nieuczący się i nieoświecony!
  • D4wid 17.01.2016
    Widzę, że idziesz w myśl ,,Nie znam się, więc się wypowiem"
  • Shiroi 17.01.2016
    Brakowało mi hejtów opowi ♥
  • Eskimos 17.01.2016
    Nic nikomu nie każę, a w bagno nie wkroczyłem jak dotychczas. Obserwuję bezpiecznie z brzegu, jak to wszystko pada w gruzach.
    Admini powinni zmienić nazwę z Portalu Literackiego na Portal dla... no i tutaj nie rozumiem... Z jednej strony są ludzie, którzy robią swoje i nie przejmują się innymi, i za to ich szanuję, ale jednak to jest zwyczajne tło.
    Nie obrażajcie się, że używam szczerego porównania, ale naświetlam wam jasno i wyraźnie sprawę. Moje powody zostają moimi powodami, co z tym zrobicie nie moja sprawa. Ale! Jeśli ktoś wam nie wytknie, tak jak w opowiadaniach, to nadal będziecie tkwić w niewiedzy. Sami przyznajcie to przed sobą, Bogiem, czy może innym Buddą. Wszystko jedno. Spójrzcie po kolegach, po sobie, a znajdziecie lukę. Patrząc dalej, utkwicie, gdzie jesteście, a nawet nie zauważycie, że wszystko, co robicie, jest niepoprawne i będziecie tego zawzięte bronić.
    Pozdrawiam wszystkich, którzy nie znienawidzili mnie po tych komentarzach (bo są i tacy). Dobranoc. ^^
  • Slugalegionu 17.01.2016
    No spoko, ale my o tym, że klniesz, wiesz o tym?
  • Dobranoc, miłych snów Ci życzę. My się jeszcze potaplamy w cieplutkim bagienku! :)
  • patyy 17.01.2016
    Dobranoc, karaluchy pod poduchy, a pod prześcieradło duże okruchy, żeby się smacznie nie spało i Opowi nie więcej nie zaśmiecało.
  • elenawest 17.01.2016
    Ja was wszystkich kocham za te komy :-* nie obrażać się, tylko dawać pyski :-P
  • patyy 17.01.2016
    Ja wiem, że mnie kochasz xd :D Przyzwycziłam się już do tego xd
  • Slugalegionu 17.01.2016
    +5 do yuri.
  • elenawest 17.01.2016
    patyy tak, kocham cie :-*
  • elenawest 17.01.2016
    Slugalegionu no i git ;-)
  • Beznadzieja 17.01.2016
    Slugalegionu yaoi i tak lepsze.
  • Shiroi 17.01.2016
    Kiedyś mówiło się na to kolesiostwo.
  • Autor Anonimowy 17.01.2016
    Shiroi znów tutaj :D
  • Shiroi 17.01.2016
    Sprawdzam, co się tutaj wyprawia ;D
  • Autor Anonimowy 17.01.2016
    Mniemam, że tylko przelotnie? :P
  • Shiroi 17.01.2016
    Przelotnie, przelotnie XD Ale widzę, że sporo się pozmieniało.
  • Autor Anonimowy 17.01.2016
    No trudno :( Dużo się pozmieniało, jednak sentyment pozostał ;))
  • Shiroi 17.01.2016
    Sentyment owszem i tęsknota do starego opowi :c
  • Autor Anonimowy 17.01.2016
    Zdecydowanie ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania