Doves

🕊🕊🕊🕊🕊

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • JamCi dwa lata temu
    Ja mam tylko kotki w łebku. Ale gołębie też są ok.
  • kigja dwa lata temu
    A ? może być? Oddam w dobłe łęce?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Kigja↔Aż sobie wyobraziłem ten zróżnicowany zlot?↔A ostatni wers, to meritum.
    Jeno trza mieć oczy wokół całości szybowania, bo może gołąbek wredny, fruwać w pokoju↔?:)↔Pozdrawiam↔%
  • kigja dwa lata temu
    Dekaos, Niektóre gołąbki są prześliczne :) Pamiętam dawne czasy, w których posiadanie gołębników było normą. Teraz to muzealna rzadkość.
    Dziękuję ślicznie i pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Kigja↔Dzięki za życzenia zajączkowe. Tak z dala, z przodu, to u góry jak skrzydełka, jakby szybował wśród gwiazdek Wielkanocnych?:)
  • kigja dwa lata temu
    Szukałam czegoś, co by nas pozytywnie nastroiło, mimo iż Święta smutne i codzienność...
    Ale nie mogłam oprzeć się słodkiemu zajączkowi.
    Zdrówka Dekoś?
  • Anonim dwa lata temu
    Rozmawiają dwa gołębie:
    -- To co, dziś na rower?
    -- Super pomysł!
    Dalej pokazany rower cały obsrany przez gołębie.

    A Twój tekst taki sobie, żeby nie powiedzieć słaby. Ale, co trzeba przyznać, wykazałaś się znajomością gatunków gołębi.

    Pozdrość.
  • kigja dwa lata temu
    Antoni Grycuk, Masz tę samą przypadłość, co Filaret? Zdarza się...
    Pozdrawiam.
  • Anonim dwa lata temu
    kigja A jaką ma filaret?
  • kigja dwa lata temu
    Antoni Grycuk Pozdrawiam.
  • Anonim dwa lata temu
    kigja Coś Ci się stało?
  • kigja dwa lata temu
    Antoni Grycuk, Mnie? Skądże!
  • Anonim dwa lata temu
    kigja No to miłego dnia, jak zawsze. Fajnie :)
  • kigja dwa lata temu
    Antoni Grycuk Dziękuję i wzajemnie :)
  • Szpilka dwa lata temu
    Jako dziewczynka odkarmiłam kilka gołębi, jeden już zdrowy nie chciał opuścić balkonu dobrowolnie, musiałam go wypchnąć ? Bardzo lubię obserwować synogarlice.

    Fajnie, że wierszem przypomniałaś o Dniu Gołębia ?
  • kigja dwa lata temu
    Szpilka, Temu utworowi daleko do wiersza, ale chciałam coś sklecić. Za wszelką cenę.
    Dziękuję i pozdrawiam! :)
  • Szpilka dwa lata temu
    Kigja

    Dlaczego daleko? To wiersz stychiczny, treść ma ciekawą, że rymy gramatyczne? A czy zawsze muszą być wyszukane? Czyż nie można się zwyczajnie zabawić słowem? No! Bawmy się i już, na poważny konkurs, na poważnym portalu trzeba się wysilić. O! ?
  • kigja dwa lata temu
    Szpilka, Zabawa słowem dosłownie rajcuje mnie pod same niebiosa? Uwielbiam!
    Dziękuję za wsparcie :)))
  • Noico dwa lata temu
    W czasach, gdy wielu włodarzy miast uważa gołębia za coś w rodzaju latającego szczura, zanieczyszczającego cenną, zabytkową substancję szczególnie miejskich starówek i bezcennych zabytków należałoby raczej zmienić podejście do gołębi a dopiero później świętować.
    Generalnie to Poczta Polska obchodzi dzień gołębia pocztowego i to dość hucznie.
  • kigja dwa lata temu
    Noico, Tytułowy szpuk, to zwykły gołąb z miejski, za którym nikt oprócz dzieci i osób starszych, nie przepada.
    Gołębie rasowe to już wyższa półka i tylko dla koneserów.
    Dziękuję i pozdrawiam!
  • zsrrknight dwa lata temu
    sympatyczne i wydźwięk dobry
  • kigja dwa lata temu
    zsrrknight, Dziękuję za miłe słowa!
  • dziadek grafoman dwa lata temu
    Też uważam ze sympatyczne
  • kigja dwa lata temu
    dziadek grafoman, Dziękuję!
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Szpuk, pierwszy raz widzę tę nazwę. Pasuje na tytuł. Intrygująca. Wierszyk trochę skojarzył mi się z "Dziesięciorgiem Murzyniątek" Antoniego Marianowicza (nazwisko autora teraz sobie znalazłam). To skojarzenie stąd, że masz dziesięć szpuków, a każdy coś tam robi, i - na szczęście - to wszystko. Gołębie, inaczej niż Murzyniątka, żyją sobie i ich nie ubywa, za to każdy ma swoje imię i swoją historię.
    Gdyby one wiedziały, jak uczciłaś ich dzień, przyleciałyby do Ciebie i gruchały, gruchały kilka godzin:))
  • kigja dwa lata temu
    Trzy i Cztery! Ale fajnie! Ty pisałaś komentarz u mnie, a ja u Ciebie?
    Zaraz go przeczytam.
  • kigja dwa lata temu
    Trzy i Czery, Przyznam, że wierszyka nie znałam i pisząc myślałam o Agacie Christie :)
    Teraz mi bliżej do życia, niż śmierci.
    Ot, ironia młodości i starości...
    Dziękuję bardzo za komentarz!
    Zdrówka?
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Wesoły, pozytywny wiersz. Zabawne nazwy odmian/ras.
    ? ? ? ? ?, pozdrawiam ?
  • kigja dwa lata temu
    O, dziękuję za odwiedzinki Piotrku P. 1988?
    Zdróweczka!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania