.

.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • comboometga 01.11.2015
    Szczerze? Nie wiem, co w tym miało być śmiesznego. Chyba że zostało zmienione.
  • Noren72 01.11.2015
    Śmieszne? Owszem - dla mnie. Nadawanie wyartykułowanym myślom i uczuciom "kategorii", by mogło zaistnieć - na ekranie.
    Sarkazm kontrolowany.
  • Anonim 01.11.2015
    To nie jest humor bum, bum, sialalala, krowa się zesrała. To jest humor, rzekłbym papkinowski. Nie wszystko jest takie jakim się wydaje, a żeby zrozumieć jego intencje trzeba się jednak pobawić w znienawidzone "co autor miał na myśli?". Jak najbardziej adekwatna kategoria, pragnę zauważyć, że zmiana kategorii całkowicie zmienia odbiór otworu - także nie można patrzeć na kategorię pryzmatem dzieła, ale na dzieło pryzmatem kategorii. Jedyne moje zażalenie jest takie, że wielokropek winien mieć trzy kropki. I tak 5.
  • Anonim 01.11.2015
    *otworu - utworu... ;___;
  • Noren72 01.11.2015
    Jared - zauważyłeś? To już staje się tradycją: Twoje spostrzeżenia, uwagi i wnioski [w większości, jakże trafne], i moje poprawki: )
    I aby owej tradycji stało się zadość - tradycyjnie: Dziękuję: )
  • Anonim 01.11.2015
    To czysta przyjemność obcować z przemyślanym utworem. :)
  • hariin 05.11.2015
    Mnie też to nie bawi. Bez względu na to, czy to sarkazm kontrolowany czy cokolwiek innego. Napisanie jednego krótkiego zdania (które notabene nie ma nic wspólnego z humorem) i przyporządkowanie go jakiejś kategorii, nie czyni go śmiesznym. :) Nie oceniam.
  • Noren72 05.11.2015
    Zgadzam się z Tobą w jednym - nie oceniaj.
  • Rasia 14.07.2016
    Ależ dyskusja zawrzała na górze :D Sam pomysł mi się spodobał, choć ten rodzaj humoru jest bardzo specyficzny. Może rzeczywiście nie do każdego dociera. Ode mnie ocenki w każdym razie brak, ale Ty wiesz czemu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania