Sztorm

Xxx

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Pasja 23.07.2018
    Witam
    Piękny obraz namalowałeś. W życiu jak na morzu płyniemy przeciw burzom.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Pomysł dobry, trochę brakuje wykonania, ale czyta się dość ok. Uwielbiam burze, może dlatego mi podeszło, mimo pewnych braków.
    Gdyby to dopracować byłoby super.
    Pozdrowix
  • nimfetka 23.07.2018
    Dla mnie się podobało. Zgrabnie opisane, z dobrymi frazesami. 5
  • betti 23.07.2018
    MOIM ZDANIEM nie ma tu nic, co mogłoby przyciągnąć uwagę. Kilka zdań z ekranu tv to za mało, ale skoro innym się podoba...
  • Keraj 23.07.2018
    Dzięki za przeczytanie i uwagi
  • Justyska 23.07.2018
    Rozumiem to jako ćwiczenie tworzenia opisu. Wszystko jest ładne. Brakuje jeszcze płynności jak dla mnie. Wydaje mi sie, ze w takich tekstach warto pokusić się o dłuższe zdania. To oczywiście tylko moja opinia.
    Pozdrawiam serdecznie !
  • Keraj 23.07.2018
    Dzięki wielkie za przeczytanie
  • Canulas 23.07.2018
    Znów jakby progres, ale to dlatego, że pamiętam Twe pierwsze próby.
    Ćwiczys, opis.
    Ok.
    Jakiś już masz.
    Może teraz coś dłuższego, coś z dialogiem, z fabułą?
    Pozdroxon
  • Marian 23.07.2018
    "Zdarto żagle, ster prysnął, ryk wód, szum zawiei,
    Głosy trwożnej gromady, pomp złowieszcze jęki,
    Ostatnie liny majtkom wyrwały się z ręki,
    Słońce krwawo zachodzi, z nim reszta nadziei."

    Tak opisywał sztorm mistrz Adam.
    Twój opis ma coś z tamtego kklimatu.
    Jest dobry, nawet bardzo.
    Mały błąd: "Okręt rzucany jak zapałką, walczy ze wzburzonym oceanem."
    Powinno być: "Okręt rzucany jak zapałka, walczy ze wzburzonym oceanem."
    Pozdrawiam.
  • Szudracz 24.07.2018
    Zabrakło szarpnięcia, niepokoju. Sztorm jako zjawisko niesie potężną siłę.
    Wywołaj odczucia, poszalej trochę z fantazją, nie musi to być zamknięte w jednym obszarze wydarzenia. Takie sugestie ode mnie. :)
  • Artbook 25.07.2018
    Keraj "zapodajesz" bardzo dobre tematy :-) Jest wydarzenie i są opisy. Próba oddania tego co zachwyca, przeraża, zastanawia i zapisuje się w naszym świecie. Dosłownie, bo próbujemy, to potem ubrać jakoś w słowa. Nie ukrywam, że podoba mi się, ale liczę na rozwój i twórczą pracę nad tekstem. Zapewne doczekam się twojego "arcydzieła" ;-) Pozdrawiam, na zachętę czwóreczka z plusem :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania