Szept

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Aisak 05.04.2018
    Jako, że mam dużo czasu i nie cierpię na narkolepsję (Why?!), to mam taką uwagę, że można pozbyć się wielkich liter. Osobiście nie lubię paragonowego stylu.
    Także zapis mnie odrzuca. Może treść, by zyskała przy innym zapisie.
    Spróbuj zapisać inaczej, jeśli nie poczujesz, że to TO, po prostu zmienisz.
  • off 05.04.2018
    Okej, zobaczę jak to będzie wyglądało :)
  • off 05.04.2018
    I jak teraz?
  • Aisak 05.04.2018
    Dla mnie zapis Piąteczka.
    Nam zastrzeżenie do słowa RYJE, bo ma inne znaczenie twarze, więc ryje zamieniłabym na drąży albo coś innego.
  • off 05.04.2018
    Też długo zastanawiałam się nad tym słowem, ale nie byłam wstanie wymyślić niczego. Dzięki za podrzucenie słowa - rozważę je i pomyślę nad jeszcze innym, bo drąży jest zbyt delikatne i minęliśmy się z celem.
  • Aisak 05.04.2018
    Ok, to poczekam i wtedy ocenię.
  • off 05.04.2018
    Myślę, że już. Nadal mi nie pasuje, bo w głowię mam ,,wyryło się” ale wtedy wszystko pomieszam, bo to nie ten czas...
  • Canulas 05.04.2018
    Jest to... rokujące, ale musisz się zdecydować. Albo interpunkcjia, albo brak.
    Pół na pół, to średnio.
    Ale pod kątem samej treści - rokujące.
  • off 05.04.2018
    Dzięki :) właśnie co do interpunkcji, jakoś nie patrzyłam - dzięki za zwrócenie uwagi.
  • betti 05.04.2018
    wartość traci znaczenie
    dźwięków czar umarł
    cisza jest
    a nie ma na zewnątrz
    w głowie tylko dusi
    i zostaje


    za głośno jak na chaos
    w duszy


    Tylko tyle udało mi się wycisnąć z tego tekstu.
  • off 05.04.2018
    Wow teraz widzę jak wiele mi brakuje. Muszę się jeszcze sporo nauczyć. Dzięki za przeczytanie :)
  • off 05.04.2018
    Chociaż zmieniłaś sens i wartość którą chciałam przekazać :)
  • betti 05.04.2018
    Sens pozostał nietknięty, właśnie na nim się skupiłam. To, co odrzuciłam, to zwykłe przegadanie, upiększacze, które zeszpeciły utwór.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania