-

-

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Lieberman 01.11.2017
    uhh
  • Margerita 01.11.2017
    No co
  • Zaciekawiony 01.11.2017
    Ale dowiemy się w końcu czegoś o tym biurze podróży i jego wycieczkach? Bo historia zamieniła się znowu w romans w którym właściwie nic się nie dzieje.

    Podobny problem masz z Domem Mody - w opowiadaniu pod takim tytułem nie ma nic na temat domu mody, mody czy projektowania strojów. Co kilka odcinków pojawia się tylko wzmianka o jakichś rysunkach czy przygotowaniach do otworzenia domu, ale wszystko to gubi się w potopie zdawkowych dialogów. Chętnie zobaczyłbym opis tego jak Ola myśli nad kreacją, jak planuje jej wygląd, kolor, fałdowania, dobór kapelusza, dobór butów, czym się inspiruje. Bo na razie w opowiadaniu nie ma nic o tym, czym główna bohaterka się niby zajmuje.
  • marok 01.11.2017
    Za te disco polo daję 4 :)
  • Margerita 01.11.2017
    danke
  • Marg powiem tak zwróć uwagę na komentarz Zaciekawionego, bo dobrze napisał. To co napisał, gdybyś się trzymała jego wskazówek mogło by wyjść z tego coś ciekawego.
    Dam ci trochę gwiazdek, coby ci tą średnią podreperować:)
    I jeszcze mam pomysł dla ciebie. Może spróbuj napisać bajkę, taką z morałem. Bajki mają to do siebie, że można pisać o wszystkim i prawie jak się chce, prawie. Może spróbujesz? :) pozdro :)
  • Margerita 01.11.2017
    dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania