Sztylet i trucizna

Mówisz mi kochana co w ręce trzymasz truciznę i sztylet.

Ja wiem że chcesz mnie zabić, tylko czym szybciej zginę?

Trócizną niby łatwiej i rąk krwią rąk nie splamisz, jednak tym jeszcze bardziej mnie zranisz.

Bo będę odchodził i widział twe szczęście, widział że ty już z nim się bawisz.

Choć wiem że ty chciałaś kiedyś dzielić ze mną szczęście, jednak ktoś zajął me miejsce.

Więc użyj sztyletu uderz raz za to wprost w serce, które i tak się na kawałki rozpada.

Wtedy będziesz widzieć to czego nie chcesz, śmierć i krwi plamy.

A z oczu popłynęły by ci łez rzeki, bo wiesz że droga już wolna.

Ja wiem że byś mnie wybrała, gdyby nie szepty świata.

I w małym domku leciały by nam dni, miesiące a nawet lata.

A teraz ty wachasz się czy mnie zabić czy ocalić.

Nie powiem tego nagłos ale tylko nasza wspólna śmierć mogła by nasze dusze i serca na zawsze scalić.

Więc ukochana trzymasz sztyet i truciznę pamiętaj jednak używając ich zostawiasz na sercu bliznę.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Lotta 24.04.2016
    Ode mnie czwóreczka. Są literówki: "trócizna" - trucizna i intrepunkcyjne błędy, np. w pierwszym wersie brakuje przecinka i po "w ręce trzymasz" lepiej wyglądałaby pauza. :D
  • Tina12 24.04.2016
    Dziękuję.
  • 60secondsToDie 25.04.2016
    Jest dużo więcej literówek, poza "trócizną", pozwolę sobie zauważyć, Lotto.
    trócizna - trucizna*
    "łatwiej i rąk krwią rąk nie splamisz" - "łatwiej i rąk krwią nie splamisz" lub "łatwiej i krwią rąk nie splamisz"
    popłynęły by - popłynęłyby*
    leciały by - leciałyby*
    wachasz - wahasz*
    nagłos - na głos*
    Zostawię 5, mimo wszystko. Lubię Twoje wiersze.
  • Tina12 25.04.2016
    Dziękuje

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania