Szczęśliwa miłość

Pewnego dnia gdy Asia się obudziła poczuła straszny ból brzucha. Nie chciała nikomu o tym mówić ubrała się normalnie i wyszła do szkoły . Przed szkołą czekał na nią jej chłopka Bartek , byli ze sobą ponad rok , wierzyli sobie bez granicznie , lecz gdy Bartek podszedł do Asi przywitać się to ona podpowiedziała tylko zwykłe ‘’ cześć ‘’. Bartek widział po niej oczach , że coś się dzieje wiedział o której kończy lekcję i czekał na nią pod szkołą. Gdy ona go zauważyła chciała uciec nie miała siły na spotkania , źle się czuła. Bartek wydusił z niej co się dzieję poszedł z nią do domu i chciał aby ona powiedziała o tym rodzicom , lecz ona nie chciał. Następnego dnia coraz mocniej ją bolał jej chłopka widział jak cierpi , zadzwonił po jej mamę i ona zabrała ją do lekarza . Asia była wkurzona na Bartka ale byłam mu wdzięczna. Lekarz gdy robił Asi badania dziwnie na nią spojrzał , wyprosił Asię ponieważ chciał porozmawiać z jej mamą sam na sam. Asia wiedziała , że coś jest nie tak , zadzwonił Bartek spytał się czy wszystko okej , a Asia nie wiedziała co mu powiedzieć sama nie wiedziała czy jest okej. Wszyła mama z gabinetu była przerażona ale nie chciała nic na razie mówić Asi , pojechały do apteki wykupiły leki i już Asia czuła się lepiej . Na lekcji w-f straciła przytomność , karetka zabrała ją do szpitala byli z nią rodzice i jej chłopka. Tego dnia Asia dowiedziała się prawdy przyszedł do niej lekarz u Asi był chłopka lekarz powiedział , że musi jej o czymś powiedzieć Bartek chciał wyjść ale Asia chciała żeby on tez przy tym był został. Lekarz powiedział ze ma nowotworu trzustki. Asia spojrzała na Bartka w oczach miała łzy , spytała czy umrze lekarz powiedział ze ma nadzieję ze nie musi mieć dobre oparcie by być i chęci i wyjdzie z tego. Lekarz wyszedł. Asia zaczęła płakać Bartek powiedział , ze jej nie zostawi będzie z nią do końca może na niego liczyć. (..) Asia leży w szpitalu już 3 miesiące Bartek codziennie do niej przychodzi , lekarze mówią , że jest coraz lepiej. Asia nie wyobraża sobie co by było gdyby teraz zabrakło Bartka obok niej . Rodzice Barka i Asia bardzo dobrze się znają , gdy Asia miała wyjść ze szpitala Bartek chciał zamieszkać z nią rodzice Asia zgodzili się . Asia była bardzo szczęśliwa ze codziennie budząc się będzie widzieć twarz ukochanego. Minął rok choroby Asi za rok 18-nastka Bartek planuję oświadczyć się Asi. Tego dnia gdy chciał powiedzieć o swoich planach jej rodzicom , Asi stan znawcza się pogorszył natychmiast po przyjeździe do szpitala lekarz kazał zrobić operację. Po 10 godzinach operacji , czekania. Operacja się udała , Asia leży w szpitalu jest bardzo słaba , traci sens życia powiedziała Bartkowi , że to nie ma sensu ona jest chora i nie wiadomo czy będzie żyć ona powinien być szczęśliwy z kimś innym z kimś zdrowym. Bartek powiedział nie chce nikogo chce tylko ciebie i dla ciebie żyję , kocham cie i nigdy nie przestanę , wyzdrowiejesz i będzie tak jak kiedyś. Asia na to chciałbym bardzo , i za snęła. (…) Zbliżają się 18-urodziny Asi tego dnia Bartek ma się jej oświadczyć i mają przyjść wyniki badań czy ma nowotforu czy nie. Przyszedł list do Asi szybko go otworzyła i okazało się , ze jest zdrowa. Była strasznie szczęśliwa tak bardzo przytuliła Bartka , że nie mogła go puścić. Z tej okazji był organizowany obiad byli rodzice Asi i Bartka w pewnym momencie Bartek wstał , uklęknął przez Asią i powiedział ‘’ zostaniesz moją żoną ‘’ Asia bez wahania powiedziała ‘’ tak ‘’ . Była szczęśliwa , że z Bartkiem będzie już do końca życia , że dzięki mu ,żyje i dla niego bardzo go kocha i on ją też.

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • T. Weasley 06.12.2014
    Nie złe, tylko trochę kiczowate.
  • joana 15.12.2014
    Uchwyciłam parę błędów, ale mimo wszystko jest ok. Pozdrawiam. :)
  • NataliaO 15.12.2014
    jest nie złe ; 3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania